Dat gaat je ook lukken Gewoon weer rustig opbouwen en volhouden .
Anoniem
Geplaatst: 21-08-12 10:33
Blackje schreef:
Thanks!
Kasmir goed bezig!
Nueve, ik loop de lessen van 2006
Succes weer meganx
Aah dus ook die van 5 km? Ik loop morgen lesje 13
Mijn doel is uiteindelijk 10 km., dat sowieso.. En heel stiekem hoop ik dat ik ooit net zoveel discipline krijg als mijn ouders en dan een keer te gaan trainen voor de (halve) marathon.. Maar goed, eerst maar eens de 5 he.
meganx
Geplaatst: 21-08-12 10:35
whisfull thinking en we komen er wel , haha. Alsvast bedankt voor jullie steun Jullie ook veel succes met het verder lopen en het berijken van nieuwe doelen en mijlpalen ! SUCCES
Ja de lessen van 5 km Daarna wil ik met die van 10 km gaan beginnen, maar idd eerst maar eens die 5 zien te halen en vasthouden
spokie79
Geplaatst: 21-08-12 14:00
meganx schreef:
hoop ooit 1 uur te kunnen volhouden straks longarts hopelijk een puffer , en over 2 tal weken kan ik terug beginnen met lopen!
Dankjewel Blackje!
Sporten is heel goed tegen luchtwegproblemen .
magda_90
Geplaatst: 21-08-12 16:13
Hi! Even bijlezen zo.
Ik heb net de 2,5 km gelopen. Ik was even zo vol van al dat geleer voor mijn tentamens vrijdag, dat ik behoefte had aan beweging, hitte of niet.
Ik ben zelf begonnen met het schema van Dutch runners en aangezien ik wist dat ik het hardlopen vol wou houden had ik ook snel de juiste schoenen gekocht. De kleding had ik toen in de aanbieding bij de scapino gekocht.
Normaal doe ik nog fitness na het hardlopen maar vandaag vindt ik alleen de buikspieroefeningen wel genoeg, al dat zweet hahaha.
Dankzij het hardlopen ben ik nu van mijn puffer af, dus het is zeker goed!
mag ik me ook hier melden? ik wil ook graag weer beginnen met hardlopen. heb altijd op voetbal gezeten,alleen 2 jaar terug geopereerd aan kruisband. En toen gestopt,ben nooit meer zo fit en slank geweest als ervoor. en wil graag mijn oude figuur terug,daarom weer willen hardlopen. Wat is beetje leuke schema voor op je mobiel? vroeger had ik altijd een vrouw die zei waneer ik moest rennen en stoppen enz.. alleen weet niet meer hoe ik aan dat schema gekomen ben!
Lekker bezig allemaal, ondanks de hitte! Ik loop nu 1x per week en dan telkens een les verder. Morgen les 14.
Succes allemaal
rakkertjuuhh
Geplaatst: 21-08-12 18:27
oo echt kan dat,zo kopen in winkel? mijn vriend heeft nog schema op zn mp3 speler staan zei hij net! ga die maar is proberen vanaf morgen! moet vanavond eerst ff sportschoenen kopen1 kan moeilijk op mn slippers of hakken rennen Ik had hele goede sportschoenen.. maar we hebben lieve pup in huis..tjaa dan raad je het wel al
Hoe veel keer per week rennen jullie? en altijd de zelfde dagen?
rakkertjuuhh
Geplaatst: 21-08-12 18:28
heey romy haha knap hoor zo veel lessen al! Ben benieuwd of ik uberhout les 1 al vol kan houden..
123468086
Geplaatst: 21-08-12 18:32
T gaat makkelijker dan je denkt hoor, gewoon ritme houden en op je ademhaling letten
Judie
Geplaatst: 21-08-12 18:32
Ik loop 3 x in de week en meestal op dezelfde dagen omdat je minimaal 1 rustdag moet houden. En als je dat opschuift wordt dat lastig in een week van 7 dagen..