unihorses schreef:is er ook een chalenge die verder gaat dan die 40?
Ik ga even zoeken voor je, heb mega veel challenge's op mijn leptop staan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xRiiannex schreef:unihorses schreef:is er ook een chalenge die verder gaat dan die 40?
Ik ga even zoeken voor je, heb mega veel challenge's op mijn leptop staan
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ben zó moe..
Wilke93 schreef:Vraagje, wat zouden jullie doen als je zó ontzettend super moe bent/dood op? Oefeningen wel doen of oefeningen volgende ochtend?
Morgen weer een hele hele lange (en vooral drukke) dag werken en gok zo dat ik dan nog vermoeiender ben dan dat ik nu al ben haha. Ik en mn lichaam zijn t niet meer gewend. Had vandaag rustdag van de challenge. Gelukkigben zó moe..
Zouden jullie de oefeningen van die dag (morgen dus) de volgende ochtend doen en dan van overmorgen de oefeningen savonds(dus 2x op 1 dag), of gewoon nog doen ondanks dat je dood op bent. (80situps, 110 cr, 48 leg, 70 plank..)
Het idee alleen al dat ik er over 29 dagen zoveel moet kunnen...
xRiiannex schreef:Wilke93 schreef:Vraagje, wat zouden jullie doen als je zó ontzettend super moe bent/dood op? Oefeningen wel doen of oefeningen volgende ochtend?
Morgen weer een hele hele lange (en vooral drukke) dag werken en gok zo dat ik dan nog vermoeiender ben dan dat ik nu al ben haha. Ik en mn lichaam zijn t niet meer gewend. Had vandaag rustdag van de challenge. Gelukkigben zó moe..
Zouden jullie de oefeningen van die dag (morgen dus) de volgende ochtend doen en dan van overmorgen de oefeningen savonds(dus 2x op 1 dag), of gewoon nog doen ondanks dat je dood op bent. (80situps, 110 cr, 48 leg, 70 plank..)
De oefening voor de helft doen, dus niet alles.
En dan doe je morgen ochtend de andere helft, en in de avond doe je de oefeningen die je die dag moest doen.
goede motivatie, en de training na de vakantie moeten we allemaal dag 22 kunnen, anders weet je wel wie er gefaald heeft in de vakantie haha!
zal kijken of ik straks nog zin heb om dag 6 te gaan deon