Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tijn schreef:Roosch hoe creatief ben je? Kan je een luiertaart maken o.i.d.?

Tijn schreef:Je maakt het wel heel spannend! Denk je zelf dat het een KS gaat worden?
Ik heb begrepen bij de zwangerschapsgym dat er een soort oerkrachten los komen
bij persweeen maar ik ben nog geen ervaringsdeskundige

pubelia schreef:Tijn schreef:Je maakt het wel heel spannend! Denk je zelf dat het een KS gaat worden?
Ik heb begrepen bij de zwangerschapsgym dat er een soort oerkrachten los komen
bij persweeen maar ik ben nog geen ervaringsdeskundige
De gyn en ik zijn bang dat als ik moet gaan persen dat er te veel druk op mijn hoofd komt te staan!
En dat de (slag) ader kapot springt! We weten niet of er andere manieren zijn voor het persen om geen druk op mijn hoofd te krijgen.
Mocht die er niet zijn, is er echt een kans dat het een KS word!
@cabloco: Ik vind het niet vervelend! Ben al lang blij dat ik nu zwanger ben. Had nooit verwacht dat ik ooit aan kinderen kon beginnen!
Roosch schreef:Tijn schreef:Roosch hoe creatief ben je? Kan je een luiertaart maken o.i.d.?
Twee linkerhanden.
We zijn met meerdere mensen/sponsoren die op kraamvisite gaan dus op zich zo'n 2-weken-na-de-bevalling-pakket is wel leuk!
Maar wat doe je daar in?
Iets voor de baby alleen of ook voor mama?
Bedankt voor het meedenken allemaal!

Askim schreef:lisch Moet je niet van die dingen voor in je bh hebben voor het lekken?![]()
sorry ben nog lang niet zo ver dus weet het niet..
Maar katten en box??? wij willen de box vrij snel neerzetten en de kat er elke keer uitgooien, want die houd wel van kleedjes..
hond is gek op kinderen en baby's dus dat komt wel goed en handen in haar voerbak vind ze ook niet erg.. (labrador)
Kat zal het uit de weg gaan denk ik..
Ik ben net voordat ik zwanger raakte met paard en al achterover geklapt.. had een nieuw jong paard gekocht dacht een heel lief paard maar na een week begon de ellende.. ik was aan het uitstappen en toen kwam ze omhoog en liet zich zo achterover vallen... Heb nog steeds een pijnlijk been dus moet naar de fysio...
Maar vriendlief zag het gebeuren en vond het daarom ook eng als ik nog zou rijden tijdens de zwangerschap dus ben vrij snel gestopt ook door de pijn in mijn been..
Askim schreef:Tijn schreef:Misschien nog een muziekje mee?
Foto/filmcamera! Die moet je niet vergeten!
Als ik jou lijst zo zie, heb ik nog wat te doen haha
die fototoestel mag bij mij pas mee als de kindjes echt geboren zijn en alleen van de beebs..![]()
Ik hou echt geen open dag als ze worden geboren![]()
Tijn schreef:Ik heb in winkels wel schattige mini kraampakketjes gezien met verschillende dingetjes erin, sokjes, knuffel, slabbetje enzo. Dat zou ik leuk vinden om te krijgen.
Of misschien kan je de kamer ff checken? Ik vind pooh en nijntje leuk, dus een maxicosi speeltje daarvan ofzo?
Succes met shoppen

Yel schreef:Roosch; voor de moeder een mandje met verzorgingsspulletjes van zwitsal of weleda? Zou ik onwijs leuk vinden om te krijgen en kleiding en speeltjes is allemaal zo smaak afhankelijk!
Iorrr schreef:Hier ook een jackie, maar wel een die juist heel gek is op kinderen en alles tolereert... Ik voorzie dus niet zulke problemen met haar![]()
Iemand ook ervaring met zwanger/net bevallen een nieuwe hond in huis nemen? Wij wonen buitenaf dus echt wandelen hoeft niet, hond heeft ruim 3 hectare tot zijn beschiking
Maarre, gewoon doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Hoe meer jij er een punt van maakt, hoe meer het een gedoe wordt voor de honden...Baby meenemen naar binnen, even snuffen en wegwezen. Baby hoort erbij, of ze dat nu leuk vinden of niet