Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steef schreef:Hebben jullie zelf wel eens een uitstekende draad afgeknipt? Ik heb er echt super erg last van maar m'n ortho is dicht tot 9 januari...
Macs schreef:Ja dat heb ik vroeger wel eens gedaandie stak achter mijn laatste kies uit.
De verzekering die ik wil vergoed 75% tot 650 euro ortho per contractjaar. Da's toch 1/4 van de prijs.. misschien toch maar eens aan de gang dan... Brrr ik krijg al kriebels als ik bedenk dat ik er 2 jaar aan vast ga zitten
_Ekenna schreef:Macs schreef:Ja dat heb ik vroeger wel eens gedaandie stak achter mijn laatste kies uit.
De verzekering die ik wil vergoed 75% tot 650 euro ortho per contractjaar. Da's toch 1/4 van de prijs.. misschien toch maar eens aan de gang dan... Brrr ik krijg al kriebels als ik bedenk dat ik er 2 jaar aan vast ga zitten
Gewoon doen! Ik ben er zóóó blij mee dat ik het heb gedaan.Ik zal straks eens kijken of ik mijn kostenplaatje van mijn beugel nog heb. Ik had keramische (doorzichtige) brackets. Misschien ook een idee voor jou? Deze vallen een stuk minder op.