een schuine pony zou jou heel erg leuk staan, juist omdat het zo dik is.
 een schuine pony zou jou heel erg leuk staan, juist omdat het zo dik is.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rood gaat erg snel uit je haar, de kleur dan, maar als je dan gaat blonderen word je oranje. Na vijftien keer ben je dan eindelijk blond, maar dat is natuurlijk niet zo goed voor je haar.
 Rood gaat erg snel uit je haar, de kleur dan, maar als je dan gaat blonderen word je oranje. Na vijftien keer ben je dan eindelijk blond, maar dat is natuurlijk niet zo goed voor je haar.   

Tutti_Frutti schreef:Weet iemand hoe je van rood het beste naar blond terug kan gaan? Hoeft niet snel, maar wil van de zomer weer een beetje blond zijn als t even kan haha
 De eerste foto in mijn profiel is genomen nadat ik het één keer rood (oranje) had geverfd én ik had het voor die foto al 3 keer blond proberen te verven
 De eerste foto in mijn profiel is genomen nadat ik het één keer rood (oranje) had geverfd én ik had het voor die foto al 3 keer blond proberen te verven  
                                                          Het is inderdaad goedkoop en veel beter voor je haar. Het is wel even kliederen om het erin te doen en dan ermee te zitten (of slapen), maar dat went. Behalve als je er per ongeluk teveel water bij gooit en je henna al op is. Zorg vooral dat je niet teveel knoeit op je huid, want dat kleurt heel vrolijk mee (net als dat mijn badkamermuur wat spetters oranje heeft, zal de huisbaas leuk vinden als ik hier ooit uit ga
 Het is inderdaad goedkoop en veel beter voor je haar. Het is wel even kliederen om het erin te doen en dan ermee te zitten (of slapen), maar dat went. Behalve als je er per ongeluk teveel water bij gooit en je henna al op is. Zorg vooral dat je niet teveel knoeit op je huid, want dat kleurt heel vrolijk mee (net als dat mijn badkamermuur wat spetters oranje heeft, zal de huisbaas leuk vinden als ik hier ooit uit ga   ).
 ).

Misschien meer laagjes? En inderdaad een pony, bij jou zouden een schuine en een rechte allebei leuk staan dus doen welke jij het mooist vindt.
 Misschien meer laagjes? En inderdaad een pony, bij jou zouden een schuine en een rechte allebei leuk staan dus doen welke jij het mooist vindt.  

Alle grote merken zijn vrij betrouwbaar (L'Oréal, Garnier etc.).
 Alle grote merken zijn vrij betrouwbaar (L'Oréal, Garnier etc.).                                                         

__PrinCes schreef:__PrinCes schreef:Ik heb eigenlijk hetzelfde als Destino. Alleen heb ik daarbij ook nog heel dik, bijna paarden haar
Wil eigenlijk toch mijn lengte houden (halverwegen rug, bij bh bandje) en eigenlijk ook geen lok in m'n gezicht. Maar wil toch iets anders. Mijn haar is zo saai
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223086_1882091093115_1266455625_31660061_7049168_n.jpg Rechts
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/262570_1883670092589_1266455625_31661246_454630_n.jpg weer rechts
Eigenlijk wil ik eens een drastische verandering, ik heb al 5 jaar hetzelfde haar ofzo.
Zou zoiets staan?
Maar eigenlijk vind ik het ook wel zonde van m'n haar

dus dat heb je er op zich zo weer uit.
 dus dat heb je er op zich zo weer uit.                                                         
 Sorry maar heb het nog nooit gedaan haha.
 Sorry maar heb het nog nooit gedaan haha.                                                         

geen zorgen dus!
 geen zorgen dus!