[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Petit

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:12

Mooie kleuren zeg voor de winter! Boself prachtig zeg!

Ik hou het zelf bij gewoon blond met wat subtiele highlights. Model er weer in laten knippen :)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:38

pfff ik zie uit als een bonte pauw -O-
ik heb een stukje 'undercut' geschoren en dit heb ik geblondeerd (met kappers spul poeier dus)

en mijn paars erin gedaan (lavendel) en het heeft totaal niet gepakt

ik heb het uitgespoeld met water en ben voor schut me zoon van school gaan halen en heb de verf er net weer in gedaan
hopelijk pakt het nu wel -O- (ik heb de verf van directions )

het zit zowieso allemaal tegen deze week dus dit kan er wel nog eens bovenop.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:04

Mensen hier nog tips voor mij?
Ik ben mijn haren hoe ik het nu heb echt beu. Qua lengte wil ik niks veranderen, heb een bob gehad en ben het nu weer aan het laten groeien. Vind deze lengte echt verschrikkelijk nu :=
Ik heb (vind ik zelf) heel vervelend haar. Het is heel dun en valt snel in slierten langs mijn gezicht. Echt lelijk want dan zie je mijn oren tussen mijn haren door komen.. Ik krijg er ook totaal geen volume in, kan er mee doen wat ik wil, maar het hangt binnen no-time weer even futloos.
Ik heb er nu een donkerbruine spoeling inzitten. Mijn eigen haarkleur vind ik namelijk ook niks haha.

Iemand hier dus de tip? Misschien een totaal andere haarkleur? Maar welke kleur staat mij..
Heb er dan daarom maar een foto'tje bij gedaan.
http://img22.imageshack.us/img22/6892/haarbokt.png

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:36

lastig birgit ik heb hetzelfde probleem als jij, dun, slap, futloos stijl haar. Ik haaaaat het bij mezelf. Maar als ik dan een foto van jou haar zie vind ik het helemaal niet lelijk. Ik vind dat bruine je wel leuk staan maar misschien iets te hard?
Verder heb ik er geen oplossing voor, ik ga vanvond mijn haar pastel verven als het goed is, maar ik weet nog niet of dat gaat werken _O-
(wat een leuk topic heb je trouwens :)) )

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:47

irryproppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:12

Ik vind het er leuk uitzien,Pocogaucha!
Die rode kleur vind ik mooi,denk dat ik die ook ga proberen.
Wel merk heb je gebruikt?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:35

Mooi zeg PocoGaucha!
Grrr ik ben zo pissig op de PostNL, al eerder gezeur geweest met mn pakketjes. Nu waren ze blijkbaar woensdag aan de deur geweest voor m'n haarverf. Maar niemand thuis, nou goed zo'n invulbriefje dat je via intnet door kan geven wanneer ze komen. En als je dat niet doet komen ze automatisch de volgende dag. Dus ik vriendinlief op de bank geinstalleerd bij mij thuis de hele dag gister. Geen pakketje, kijkt ze op internet hebben ze het het verplaats naar vandaag. Nou goed al wat frustraties, maar vriendin zat weer de hele dag thuis, hele dag thuis geweest niks geweest, kijkt ze nu op internet, komen ze morgen! Weer verplaatst dus _-:( -:(-
Ik wou vanavond mijn haren verven dit is de enige dag dat ik er tijd voor heb en anders heb ik pas weer volgende week vrijdag tijd. IK BAAL ik wil roze haar :')

irryproppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:40

Belachelijk dat ze zomaar even verplaatsen zonder een bericht of wat dan ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 17:21

Mooi hoor poco. :) met majicontrast gedaan?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 17:47

ja met maji contrast, over donkerbruin haar:).
ben er echt blij mee zo:).

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:45

Birgit__ schreef:
Mensen hier nog tips voor mij?
Ik ben mijn haren hoe ik het nu heb echt beu. Qua lengte wil ik niks veranderen, heb een bob gehad en ben het nu weer aan het laten groeien. Vind deze lengte echt verschrikkelijk nu :=
Ik heb (vind ik zelf) heel vervelend haar. Het is heel dun en valt snel in slierten langs mijn gezicht. Echt lelijk want dan zie je mijn oren tussen mijn haren door komen.. Ik krijg er ook totaal geen volume in, kan er mee doen wat ik wil, maar het hangt binnen no-time weer even futloos.
Ik heb er nu een donkerbruine spoeling inzitten. Mijn eigen haarkleur vind ik namelijk ook niks haha.

