bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:16

:O Ik had goed nog kunnen slapen, maar mijn oudste dochter vond het wel leuk om al vroeg in te ochtend keihard het liedje van bob de bouwer te zingen

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:20

Kijk dat is nog eens wakker worden! *\%/* Was vast een hint _O-

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:00

Ik haal weer aan!

Paar 'drukke' dagen gehad, dat wil zeggen, dagen waarop ik mijn middagslaapje heb gemist.. :-P ik slaap normaal elke middag en als dat niet lukt ben ik om vijf uur helemaal afgedraaid. haha..
Verder begonnen met kuur antibiotica ivm een plekje dat open ging in mijn wond en begon te lekken. Echt geen zin om nog een keer zo ziek te worden, dus direct maar gestart.

Wat is Gringo leuk, man wat een beest, hij is alle kanten op groot!

Hoe was de hele korte intake van de revalidatie vanmorgen kaatje?

'bob de bouwer, kunnen we het maken?' :-) ik maak even niks, ik mag beginnen aan mijn middagdutje, Feije ligt te tukken!

kerstkransje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:20

ik doe ook nog steeds een middagdutje, ik trek het echt niet zonder 2/3 uur slapen.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:36

Citaat:
Hoe was de hele korte intake van de revalidatie vanmorgen kaatje?

die heb ik anderhalf jaar geleden gehad Dovish, ik vertelde alleen dat hier de intake niet veel om t lijf heeft .
Maar lief dat je t vraagt.

Citaat:
Verder begonnen met kuur antibiotica ivm een plekje dat open ging in mijn wond en begon te lekken. Echt geen zin om nog een keer zo ziek te worden, dus direct maar gestart.

Je hebt groot gelijk , geen risico nemen.

Citaat:
ik doe ook nog steeds een middagdutje, ik trek het echt niet zonder 2/3 uur slapen.

Ik ben aan t opstarten om weer 20 uur te gaan werken en als ik gewerkt heb doe ik ook smiddags een dutje.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 14:04

Kaatje schreef:
Citaat:
die heb ik anderhalf jaar geleden gehad Dovish, ik vertelde alleen dat hier de intake niet veel om t lijf heeft .
Maar lief dat je t vraagt.

:-P ik ben oom heel lief, maar ik zag al dat t natuurlijk Pipo was die vanmorgen een haastige intake had, Oeps!

Dan geven we de vraag door; 'hoe was t Pipo?'

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 14:45

:D die was gister en die van de fysio is morgen.. Ik hoop gewoon morgen spijkers met koppen te slaan en te horen wanneer ik mag beginnen. Vanmorgen moest ik bij de notaris zijn :x In plaats dat die vent dan mailt of belt of zo grrrr. Maar goed mijn handtekening is nu legaal. ;)
Ik ben tegenwoordig dutjes vrij. Maar als ik teveel gedaan heb dan wel hoor. En uiteraard stort ik s'avonds rond 21 uur in haha
Hopenlijk ben je alles nu voor Dovish.
Ga zo maar met trailer naar de manege Bo heeft les

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 12:35

Goedemiddag

Wat een rust hier! Pipo al wat meer bekend?

Dovish aan het bij komen?

Hoe is het met de rest?

Ik heb vannacht weer kunnen registreren. Ben net bij de pacemakertechnicus geweest en moet nog even voor wondcontrole naar de cardioloog.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 14:20

Okee, met registreren bedoel je dat t "mis" was vannacht, valt t mee of krijg je geen uitslagen/tips nu?
Ik kom net terug van de intake bij de fysio in het ziekenhuis. En ja hoor... meiden... ik mag beginnen!! 21 juni ben ik voor het eerst aan de beurt -O- |o

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 18:53

Ja hoor 21 juni pas? Belachelijk alsof je daar voor de gein heen gaat.

Cardioloog zei ziet er rustiger uit nu de registratie bleken kamer overslagen en een versnelling/onregelmatigheid te zijn. Hij heeft wat uitgelegd over het hartfilmpje wat wat is. Dus weer leerzaam

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 18:56

Mistral, weet je ook al meer over de wondkweek? en hoe vond hij het er vandaag uit zien?

Pipo, ze hebben lekker haast dus, maar-niet-heus :(:) .

Marlies, Bob de bouwer is heel hip :)) .

Dovish, hoe gaat het nu met jou?

Oh oh, heeft er hier een door hoe onze kastjes open moeten -O- , maar vriendlief wil er geen haakjes in geschroefd hebben omdat ze uit italië komen en een beutje heul duur waren. Dus ik ben benoemd tot agente _O- .
Heb verder een beetje de zenuwen voor morgen, krijg dan de uitslagen van alles.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:02

Voor jou ook geruststellend dat het geen alarm is. Mooi dat ze dat nu precies kunnen zien he.
Calice, succes morgen! Enne voor de rest van de week met agentje spelen! :D Je kan ook vrgen of vriendlief een haakje in de kinderstoel doet, om t kindje aan vast te zetten hahaha

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:04

Mistralleke! Fijn dat je geregistreerde dingetjes geen ernstigheden leken, toch? En hoe is 't met je wond?

pipo, nou... wat snel, over een MAAND al, belachelijk!

