Vandaag de stap naar de dokter gezet (had al op internet wat gezocht en al m'n vermoedens) maar vandaag toch wel bevestigd dat ik Boulimia (Athletica) Nervosa heb, dus de Boulimia variant waarbij je overmatig gaat sporten om te compenseren (Athletica) en die veroorzaakt word door enorme stress (Nervosa). 9 december heb ik een afspraak bij de psycholoog en aan de hand daarvan gaan we kijken of ik medicatie nodig heb om de rust te vinden die ik nodig heb om hiertegen te vechten. De dokter wilde dat nu nog even afwachten omdat ik die vechtlust duidelijk nog wel heb, maar als het nodig is, dan is het nodig en heb ik er geen bezwaar tegen. Ik wil gewoon heel graag weer goed in m'n vel zitten en tevreden zijn met mezelf zonder me schuldig te voelen wanneer ik een dagje niet sport of een lekker toetje oid eet.
Aan de ene kant is het wel confronterend, aan de andere kant een enorme opluchting dat ik nu weet waar het probleem zit. Nu kan ik ermee aan de slag

Maar ik ben dus op zoek naar lotgenoten en tips voor het vechten tegen de eetbuien en het vinden van een goede balans, want dat is echt het moeilijkste punt op dit moment.