Amaryllis schreef:Ik heb zo lekker gelopen net! op het einde ging het regeren maar dat was echt de kers op de taart!raar spul dat endorfine
Vooral verslavend die endorfines
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat red ik echt niet fysiek. Zit op 3x in de week en heb altijd frisse tegenzin haha! Wel altijd ontzettend voldaan als ik klaar ben! 

egnie schreef:Een vraagje voor mensen die met een programma lopen. Staat dat programma op je telefoon of kan ie ook op een mp3 speler (zal wel niet, maar ben daar benieuwd na) En verder met welk programma lopen jullie en waar haal je die vandaan. Ik zou het voor buiten ook wel willen proberen, maar wil er eigenlijk niet voor betalen. (echt een nederlander hihihi)

! Een scheefstand in mijn bekken en het vastzitten van de L3 en L4 waren volgens hem de veroorzakers van mijn pijn en na slechts 2 behandelingen mocht ik alweer gaan lopen. Eerst was ik sceptisch maar tot op heden ben ik volledig pijnvrij.
en hakken naar de billen) is ook dat opgelost. De nieuwe manier van lopen is wel veel intensiever met flinke spierpijn tot gevolg maar o, wat ben ik blij! Durf weer vooruit te kijken. Morgen les 13 en inderdaad, het lopen is verslavend!