Ik ben ook benieuwd wat je gaat doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joltsje schreef:Lieve ts. Ik ben vooral ook benieuwd hoe het nu verder gaat. Ben je stabiel. Zit je in een goede situatie nu? How gaat het thuis.
Verder is verwerken een lang proces. Ik hoop dat je een leuke vriend gaat vinden waar je kinderen mee zult krijgen.
Als ik alles zo terug lees vind il je een sterke meid. En geen enkele keuze was goed of fout.
svdijk schreef:Joltsje schreef:Lieve ts. Ik ben vooral ook benieuwd hoe het nu verder gaat. Ben je stabiel. Zit je in een goede situatie nu? How gaat het thuis.
Verder is verwerken een lang proces. Ik hoop dat je een leuke vriend gaat vinden waar je kinderen mee zult krijgen.
Als ik alles zo terug lees vind il je een sterke meid. En geen enkele keuze was goed of fout.
Daar wil ik even op inhaken, TS heeft imo zeker wel een goede keuze gemaakt: het ontsnappen aan de vreselijke situatie waarin ze destijds zat.
Dat daar consequentie's aan verbonden zijn/waren is niet meer dan logisch.
Ik vind TS een heel sterke meid, en ik denk dat ze er goed aan doet om ergens hulp vandaan te halen zodat ze vrede krijgt met de rest van de keuzes die ze gemaakt heeft.