Spannend morgen Calice! Ik weet zelf nog dat ik drie maanden na mijn diagnose een echo zou hebben om te zien hoe het er voor stond. Zo spannend!! Succes morgen :)

Feije doet hier ook al een tijdje alles open. En de open boekenkast is ook interessant. Leuk he, ze leren zo veel en zo snel nu! Vanmiddag was hij een paar keer heel leuk met de kat met een blaadje aan het spelen. En dan gaat hij wat anders doen, kijkt eens naar de kat en zoekt dan het blaadje op om verder te spelen.

Hier gaat 't wel goed. Een nestje poesjes gevonden. Heb ze nu met mamapoes in de schuur, maar ze worden één dezer dagen waarschijnlijk opgehaald. Onze ouwe accepteert ze niet.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:41

Goedenavond meiden!
Ik heb ondertussen mijn onderzoeken gehad! in eerste instantie gelukkig niks ernstigs te vinden!!
Het gaat op het moment ook wel redelijk alleen heel erg moe telkens!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 20:50

Calice ja cardioloog zei het zag er rustig uit en hij hoopt dat het een mooi litteken gaat worden.
Pacemakertechnicus had het over bio oil om daar straks mee te gaan smeren. Ik ben trouwens vergeten te vragen naar de wondkweek nadat ik de uitleg over het hartfilmpje kreeg. Zal morgen nog even bellen.

Wat ontzettend spannend dat je morgen uitslag krijgt. Hoe laat moet ie heen? Leuk he van die kleine ondernemers haha

Dovish Jammer dat er geen klik is. Zijn het nog hele jonge poesjes?

Dit is een opluchting dat het niets is cardioloog zei dat ik alles moet blijven registreren. Omdat er wel bekend is natuurlijl dat er ritmestoornissen zijn maar niet hoe vaak de vt's naar voren komem dus dan is dit ideaal.

Pipo is er een reden dat je zo lang moet wachten? Je zou denken dat je zo snel mogelijk start na een ingreep?!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 20:50

Nou gelukkig maar Froukje en hoe nu verder?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 04:50

Hee Froukje, fijn hoor! Maar idd wat nu?
Het antwoord is het is druk! Houdt t op he.
Jonge poesjes... <3 Maar ja die worden ook groot.
Kruitvat heeft eigenmerk bio oil! ;)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 09:13

Goedemorgen

Ah Pipo kon niet slapen arme ziel!

Heb jij ervaring met dat bio oil?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 09:31

nou ervaring.. smeer idd dat litteken in, maar of het helpt??? Ik denk dat t meer verkoop praatjes is. heb toendertijd ook gesmeerd tegen straiie... nou hemel, t is 1 groot greppel landschap :D
Nee klopt , kon niet slapen..ga je toch andere dingen doen :D

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 12:14

Wahahaha 1 groot greppel landschap?

Nou ja dat is wel herkenbaar ik heb aan de zwangerschap een zebra buik over gehouden ook zo leuk maar niet heus.

Ik ga gewoon smeren en zie wel wat er van komt.

Zo wij gaan even naar het asiel hondje kijken

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:36

haha kijken???? Komt vast thuis met wat leuks ;)
Ik heb ook erg veel straiee hoor, maar goed, t is zo.
Wij zijn net naar een huis wezen kijken *\%/* een bouval met potentie

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:01

Pipo, t lijkt op de foto's altijd alsof jullie al op een heel mooi plekje zitten. Willen jullie weg?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:19

We hebben ook een fantastisch plekje. Niets mis mee. Mijn hobby is huisjes kijken en Willem ziet dat nooit zitten. Hoeft niet weg zegt ie dan. Dit huis is vrijstaand maar niet zo ver weg van alles. Nu moeten de kids overblijven want ik ga niet 4 keer per dag heen en weer rijden (7/8 km) Dan kunnen ze op t fietsje naar school (1 km) en naar vriendjes en vrindinnetjes. en 1,5 ha land. Nu hebben we 1,2 ha dus iets meer land.Iets mindere uitrijmogenlijkheden, maar ja. Daar tegenover staat wel dat je de kids hun vrijheid kunnen krijgen (beperkt dan he) Maar t is een bouval hoor! Dus er moet een hoop van de prijs af, dan kunnen we opnieuw beginnen met bouwen :D

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 15:17

Nou helaas het is alleen bij kijken gebleven was onwijs leuk hondje maar er zijn bijtincidenten geweest ze willen deze hond liever bij mensen plaatsen zonder kinderen. Het risico is gewoon te groot. Verder zaten er vooral jack russels doggen en staffords daar en dat zijn allemaal honden die niet bij mij passen. Er zit een oudere teefje daar maar om nu het risico te nemen dat je weer op hele korte termijn afscheid moet nemen. Dus we wachten rustig af al was mijn dochter echt teleurgesteld.

Spannend

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 15:20

Spannend Pipo een klus huis toch ook wel weer leuke projecten. Mijn vorige huis was een bouwval ik heb toen 10 jaar in de verbouwing gezeten ook mede door rechtzaken ed toen was ik er spuugzat van.

Mijn huidige woning had ook veel achterstallig onderhoud maar niet zo'n bouwval als de vorige gelukkig.