Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:12

Ik ben weer aan het kliederen <3

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:14

Waar kopen jullie allemaal jullie nagellak?

kopen jullie ook dure merkjes? Of juist de goedkope ?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:15

Ik koop vooral Essence en Catrice, als er eens een dure afgeprijsd is koop ik die ook wel.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:21

Hema, kruidvat, etos, DA, meeuwsen, altijd goedkopere :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:22

Ik koop als ik mag kiezen toch graag chanel of dior ze blijven bij mij echt een week en met catrice haal ik het niet.
Koop de meeste wel afgesprijst in de uitverkoop... ééntje niet omdat die limited was
Maar ik heb er dan ook maar vijf :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:24

Zou bij mij zonde zijn, ik haal ze er altijd met 2/3 dagen af, een enkele keer 4 dagen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:29

tante_trien schreef:
Zou bij mij zonde zijn, ik haal ze er altijd met 2/3 dagen af, een enkele keer 4 dagen.

Ja inderdaad, maar ik heb ook heel laat catrice ontdekt. Dus kende eigenlijk alleen ici paris om nagellak te halen.
Nu koop ik ook catrice, gewoon hetgene dat de leukste kleur heeft! China glaze vind ik spijtig dat het niet in de winkel ligt

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:30

Ben ik met je eens, vind china glaze wel iets te duur voor mijn hongerloontje..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:31

Ja snap ik, in nederland hebben jullie echt gekke loontjes.
Ik verdien per uur 11.58 met belastingen af als student :=

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:32

Pfff... wat voor werk doe je?

Op mijn bijbaantje (oke, ben nog niet aangenomen, maar ik weet dat ik aangenomen word. :') ) verdien ik 9,50 per uur, exclusief btw. :=

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:33

Dat is lekker verdienen hahaha! :)

Ik vind die van de hema ook erg fijn :)
Heb vorig jaar hun pastel blauwe gekocht. Ben er helemaal gek op.

Mijn zaterdagbaantje leverd iets van 4 euro op .. :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:41

Verzorgende

Maar volgens mij is tegenwoordig catrice enz al even goede kwaliteit als de dure merken niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:42

Miss_m schreef:
Die muppet collectie van O.P.I is eigenlijk wel heel erg mooi! (om te zien dan, weet niet wat ie op je nagels doet.)

Ik heb Designer De better en Fresh Frog of Bel Air, die eerste is een heel mooi lakje en die tweede is een gekke glitter lak :) Die eerste is bijna een foil, echt heel mooi!

Ik koop trouwens goedkoop en duur, geen Chanel want dat vind ik echt verschrikkelijke prutnagellak. Maar catrice/opi/chinaglaze/deborahlippmann enz. Laat me vooral leiden door swatches op het internet!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:43

lesilla schreef:
Verzorgende

Maar volgens mij is tegenwoordig catrice enz al even goede kwaliteit als de dure merken niet?

Ah, zelfde baan. :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:47

Ik heb een paar goedkope lakjes maar koop liefer iets duurdere als die mooi lakt en langer blijft zitten. Catrice vind ik persoonlijk echt bagger. Ik heb Mona Lisa is staring back ofzoiets. En die laat echt strepen achter. Vreselijk. China Glaze vind ik erg fijn! Die van Maybelline vind ik ook wel fijn. Tot 15 zou ik uit willen geven voor een lakje. Duurder gaat me te ver.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:50

Ik heb bijna alle merken (gehad) orly, misa, opi, china glaze, color club, catrice, huismerkjes, essence, h&m etc etc etc. verschilt per lakje wat ik prettig vind :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:50

Yv_ schreef:
Wat een leuke kleurtjes komen er voorbij :j! Ik vind zelf Wagon Trail ook errug mooi!

Ben nu bezig met Tinsel Town eraf aan het krijgen.. Meeen, wat een crime! Watje had ik 3 min aangedrukt op mijn nagel, watje was verzopen in de remover. Haal ik 'm eraf, zijn er serieus maar 1/3 van de glitters wg :=. Ik ben nog wel effe bezig vrees ik.

Heb je toevallig nog een foto van tinsel town? :D

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:52

Ik koop alleen goedkoop en middelduur, dus Catrice, Essence, Golden Rose, maar ook Gosh en Rimmel. Ik heb wel wat China Glaze, maar geen Chanel of Dior. Die vind ik gewoonweg het geld niet waard :n , en bovendien moet ik mijn nagellak meestal al na een paar dagen verwijderen omdat ik in de supermarkt werk waar ik geen nagellak op mag. Ik koop ook alleen kleuren die ik echt mooi vind en die ik nog niet heb :P .

J0ortje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:54

Even een stomme vraag hoor: Die Crackle nagellak:
kan die op alle soorten lakken of alleen op die van China Glaze?
Dan zul je dus een normale nagellak van CG moeten hebben + een Crack? en die overelkaar heen...?

