Krachttraining voor vrouwen, #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

missfitness

Re: Krachttraining voor vrouwen, #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:52

Gewichtjes kan je beste via internet kopen, is goedkoper.
Cardio voor ontbijt kan maar weet wel wat je doet. Ik neem eerst wel een whey shake. Ik raad de minder ervaren sporters toch aan om eerst te ontbijten en later op de dag de cardio.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:00

Ja ik zou het niet trekken denk ik, heb smorgens ook echt honger tegenwoordig, maar goed, wellicht voor later dus ;-)

Missfitness, neem aan dat jij een uitgebalanceerd dieet heb, maar snoep/snack je wel soms? Of helemaal niet meer?

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:05

Klopt ik snoep en snack niet. Vinden mensen soms raar maar ik kan en wil het gewoon niet.
Als je honger hebt smorgens eerst ontbijten. Geeft niks, cardio kan op verschillende manieren.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:16

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:17

Let niet op het foute broekje trouwens :+

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:20

Je moet ook gewoon een wijntje kunnen nemen, geen probleem. Ik ben veel te streng voor mezelf, maar ik weet niet beter.
Wat een mooie buik heb jij!!! Ook daar mag je super trots op zijn!!

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:22

En ook een piercing. Ik zit ook aan een navelpiercing te denken, ik vind het zo mooi, maar ik ben er nog niet zeker van.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:23

Ja hoor Colway, mooie benen showen, mooie buik showen. Toe maar weer. Maak mij maar weer jaloers :+

Ik heb van de week eigenlijk niet zo veel gesport. Maandag naar de sportschool geweest en dinsdag gezwommen en verder niet O:) Morgen wel klimmen.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:25

En nu je armen nog Colway :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:29

Hahahah ja heb net serieus geprobeerd foto's ervan te maken, maar lukt niet echt, zal morgen mn vriend vragen ;-)

Navelpiercing...ik heb 9mnd mayonaise gehad, had ook een tepelpiercing, kreeg wildgroei en uiteindelijk issie uitgescheurd toen ik de autodeur dichtdeed en hij erachter bleef hangen. Tongpiercing ook wel...Maar navel laat ik wel zitten. Vind alleen de tattoo niet zo geweldig, heb er ook 1 op de rug, ga ze laten doortrekken naar mn zij, tot mn oksel en heup en dan de 2 tat's met elkaar samen laten komen zeg maar

Moet zeggen dat ik mn buik/lijf op de foto best oke vond, voel me denk ik dikker/slapper (vooral het laatste) dan ik ben

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 07:44

mooi hoor colway!!
gaaf dat je je tattoo wilt uitbreiden. ik ga woensdag voor mn 4de.... spannend!
ik heb deze week 4 x gesport dus heb gisteren even gespijbeld... vanmiddag klimmen!!!

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:43

Wow Colway wat een versiersels op je lichaam! Uitgescheurd, o bah! Maar dan moet er nog een flinke tattoo gemaakt worden.
Die piercings lijken me zo pijnlijk! Brrr.... Ik heb een hoge pijngrens maar weet niet of ik dit wel zo prettig vind allemaal.
Laten we het eerst maar weer over krachttraining en spieren hebben :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:50

Hey, leuk topic en wat oefeningen in de opening.
Ik wil wat gaan doen aan mijn zadeltassen, binnenkant dijbeen en ovehandles, welke oefeningen helpen mij daar bij?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 09:27

Colway :oo Jeeutje, mooie buik hoor!! :D

Deze week ook 4x geweest en zometeen klimmen :):)

Welkom Forumster! :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 12:10

En vandaag ook mijn 4e keer gehad! Ging weer lekker! Ik doe niets in vergelijking met wat jullie doen maar dat komt vanzelf :+

Alleen buikspieren op de bal oefenen wil niet zo best, krijg dan echt pijn in mn rug. Maarja buikspieren heb ik amper dus dat moet ergens gecompenseerd worden :=

