[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:23

Crazy Factory is prima te vertrouwen. Al een paar keer besteld dus het kan prima! Verder bestel ik zelf ook op All Over Piercings :)

Ghostattack

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:42

Ze verzenden per stuk toch? Dus als je er 2 wil moet je 2 invullen? :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:50

Yes!

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 00:08

Mijn helix is sinds vandaag een beetje irritant aan het zijn, alsof ie steeds vastzit aan de huid zegmaar. Maak elke dag consequent 2x schoon, zit er niet aan, etc. Maar nu dus dit, weten jullie waar dat misschien aan ligt en wat ik eraan zou kunnen doen? :/

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 00:27

labret kan ook voor tragus indd :j al ligt het een beetje aan waar je tragus zit zo is me flapje net zo lang als het labret achterkantje zeg maar :P dus mocht je een klein flapje hebben kan deze misschien uitsteken net als bij een helix

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:26

Courses schreef:
Yes!

Danku! Ik denk ik vraag het even voor de zekerheid haha. Wel jammer dat de verzendkosten 5 euro zijn :=
Ik ben van plan mijn linkeroor te stretchen tot uiteindelijk ongeveer 6mm, maar eerst zo'n nep plug indoen om te kijken wat mijn ouders ervan vinden haha :+

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:32

@ Ghostattack; dat vind ik dus ook. Daarom zoek ik iemand om samen mee te bestellen om de verzendkosten te delen, zie m'n onderschrift. :)

@ de mensen die het over tragussen hadden; de meeste tragussen zijn op 1.2 gepierced, dan kun je idd gewoon labretjes van 1.2 mm dik bestellen. De lengte verschilt wel per tragus. Ik denk dat ik iets van 6mm nodig zou hebben, maar da's bij iedereen anders.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:37

Ik heb maar een bestelling van 6.50 euro helaas :P Dit wordt mijn eerste keer bestellen als het überhaupt al mag van mijn vader. (Ik kan zelf geen geld overmaken :') )

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:48

Ghostattack schreef:
Courses schreef:
Yes!

Danku! Ik denk ik vraag het even voor de zekerheid haha. Wel jammer dat de verzendkosten 5 euro zijn :=
Ik ben van plan mijn linkeroor te stretchen tot uiteindelijk ongeveer 6mm, maar eerst zo'n nep plug indoen om te kijken wat mijn ouders ervan vinden haha :+

Ik heb eventueel nog wel tot 6mm spul liggen, alleen heel even hard nadenken of ik m'n linkeroor niet ook ga doen :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:55

Samen bestellen kan altijd, dan worden de verzendkosten toch gereduceerd tot €2,50.
Maar als je spullen van iemand anders over kan nemen zou dat natuurlijk ook mooi zijn. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:20

Courses schreef:
Ghostattack schreef:

Ik heb eventueel nog wel tot 6mm spul liggen, alleen heel even hard nadenken of ik m'n linkeroor niet ook ga doen :)

Mocht je dat wegdoen kan je mij pmen voor 5 mm sul wat je hebt liggen?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:26

Mijn vader heeft net voor mij een aantal dingen besteld! :) Hoe snel leveren ze eigenlijk?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:36

Dat verschilt nogal, maar meestal heb je het binnen een week of drie. :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:38

'Het verzenden vanuit Thailand naar u duurt in totaal slechts 4-8 dagen. Omdat de uiteindelijke verzending vanuit ons expeditiecentrum in Duitsland plaatsvindt, hoeven klanten uit lidstaten van de Europese Unie geen invoerrechten te betalen. Er hoeven ook geen zendingen bij de douane te worden opgehaald. U ontvangt alle zendingen direct via de post zonder extra kosten. '

Ze houden zich ook goed aan die data :)

Ik zal binnenkort even kijken wat ik weg kan / wil doen. Heb voornamelijk expanders op die maten, voor m'n eindmaat koop ik eigenlijk alleen echt plugs in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:49

Dinniej schreef:
@ Ghostattack; dat vind ik dus ook. Daarom zoek ik iemand om samen mee te bestellen om de verzendkosten te delen, zie m'n onderschrift. :)

@ de mensen die het over tragussen hadden; de meeste tragussen zijn op 1.2 gepierced, dan kun je idd gewoon labretjes van 1.2 mm dik bestellen. De lengte verschilt wel per tragus. Ik denk dat ik iets van 6mm nodig zou hebben, maar da's bij iedereen anders.

Heb er nu 7 mm in zitten dus dat hou ik wel gewoon zo dan :) Sluit overigens niet aan, zit wel ruimte tussen de achterkant van mijn tragus en de achterkant van de 'sluiting' (of hoe dat heet).

Naja, ik ga mijn slag slaan ~~}>

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:19

Ik wil wel mee bestellen! Heb ongeveer 3 leuke dingen gezien.

Als we concreet gaan bestellen, zal ik goed kijken wat ik allemaal zie. Misschien dat mijn zusje ook wat ziet voor haar navelpiercing.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:20

Ik kan niet wachten tot mijn bestelling binnen is! Heeft niet één van jullie toevallig een tijdmachine liggen? :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:25

Haha, ik ken 't :')
Ik zal trouwens even een foto maken van m'n collectie als daar intresse voor is? :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:31

Ik ben wel benieuwd naar jouw collectie!

Het liefst zou ik er nu al 6mm doorheen willen raggen haha. Maar dat doe ik maar niet. Eerst op naar de 1.6mm :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:37

Ik heb voor 6mm zowieso een glazen plugje, gekocht gezien m'n oortje boos was :') zal even foto maken, maak alleen geen foto van de tapers want dat snapt iedereen wel en gebruik ik toch alleen voor het expanden :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:39

Mijn rechteroor is een beetje chagrijnig vandaag haha. Hij voelt zich niet zo lekker denk ik :')
Nu heb ik mijn rechter oorbel in mijn linkeroor zitten, dus twee oorbellen in 1 gaatje :+ Anders ben ik bang dat ik hem kwijtraak _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:48

Afbeelding

That's my shizzle, minus de expanders die allemaal saai zwart en doorzichtig zwart/wit zijn haha :')
Ik wil sowieso nog van AOP bestellen maar heb mezelf even een verbodje opgelegd.
Krijg morgen als het goed is m'n glazen plugje voor 8mm binnen ( leen ik van iemand via 't piercing forum ) en dan kan ik eindelijk naar 8 [:
Ik stretch wel per 1mm, gezien ik van 6 naar 8 blowout gehad heb en sindsdien doe ik 't heeeel voorzichtig.
Zit nu al bijna 2 maanden op 7mm, heb overigens het andere 7mm plugje in haha :')
Sowieso komt hier nog veel meer bij, zoals je al guessed, m'n eindmaat is 16mm [:

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:08

Aaaah die van 16mm zag ik bij CF, die vind ik echt helemaal geweldig! :')
Die onderste van 8mm zin ook erg gaaf!
Mijn doel is voorlopig 6mm, mocht ik het te klein vinden kan ik altijd verder gaan.
Ik ga stretchen per 0,5mm :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:10

Nja, heb van veel mensen gehoord dat het me ook wel staat dus ben benieuwd! :)
Voor die diamond plugs ben ik ook gaan stretchen :) Die vond ik ZO mooi <3

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:14

Heb je toevallig een foto van je oor nu? :)
Ja echt, alleen voor die plugs zou ik ook al gaan stretchen haha.