:+ }:0 :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:56

Kletskousen, slapen jullie niet op zondag ;)?

Ik haal dure lakjes voor een goedkoop prijsje :D. Lang leve transdesign!

Marije: Op blz... (ik ga even terugkijken, edit 'm zo wel) staat een foto, onderaan de pagina! Hij is wel leuk, maar hij is echt ontzettend opvallend en heeeeel erg glitterig, niet echt mijn ding! Maar samen met mijn Blue Years Eve ga ik knallen met oud en nieuw :D.
Edit: Pagina 40, de foto onder de vergelijking van Bue Years Eve & Blue Iguana.

Zoo ik baal er trouwens van.. Helemaal leuk die Grey Matters besteld, voor oa (!! ;) ) de foto's in IJsland, kijk ik net op het weer, zie ik dat het daar nog warmer is dan hier :'). Verwacht niet dat het binnen 2 weken ineens helemaal wit is daar.. En we hadden sneeuwscootertochten, sledetocht etc. in de planning.. Vrees dat we nu niet verder dan de kroeg gaan komen, we zijn alle 6 niet zulke wandelaars _O- .

Joortje: Kan op alles hoor!

Leuk kleurtje Lesilla!
Die paarse hierboven is ook errug kicke!

Thanks voor de swatch Skessa! Vind 'm ook een beetje tegenvallen, maar toch blijf ik de kleur erg leuk vinden. Ben ik heel vervelend als ik je vraag om 1 of 2 laagjes over een creme zwart te swatchen? En wil jij toevallig van die 307 af O:) ?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 06-11-11 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:57

oei yv nu moet je andere nagellak bestellen voor een beter weertje hahah :')
Wel balen, hoop alsnog dat het goed begint te sneeuwen! Want je gaat toch deels daarom naar daar!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:00

tante_trien schreef:
Heb je een foto? :') O:)

Nee, sorry. Katlief smeerde 'm meteen toen ik haar uitlachte. Heb haar gelijk maar gevangen en met een heel klein beetje remover de nagellak haar wang schoongemaakt. Gelukkig zat het in de puntjes van het haar. Daarna goed nagespoelt met water (ze kijkt me nog steeds hatelijk aan := ) en afgedroogd met een handdoek.

Mooie kleurencombinatie annutjuuh. :)

Cchanny schreef:
Waar kopen jullie allemaal jullie nagellak?

kopen jullie ook dure merkjes? Of juist de goedkope ?

Ik koop zowel goedkope (Catrice en Essence) als dure merken (China Glaze, Chanel en YSL). De merknaam die erop staat maakt mij echt niet uit, zolang het lakje maar fijn lakt en goed dekt. De duurdere koop ik meestal op internet of de Douglas, en de goedkopere gewoon bij de Kruidvat, Etos, Hema of een andere drogisterij (of in het buitenland). :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:01

Bij mij doet de kleur het en inderdaad niet de merknaam.
Maar anderzijds heb ik geleerd als je lang genoeg wacht komt dezelfde kleur in goedkope versies uit

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:02

J0ortje_M schreef:
Even een stomme vraag hoor: Die Crackle nagellak:
kan die op alle soorten lakken of alleen op die van China Glaze?
Dan zul je dus een normale nagellak van CG moeten hebben + een Crack? en die overelkaar heen...?

:+ }:0 :+

Oh, dat maakt echt niet uit hoor, je kan crackle-nagellak over iedere merk nagellak doen. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:04

Ohja, daar vergat ik op te reageren! DB, ik zou het wegknippen, want als je met remover aan de gang gaat, heb je dikke kans dat de kat zich daarna op die plek schoon gaat wassen. Ik zou persoonlijk het risico niet willen dat mijn kat nagellak remover binnenkrijgt, ondanks dat je het waarschijnlijk wel na zult wassen, kun je er niet 100% vanuit gaan dat alles weg is.. En dat afgeknipte stukje groeit vanzelf weer aan :).
Edit: Oww :+, lees net pas dat je het al hebt gedaan. Gelukkig maar dat het op haar wang zat, dat moet ze met haar pootje schoonmaken.

Dat heb ik ook hoor: ik koop ze voornamelijk op kleur, de merken boeien me niet. Maar ik ben echt verliefd geworden op de china glaze lakjes. En ben ook ontzettend benieuwd naar Misa!
Essence koop ik ook wel, voor de heb om de kleurtjes, maar uiteindelijk blijkt elke keer weer (en ja, ik blijf kopen.. Heet blond geloof ik ;) ) dat ik ze niet opdoe omdat ik het dikke rotlakjes vind.

Nou inderdaad Lesilla! Volgens mij is het zonder sneeuw maar een saai land? Geen idee. Ik wil wel naar de geisers en het noorderlicht zien, maarja, daar vul je niet 3 hele dagen mee..