Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cherell0 schreef:het erste ... tref mij op een hele slechte dag en je leven is niet zeker ... ik kan namelijk op zulke dagen erg kwaat worden om niks en ben dus ontoerekenings vatbaar .
gelukkig komt dat niet vaak voor , maar ik ben zo bang voor de dag dat het wel een keer mis gaat ...
Janneke2 schreef:Brrrrr.....!
Sterkte ermee, hoor!
sweetsox schreef:Niet alles kan tegelijkertijd. Hier heb ik dat ook even. Alle gevoelens door elkaar en sommige dingen begrijp ik dan niet hoe iemand iets bedoeld.omdat ik bang ben het te positief op te pakken. Want ja het gaat over andor en over mijn paardjes.
stroobosje schreef:selenium is een mineraal en heeft geen bijwerkingen zover ik weet, idd hebben veel mensen een tekort eraan. mijn man is dierenarts en heeft het mij dus aangeraden. in zijn werk komt hij ook vaak tegen dat dieren er een tekort aan hebben, en mensen dus ook regelmatig, dat blijkt dus. deugenietje, geven ze ook een reden dat je het niet kan/ mag gebruiken?
Deugenietje schreef:Janneke2 schreef:Brrrrr.....!
Sterkte ermee, hoor!
Je moet het niet negatief opvatten. Het is juist in positieve zin.
Ik woon op een zorgboerderij en de baas is een soort kruidendokter. Ik hoop in de zomer even met hem om tafel te kunnen. Maar eerst zorgen dat het rustiger is in mijn hoofd.
En ze willen mij beschermen.
Janneke2 schreef:....als het jou helpt, is het alleen maar prachtig! !!
(Ik vrees dat ik er wild van zou worden, dat wel. Maar het gaat om jou!!!)