Vrijwel iedereen die ik ken met een geschoten gaatje door het kraakbeen heeft achterop een mooie bult zitten. Kapot kraakbeen. Met als toppunt de dochter van m'n vriendin, die 2 weken in het ziekenhuis heeft gelegen na een infectie. Jammer dat ik daar de foto's niet van kan laten zien.
ik moet even een mooie plaats bedenken. aanvankelijk zou ik hem achterop mijn schouderblad laten zeten, maar mocht ik ooit nog een rugstuk willen, dan zit hij in de weg. en ik kan niet met zekerheid zeggen dat mijn rug leeg blijft.
het woordje is maar 7 letters, en er komt een libelle blij. dus de tattoo is langwerpig.
Hmm meedenken met plekken zijn jullie ook goed in... ik moet nog gaan voor mijn pols maar heb altijd ideeën zat gehad maar wacht altijd tot ik een echt beeld heb van wat ik wil. Heb het beeld maar nog geen plek. Nu ik heb nog wel even om er over te denken. Eerst mijn pols nog in juni en dan zal het wel richting volgend jaar gaan eer ik een afspraak heb dus Maar goed idee waar ik een plek voor zoek is een speelse kitsune en eventueel als achtergrond lotusbloemen/een lotusbloem
Woordjes zou ik op mijn onderarm zetten denk ik.. Dan kan je nog kiezen binnen of buitenkant... of achterop je schouders, dan kan je hem verwerken in je rugstuk als je dat ooit nog wil.
Ik wil mijn tattoo waarschijnlijk op de binnenkant van m'n bovenarm. Alleen zijn het 8 woorden en wil ik de zin niet afbreken, dus even kijken of dat wel cool wordt in één lijn.
Gave plek is dat. Bij mij niet in het midden, maar wat lager, dat vindt m'n vriendinnetje 'zo sexy'.
Corelli
Geplaatst: 19-05-12 16:22
Ja, tragus moet gepierced worden inderdaad En Kynst was top! Er werd tijd voor me genomen, ik werd gerust gesteld en goed voorgelicht en alles was steriel en schoon Zou ze voor een tattoo ook echt aanraden
Anoniem
Geplaatst: 19-05-12 17:24
Saskiaatje schreef:
Gave plek is dat. Bij mij niet in het midden, maar wat lager, dat vindt m'n vriendinnetje 'zo sexy'.
Haha ik vind het gewoon een hele stoere en mooie plek. Je kunt t afschermen als je wilt maar ook laten zien Dat wordt dus nummer 3, nummer 4 wordt 'de zee' op mn voeten, maar ik weet niet of dat mooi kan worden, want ik wil t wel realistisch zeg maar. Iemand ideetjes?
er zijn veel van die undersea world tattoo's heel mooi, helder blauw, dat kan best. http://www.galleryoftattoosnow.com/Nick ... legLGE.jpg deze is dan van een buitenlandse tattooeerder, en op een kuit. maar je kan best een koraalrif op je voet doen hoor haha
Niet alleen: En Joolien, heb zijn tattoo van een octopus op het onderbeen van Iris gezien, en denk dat hij je zeeeeer goed kan helpen! (Was weer een verdomd goede tattoo!)
Oja, hier nog niet eens neergezet. 28 Juli is het voor mijn man en mij weer zo ver! (Heb der nu al weer zin in!!)
Wie volgens mij hier nog niet genoemd is, maar voor mij echt ook een groot talent is, helemaal in ogenschouw nemend dat hij nog niet zo lang bezig is, is Pawel Jankowski: Hij prikt in de shop bij Kynst.
Hahaatje
Geplaatst: 19-05-12 22:35
Bij mij begint het idee voor mijn tweede tattoo ook alweer vastere vormen aan te nemen. Een week geleden heb ik mijn poes, mijn beste maatje de afgelopen 15 jaar, in moeten laten slapen en deze tattoo is ter nagedachtenis aan haar... De plek is al zeker (binnenkant linker bovenarm), het plaatje ook http://imageshack.us/photo/my-images/864/tattooteaser.png/ ik twijfel alleen nog over het lettertype voor de naam... Ik heb gezocht naar een lettertype in de stijl van het plaatje en dit kwam er het dichtst in de buurt maar ik ben er nog niet helemaal 100% tevreden over. Ik ga hem sowieso laten zetten bij de shop waar ik ook mijn eerste tattoo heb laten zetten dus misschien moet ik binnenkort gewoon even langsgaan om te kijken of hij mij verder kan helpen met het lettertype. Op het plaatje is de tekening overigens grijs maar het is de bedoeling dat het zwart wordt.
Ik ben ook al aan het aftellen tot ik weer geprikt ga worden... 30 juni naar Marshaha in Weert... als de treinen rijden... Twijfel nog wel een klein beetje over waar ik de tattoo wil laten zetten... bovenbeen of bovenaan binnenkant onderarm links... beide gevallen zijn met klediing te bedekken, want ik draag geen ultra korte rokjes op mijn werk en eigenlijk ook nooit korte mouwen (wij hebben een erg goed werkene airco en ik heb het heel snel koud )...
Heeft iemand ervaring met Tattoolines in Eindhoven? Ik heb éindelijk een idee voor mijn eerste tattoo (na vier jaar denken & peinzen ).
_Mel
Geplaatst: 20-05-12 19:44
Ik ben ook al heel hard aan het aftellen. Nog 12 dagen en dan is het zover Heb er zoveel zin in! Krijg over een paar dagen het concept ontwerp, ben heel erg benieuwd.
Aranel
Geplaatst: 20-05-12 21:26
Ik heb gister de mijne laten bijkleuren, ben echt blij dat ik even geweest ben want hij was gewoon niet mooi genezen. Hoefde inderdaad, zoals hier al gezegd werd, niets bij te betalen!