Iemand hier dus de tip? Misschien een totaal andere haarkleur? Maar welke kleur staat mij..
Heb er dan daarom maar een foto'tje bij gedaan.
http://img22.imageshack.us/img22/6892/haarbokt.png

Misschien een goede pony er in laten knippen een die een beetje rond loopt en wat langer is richting je haargrens? Verder zou je denk ik een wat warmere haarkleur wel goed kunnen hebben.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 09:42

Ik zie hier toffe dingen voor bij komen zeg :D

Ik ga tegenwoordig voor natural kleur. Heb altijd geverfd maar wordt m'n haar niet beter van. Dus ben nu aan het laten uitgroeien, had donkerblond, lichtbruin haar. Veel gewisseld tussen donkerbruin en blond. Dus nu heb ik eindelijk 5 cm uitgroei haha. Af en toe doe ik er een kleurspoeling overheen, zodat m'n haar niet vermoord wordt maar ik er ook niet uit zie als een idioot :+

Het is nu net over m'n schouders, het is praktisch 1 lengte, behalve de voorkant en de achterkant :+ Haha. Nee de onderkant zitten laagjes in van een paar cm. En de voorkant is rond geknipt. Heb veeeel haar, en alles staat eigenlijk wel. Staart, knot, los, etc. Maar ik verveel me er een beetje mee. Wil het laten groeien. En een vlecht vind ik alleen mooi als het veel langer is. Hebben jullie nog suggesties voor dagelijkse kapsels? Heb meestal een uitgezakte knot boven op m'n hoofd, los, een staart of een lage knot.

En nog een question: mijn collega kan perfect krullen met een stijltang. Kunnen jullie dat ook :+ ?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:36

Mandarijn: krullen met een stijltang is geen kunst hoor :)
Lukt een donutknot al of is r daarvoor nog te kort?

Ik zit weer in twee strijd, m'n haar groeit zo belachelijk snel :=
heb een à Symetrische Bob maar na twee weken was t model er al uitgegroeid.. Nu denk ik aan of opgeschoren korte kant zodat ik er langer plezier van heb of toch maar laten groeien

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:46

Donutknot kan, maar heb veel haar dus ziet er beetje gek uit :+

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:22

Zijn er hier nog mensen die met me mee willen denken? :)

Ik ga op 17 mei volgend jaar trouwen en ben op zoek naar kapselideeën. Heb van mezelf krullen, maar die zijn niet erg stevig en blijven niet de hele dag mooi zitten. Wel wil ik graag iets met die krullen doen. Heb vrij fijn en dun haar, heb het eigenlijk altijd los. Dat staat me ook het mooist vind ik zelf, heb het wel een paar keer laten opsteken maar dat ben ik niet. Dus wil iets met een los kapsel, met die krullen, misschien een bloem erin, maar dan met flink wat hulp zodat ze de hele dag blijven zitten. Ik heb een vrij lang gezicht, dus dat wordt algauw sterk benadrukt als ik het opsteek. De plaatjes die ik op internet vind, zijn vaak vooral vanaf de achterkant, dus vind het moeilijk inschatten of dat bij mij mooi staat. Ik denk erover om het wat langer te laten groeien, maar hoe langer het wordt, hoe minder het krult. Ook zit ik aan extensions te denken om het wat meer volume te geven. Heb op de bruidsbeurs vorige week haarstukjes ingehad en dat was het niet helemaal, tenminste, het wordt vrij snel zwaar. Dus of dat een optie is weet ik niet.

Wie o wie heeft er een idee?

Hier wat foto's van mijn haar:
http://imageshack.us/a/img28/582/fotohaar2.jpg
http://imageshack.us/a/img407/3443/fotohaar1.jpg

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:39

Draag je een sluier op je trouwdag?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:44

Nope, das niks voor mij :n Bovendien maakt het mijn haar gelig, zo'n witte sluier. Dus die hoeft er niet in verwerkt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:13

Ik heb bruine verf gekocht en wil het verven maar durf niet := Ik ben nu donker asblond en wil voor de winter graag iets warmers. Ben benieuwd hoe het wordt :D

Tamara, ik vind half opgestoken erg mooi met krullen :) Eventueel kan je voor één dag clip-in extensions gebruiken zodat je meer volume/lengte krijgt? Zoiets:
http://1.bp.blogspot.com/-V1rhH5fZ9CM/T ... t-hair.jpg
http://pics.boards.weddingbee.com/9860. ... rens02.jpg
http://www.liweddings.com/chat/p/9882340_1.jpg
Als je "half up half down hair" googlet krijg je veel resultaten.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 15:36

gewoon doen! :D En natuurlijk foto plaatsen hier.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:05

Mijn haar zit in de verf :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:55

Yasmine schreef:
Mijn haar zit in de verf :D

*\o/* *\o/* *\o/*

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 22:54

Fotooo!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 23:09

Ik heb advies nodig. :D

Ik twijfel verschrikkelijk of ik voor volgende week mijn haar nog laat spoelen, dan heb ik een fotoshoot.
Zat zelf eventueel aan chocoladebruin te denken.

Mijn haar zit nu zo.
Wie heeft advies?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 23:53

eh. chocolade bruin is toch niet veel anders? :o

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 12:06

Nadeel van half opgestoken is dat ik daar een heel lang gezicht van krijg. Dus dat staat niet zo mooi :n

Roosch denk dat chocoladebruin erg mooi zal staan :j Alleen zou ik misschien even wachten tot na de shoot, als het dan anders uitpakt maakt het weinig uit. Anders heb je een shoot met haar wat je niet mooi vindt, is ook zonde.