Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Nee wouden mijn ouders niet en ik ook niet , wil geen troep in mijn lijf ..
lemanthia schreef:Leuk dat je tante bent geworden!!
Hannahaapje erg lastig!
Ik heb vandaag alleen maar gestapt met mijn pony.
Ik was zo boos opmezelf en als ik Dan Ga draven enzo ziet mijn pony spoken en Dan wordt ik onterecht boos. Ik kan zo boos op mezelf worden, om zulke kleine dingen. Ik heb geen grip op teugels . Heb nu rubbere en dat gaat redelijk goed. Maar die hebben geen stopjes. Ik heb geen controlemiddel om te zien of ik ze gelijk hebt. En voor me gevoel heb ik ze Niet. Maar krijg het dus ook Niet goed. En Dan wordt ik dus boos omdat ik dat na 6 jaar nog steeds niet kan. Grrrr. Verder we'll lekker bezig geweest op stal. Zie heeeel veel herkenning in de sympthomen van autisme. Dit geeft eigenlijk een heel goed gevoel, en begin langzaam te begrijpen waarom ik Anders Ben. Helaas jammer dat ze daar als kind zijnde nooit Aandacht aan geschonken hebben.
moonfish13 schreef:takkie_muis schreef:Nee wouden mijn ouders niet en ik ook niet , wil geen troep in mijn lijf ..
Ik zou toch eens bedenken of je er niet eens iets mee kan doen, hoeven niet per definitie medicijnen te zijn..
Dit is niet fijn hoor, ik durf te wedden dat als je tijdelijk kan leven zonder die problemen je jezelf niet meer terug kent.
Supplementen doen ook soms wonderen of voeding eens kijken of er iets triggert.
Dit is denk ik gewoon echt niet nodig, en fijn dat je ouders er zo in staan, maar zij hebben niet het gevoel wat jij hebt.
Ik heb soms nog het gevoel wat ik altijd had en dan kan ik het echt niet meer uithouden.
Dat is overleven, niet echt comfortabel. Slopend noem ik het maar.
milou123 schreef:Ik geloof niet dat woede te maken heeft met eten oid.
Je word namelijk boos als je iets anders niet wil voelen.
Het is veel effectiever om te leren om te gaan met je emoties (en dat is echt niet zo moeilijk, en ik kan het weten).
Al kan voeding wel een domino-effect veroorzaken, maar het kan zeker geen oorzaak zijn en die kan je beter aanpakken anders is het altijd symptoombestrijding.
Mijn mening.
En gefeliciteerd TM!