Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Courses schreef:Yes!
Danku! Ik denk ik vraag het even voor de zekerheid haha. Wel jammer dat de verzendkosten 5 euro zijn
Ik ben van plan mijn linkeroor te stretchen tot uiteindelijk ongeveer 6mm, maar eerst zo'n nep plug indoen om te kijken wat mijn ouders ervan vinden haha
Courses schreef:Ghostattack schreef:
Danku! Ik denk ik vraag het even voor de zekerheid haha. Wel jammer dat de verzendkosten 5 euro zijn
Ik ben van plan mijn linkeroor te stretchen tot uiteindelijk ongeveer 6mm, maar eerst zo'n nep plug indoen om te kijken wat mijn ouders ervan vinden haha
Ik heb eventueel nog wel tot 6mm spul liggen, alleen heel even hard nadenken of ik m'n linkeroor niet ook ga doen
Dinniej schreef:@ Ghostattack; dat vind ik dus ook. Daarom zoek ik iemand om samen mee te bestellen om de verzendkosten te delen, zie m'n onderschrift.
@ de mensen die het over tragussen hadden; de meeste tragussen zijn op 1.2 gepierced, dan kun je idd gewoon labretjes van 1.2 mm dik bestellen. De lengte verschilt wel per tragus. Ik denk dat ik iets van 6mm nodig zou hebben, maar da's bij iedereen anders.