Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:Ja natuurlijk, af te vallen doe je door middel van eten eten etenmaar wel met mate..
Er bestaat ook een dieet: eet alles wat je maar wilt mac donalds, friet chocolade snoep alles....maar eet de helft van wat je nomaal eet en gooi de andere helft weg
LynnDenise schreef:stephanie, eet je volkorenbeschuitjes? Als je je dag even helemaal indeelt, misschien had je gister een goede dag? en dan een slechte dag eronder?
Gewoon dit lijstje verder invullen..
O:
T:
L:
T:
D:
T:
Dat is voor ons wat makkelijker te bekijken, want nu zie ik wat je vaak neemt, maar ik zie niet precies wanneer je wat neemt
LynnDenise schreef:Ik zou toch echt 6x eten op een dag, helemaal met jouw leeftijd. Dus ook dat tussendoortje in de ochtend.
1 beschuitje vind ik heel weinig. Je kan beter 2 boterhammen nemen, dan eet je die banaan als tussendoortje.
Na je lunch zal je ook een tussendoortje moeten nemen, misschien dat je eerst een stuk fruit neemt en daarna kijkt of je dan nog steeds trek heb in het slechts?
Misschien groente? Groente is belangrijker dan vlees. Neem ook zeker 1 aardappel, daar zitten goede vitamines in
s avonds kun je een toetje nemen? Een bakje yoghurt of vla?
Je hebt meer calcium nodig, maar vergeet vooral je groentes niet
Stephaniexh schreef:Bedankt!
Dit was vandaag:
O: 1 beschuitje met pindakaas & een banaan
T: niks
L:3 bruine broodjes met kaas (eet ik iedere dag op school)
T: na school dorito's & chocola..
D: Nog niet gehad. waarschijnlijk alleen vlees en misschien groente
T: ik probeer niks te eten
Gisteren kan ik me zo even niet meer herrineren. Misschien is het een idee om te proberen hier morgen ook weer een lijstje te plaatsen?