shantal schreef:Zo heb ik ook met 1 MAC kleur net alsof die geglazuurd is,hij is van boven heel glad,terwijl der bij de rest het los ligt zeg maar.
Terwijl ik de kleur nog maar weinig gebruikt heb,en zo oud is het nog niet.
Maak jij je kwasten wel schoon? Hoeft niet iedere dag maar als je dagelijks kwasten gebruikt toch wel echt minstens 1 a 2x per week. Als je dat niet doet kan er ook zo'n soort laagje op de make-up komen. Ik heb dat ook wel eens bij mijn blushers doordat ik soms een beetje lui ben en te laat mijn kwasten schoon maak.. Heb nu ook bij een blusher het laagje met mijn nagel er voorzichtig afgeschraapt en nu doet hij het weer perfect. Dus ik moet toch wat vaker kwasten schoon maken
Heb hier 1 oogschaduw van MAC, Patina. Vind hem super fijn en mooi. Heb eigenlijk altijd een hekel aan oogschaduw gehad. Bourjois vind ik niet fijn, heb er 2 palletjes van liggen maar doe er niets mee. Geeft weinig pigment af en blijft ook minder lang goed zitten. Volgend jaar als ik weer wat geld over heb wil ik er nog een of twee bij kopen. Heb net een dure telefoon gekocht dus voorlopig een koopverbod (wat best moeilijk is hihi)