Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mindfull schreef:Pfft, even op de bank gezeten en geprobeerd te focussen. Ben ietsje rustiger nu, wel handig als ik de auto in moet...
Ja, ik moet idd informatie inwinnen, ik weet het. Zorgen dat ik weg kom en weer kan gaan bouwen aan mijzelf, maar het is nogal een stap, zonder werk, zonder fatsoenlijk inkomen en zonder spullen...
Maar het zal moeten.
Lafayette schreef:En ben je als eerst naar de huisarts gegaan en vanuit daar doorverwezen naar de psycholoog? of rechtstreeks contact opgenomen?
Heb even opgezocht op het internet, maar is niet niks zeg, zal wel zware tijd zijn. Hopen dat je therapie goed werkt.
Mindfull schreef:Wat goed van je Lammie! Was de huisarts een beetje begripvol?
Ik heb weer een flinke depressie vandaag. Mensen wat is dat zwaar...
Net een vriend van mijn vriend aan de telefoon en in tranen uitgebarsten, hij heeft een uur op me ingepraat, wel heel lief.
Voel me nu wel weer wat rustiger en maar even GTST kijken om mijn oliebol even te vergeten... Zo gaan er dus halve dagen voorbij, zonder dat ik iets zinnigs doe.
Na GTST maar mezelf een schop geven en de stal uitmesten.
Schrijf wel alles op nu, voor de psych. Dan kan ik vrijdag een soort dagboekje voorleggen en bespreken hoe ik die momenten moet aanpakken oid...
Miranda40 schreef:Mindfull
Lafayette: je hoeft ook niet iets met je huisarts te hebben; maar als je niet gaat kom je wellicht ook niet verder. Als ik jou was zal ik toch een belletje wagen. Sterkte!!
Lammie: heb je na EMDR geen hoofdpijn? Ik was juist heel moe en het leek wel of dat mijn hoofd uit elkaar sprong. Hoe vaak krijg je het in de week?
Miranda40 schreef:Fijn om te horen dat je al wat rustiger bent van binnen. En goed slapen is natuurlijk heerlijk. Weet je al hoeveel sessies je gaat krijgen? En doen jullie het met de koptelefoon of met de vingerbeweging?
Joolien schreef:Papegara schreef:Nee helaas, er was eerder ook geen plek. Mijn volgende gesprek komt er een psychiater bij omdat ze me medicijnen willen voorschrijven heb nu Oxepam voor het slapen gaan maar heb niet het idee dat het enorm helpt.
Ik zit bij de crisisdienst en moet uberhaupt nog even wachten voor ik bij de jeugdafdeling kom. Misschien kan ik morgen op school vragen naar de maatschappelijk werkster.. ik zit met rare ideeen, zie het even niet meer zitten.
Dat laatste is denk ik een goed plan. Wellicht is de bodyscan ook even fijn voor je, om even je gedachte stop te zetten.
http://www.youtube.com/watch?v=7FnFB8SL-KM