Ik had goed nog kunnen slapen, maar mijn oudste dochter vond het wel leuk om al vroeg in te ochtend keihard het liedje van bob de bouwer te zingen Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had goed nog kunnen slapen, maar mijn oudste dochter vond het wel leuk om al vroeg in te ochtend keihard het liedje van bob de bouwer te zingen
Was vast een hint
ik maak even niks, ik mag beginnen aan mijn middagdutje, Feije ligt te tukken! Citaat:Hoe was de hele korte intake van de revalidatie vanmorgen kaatje?
Citaat:Verder begonnen met kuur antibiotica ivm een plekje dat open ging in mijn wond en begon te lekken. Echt geen zin om nog een keer zo ziek te worden, dus direct maar gestart.
Citaat:ik doe ook nog steeds een middagdutje, ik trek het echt niet zonder 2/3 uur slapen.
Kaatje schreef:Citaat:die heb ik anderhalf jaar geleden gehad Dovish, ik vertelde alleen dat hier de intake niet veel om t lijf heeft .
Maar lief dat je t vraagt.
die was gister en die van de fysio is morgen.. Ik hoop gewoon morgen spijkers met koppen te slaan en te horen wanneer ik mag beginnen. Vanmorgen moest ik bij de notaris zijn
In plaats dat die vent dan mailt of belt of zo grrrr. Maar goed mijn handtekening is nu legaal.

.
.
, maar vriendlief wil er geen haakjes in geschroefd hebben omdat ze uit italië komen en een beutje heul duur waren. Dus ik ben benoemd tot agente
.

Maar ja die worden ook groot.

een bouval met potentie