Lekker sliertje dat je al direct een mooi resultaat hebt! dat werkt inderdaad motiverend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Selka schreef:@Jannepauli, handig om te weten! Toevallig had ik olijfolie om te bakken gekocht waaraan Omega 3 is toegevoegd. Maar hoe ik aan de Omega 6 moet komen..
Olijfolie bevat sowieso Omega 3 - op het moment dat je ermee gaat bakken gaat de O3 verloren. Zinloos dus alhoewel het beter is dan bakken in boter of bakproduct met enge transvetten erin.
Als je O3/6/9 wilt binnenkrijgen moet je pillen slikken. Daarbij ook Vit E omdat O3 zeer snel 'vervliegt' en in het lichaam als eerste door oxidanten aangevallen wordt. Vit E ( + caroteen) is een anti-oxidant.
Jannepauli schreef:Zeker maar dan moet je die vissen wel iedere dag eten.
O3/6 zit ook in groentes en nog heel wat andere dingen - toch blijken Nederlanders te weinig binnen te krijgen, óf te veel van één van de Omega's en da's ook niet goed.
Dagelijks een of meerdere pillen geeft de juiste hoeveelheid en de juiste verhouding. Bij voorkeur Omega's uit plantaardige producten want met de vervuiling van de oceanen krijg je mogelijk ook een aantal gifstoffen binnen. Visolie wordt sterk geraffineerd en bewerkt om het gif eruit te halen - van de omega's blijft dan ook maar weinig over..
CCCCC schreef:Heb me net aangemeld voor WW online cursus!
Kom erachter dat een glas Fruitontbijt gewoon 4 punten is! Dat had ik niet verwacht!
Citaat:zojuist ontnuchterende ontdekking gedaan.... dacht: doe eens gezond onderweg en koop campina fruit ontbijt.
Blijkt een pak van dat spul dus net zoveel punten (10) te bevatten als een halve pizza!
Nouja zeg
sliertje schreef:Ik heb vandaag les 10 van het hardlopen gehad en daarna nog een soort tai bo achtige youtube les gedaan hahahah tjonge, ik had het warm!
De hele dag gaat goed, prima vol te houden. Ik merk dat ik het er fijn vindt om het week menu te hebben, compleet met de tussendoortjes erbij. Vol goede moed door!