(klinkt zohoo fout , maar het maakt me echt zo vrolijjk
. Hopen dat er wat uit komt want ik kan wel wat kilo's missen maar er zijn zoveel al afgegaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(klinkt zohoo fout , maar het maakt me echt zo vrolijjk
. Hopen dat er wat uit komt want ik kan wel wat kilo's missen maar er zijn zoveel al afgegaan

het is idd erg leuk om terug te lezen en zo weet je dat er elke dag wel iets de moeite was
) , nu nog mijn behoefte voor elkaar krijgen ><. Verder voel ik me opvallend goed , kan al wat meer eten en toch voel ik nog wat pijntjes.. Rumpleteaser schreef:Vandaag ben ik begonnen aan een leuk idee, al-zeg-ik-het-zelf![]()
Soms is het wel eens moeilijk om de leuke dingen te onthouden.
Of te bedenken waar ik nou eigenlijk blij van wordt. Gewoon, op die dipje-momenten.
Als oplossing ben ik een klein notitieblokje aan het ombouwen:
- ik schrijf er de dingen in op waar ik blij van wordt
- ik schrijf er de dingen in op die ik 'goed' heb gedaan die dag
- ik plak er leuke fotootjes bij die ik nu aan het verzamelen ben.
Gewoon om daardoor een beetje gedwongen te worden om me te focussen op positieve dingen.
En natuurlijk leuk om eens terug te bladeren als ik een dipje-moment heb.
Misschien een tip voor anderen? Het maken is al leuk kan ik je vertellen
, ben ontzettend aan het mood swingen meestal doe ik dat met stress maar dat heb ik niet. Kan blij zijn en dan ontzettend gehumeurd , maar dat heb ik altijd met periodes...
. En de katten bij mijn ouders , maar ik sleep me er wel doorheen...
.
), moeder na een jaar verhuisd naar 't buitenland op het moment zelf een grote tegenslag ik was echt een moederskindje en stond nu plots eigenlijk "alleen" (pap is er altijd voor me geweest maar daar HAD ik nooit echt een band mee voor mijn gevoel), samen gaan wonen met mijn vriend die laat ik het zacht uit drukken niet al te best met zichzelf/problemen overweg kan en sinds 2 maanden weer terug bij mijn vader, het ging echt niet langer zo. nog steeds een relatie met mijn vriend, alleen nu weer een lange afstandsrelatie en niet bij elkaar wonend, beter zo.
. Kan ik morgen pennypony hopelijk weer schoon krijgen

) als hij volgens mij niemand had om tegen te praten ofzo..maar niks gezegd zo kan hij mij ook niets verwijten achteraf.