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 13:03

Pff, wat zijn jullie allemaal superfanatiek zeg!
Ik heb gisteren helaas verstek laten gaan. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en had afgelopen week nachtdienst. Aangezien ik 40 uur overdag werk, hadden we elkaar sinds maandag niet meer gezien.
Ben dus direct vanuit het werk lekker naar huis gegaan, lekker samen gegeten en even tv gekeken.
Daarna dus de paarden gedaan, lekker fanatiek gereden.
Helaas maandag ook niet sporten, maar woensdag weer lekker aan de bak! Wie weet ga ik dinsdagmorgen ook nog even.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:58

Mooie buik Colway! Ik ga die van mij echt niet laten zien, er valt niets te showen _O-

Ik vind cardio bij mij beter gaan voor het ontbijt. Ik ben wel een beetje hongerig, maar als ik ook maar iets in m'n maag heb dan gaat het protesteren tijdens de cardio (misselijkheid).
Daarbij, als je na het slapen direct aan de cardio gaat kun je nog profiteren van een lichte ketose, de cardio geeft dat een leuke boost.

Ik heb vandaag ook weer 40 minuten cardio gedaan voor het ontbijt, later vandaag nog een lichte krachttraining en dan denk ik dat ik morgen even een rustdagje inlas :)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:27

Wat een stilte hier! Iedereen wat leuks gedaan vandaag?

Ik heb aanstaande week tentamen, dus sporten schiet er een beetje bij in helaas.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 00:57

Ik heb heel veel gelopen vandaag en leuke spullen gescoord :D Wel een patatje oorlog en een kroket naar binnen gewerkt, maar ach, moet kunnen.
Deze maand heb ik sowieso erg slecht gegeten en veel trainingsessies gemist, maar geen grammetje aangekomen of afgevallen.
Ik moet nu ook ongesteld worden en voordat ik met KT begon blies ik daar helemaal van op. Nu totaal niet meer. Ja, soms zit er 300 gr aan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 01:04

Ik snap niet dat je dat kunt volhouden, een maand slecht eten en trainingen missen. Ik mis wel eens een training, maar zou dat dan weer nooit combineren met slecht eten.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 06:48

Mindim schreef:
Ik snap niet dat je dat kunt volhouden, een maand slecht eten en trainingen missen. Ik mis wel eens een training, maar zou dat dan weer nooit combineren met slecht eten.

In dat geval pas ik niet helemaal in dit topic denk ik :=
Ik sport omdat ik het lekker vind, hoef geen bodybuilder te worden en er mag best iets af maar het moet allemaal wel leuk blijven. Dus als ik een maand met drukke verjaardagen oid heb tsja dan is dat zo... En als ik een keer te druk ben dan is het jammer maar dan mis ik ook wel eens een training.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 07:10

Ik eet slecht, maar sport wel veel
Ik zou ook niet niet goed kunnen eten en ook niet sporten. Dan voel ik me echt een varkentje :+

Vanavond weerrrr :):) Eindelijk!! Heb er zin in.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 07:44

Hier nog steeds stil. Wilde dit weekend gaan sporten, maar was vrijdag weer erg slecht dus durfde het echt niet aan. Zag er blijkbaar de hele dag als een lijkbleek spook uit en zo voelde ik me ook. Niet echt goed dus...

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 08:25

pfff hier ook een paar drukke dagen gehad! Ik voel wel mn triceps heel erg van het klimmen de dag erna! Moet toch nog ff oefenen om het vanuit mn benen te gaan doen, dus wanneer gaan we weer? :j
Vanavond zwemmen en morgen weer sporten en misschien nog een lesje zumbaaaa!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 09:32

Ik heb weinig gedaan afgelopen dagen. Weekend stond in kader van NK carrousel (zijn 1e geworden ;-) ) gisteren Q-day. Ik heb i.i.g. teveel alcohol genuttigd en slecht gegeten :') Ga denk ik donderdag pas sporten, heb eerder echt geen tijd helaas. Gelukkig nu weer een normaal ritme op pakken. Wil eigenlijk ma - do en zat als sportdagen aanhouden