Ik heb eerst rood gehad, maar dat verveelde snel dus na 10 dagen de Rubble. Toen zat het nog perfect. Ivm tijd de Rubble ook al na 10 dagen ofzo vervangen voor de Grapefruit. Ik had de eerste dag een chip eruit geschild. (ben niet zo handig met een dunschiller) Maar dat was het enige wat er beschadigd was. De Grapefruit zit er nu ook 10 dagen op. Heb ff een foto gemaakt net om te laten zien hoe het er nu uit ziet. ff uploaden...
Needje de 2de kleur is prachtig stef want kan je goed gelnagels zetten ook bij jezelf. Jullie zijn allemaal reuze creatief en zal proberen om vaker ook op anderen te reageren sorry hiervoor
Ekeif96
Geplaatst: 23-04-13 20:26
Needje, ziet er mooi uit vind persoonlijk de Rubble mooier dan de Grapefruit Sparkle.
LadyMadonna
Geplaatst: 23-04-13 20:27
Nouja, het is natuurlijk geen must, maar ik persoonlijk voel me niet geroepen om op mensen te reageren die zelf nooit op anderen reageren
Verder kan je met een dotting tool heel veel. Wees creatief
VenoSnorlax
Geplaatst: 23-04-13 20:28
stef schreef:
Nouja, het is natuurlijk geen must, maar ik persoonlijk voel me niet geroepen om op mensen te reageren die zelf nooit op anderen reageren
Verder kan je met een dotting tool heel veel. Wees creatief
Amanda, hoe was die op gezet dan? Dat hoort niet te kunnen. Nu zijn er wel diverse factoren van invloed op de hechting, maar het eraf kunnen trekken hoort echt niet