Ga ik naar zoeken murthul! Dankje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dragon16 schreef:ik heb ook al jaren hms.. maar het lijkt of het steeds erger word. ik krijg steeds meer gewrichten erbij die pijn doen. en met pijn doen bedoel ik dat dat het vervelend voelt en als ik het beweeg dan knakt het en is de pijn weg.
Dit heb ik vooral in mijn rechterschouder. als ik de pijn voel dan beweeg ik me bovenarm een klein beetje met draaiingen en dan knoept het en is de pijn weg.. maar meestal is dit maar voor even. zijn er meer die dit hebben? en is het dan dat het gewicht niet goed zit of is het iets anders?
graag zou ik hier een reactie op willen hebben omdat ik geen fan ben om langs de dokter te gaan als het niet iets is wat echt serieus is.
.
Gianti schreef:Dragon16 schreef:ik heb ook al jaren hms.. maar het lijkt of het steeds erger word. ik krijg steeds meer gewrichten erbij die pijn doen. en met pijn doen bedoel ik dat dat het vervelend voelt en als ik het beweeg dan knakt het en is de pijn weg.
Dit heb ik vooral in mijn rechterschouder. als ik de pijn voel dan beweeg ik me bovenarm een klein beetje met draaiingen en dan knoept het en is de pijn weg.. maar meestal is dit maar voor even. zijn er meer die dit hebben? en is het dan dat het gewicht niet goed zit of is het iets anders?
graag zou ik hier een reactie op willen hebben omdat ik geen fan ben om langs de dokter te gaan als het niet iets is wat echt serieus is.
.
Herkenbaar heb vaak gevoel dat ik dingen even los moet klikken ofzo.. dan is pijn even minder en boel soepeler
Gaat het al beter zwarte?