[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:50

_Lola_ schreef:
Vind het idee mooi maar mag ik vragen waarom de bovenste vlinder op de kop vliegt??

@DXS: i love it.... Maar dat wist je al hahah.. Gooi er nog maar wat fotos op! ;)

wel het is de bedoeling dat de vlinder door de wind aangedreven wordt en het is in vliegfase eigenlijk vliegt hij niet op zijn kop maar zijn de vleugels juist naar beneden gericht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:07

Mooie kleuren die vlinders ... had zelf alleen de bovenste naar de andere kant laten vliegen of de onderste 2 gespiegeld. Alsof het 1 vlinder is in verschillende fase ipv 3 aparte vlinder waarvan de 1 op zijn kop lijkt te vliegen. Heb je een foto van dichterbij? Dacht ook eerst dat die op zijn kop hing, terwijl vleugels omlaag natuurlijk ook gewoon kan bij zo'n ding! :D

Die sleeve is ook erg mooi trouwens! :j

shasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:12

idinn schreef:
Mooie kleuren die vlinders ... had zelf alleen de bovenste naar de andere kant laten vliegen of de onderste 2 gespiegeld. Alsof het 1 vlinder is in verschillende fase ipv 3 aparte vlinder waarvan de 1 op zijn kop lijkt te vliegen. Heb je een foto van dichterbij? Dacht ook eerst dat die op zijn kop hing, terwijl vleugels omlaag natuurlijk ook gewoon kan bij zo'n ding! :D

Die sleeve is ook erg mooi trouwens! :j

zal eens ene moeten trekken van dichtbij , ik ben allesinds wel blij met mijn eerste tattoo maar er zullen er nog volgen hoor ;)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:52

Ik vind die vlinders erg mooi hoor!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:53

Weer allemaal supermooie tattoo's!!

De mijne is uitgesteld, onverwachte kosten gehad ergens anders aan dus kan het helaas ff niet missen nu! :(

Die sleeve is echt gorgeous. Ik wil ook een sleeve, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:13

Haha ja als je er eenmaal 1 hebt ... dan wil je meer _O- Ik wacht geduldig op een foto van dichtbij, ook benieuwd hoe de kleuren er uitzien, zo vanaf afstand iig erg mooi!

Ik hoop voor eind van het jaar er ook weer 1 bij te hebben, niet degene die al lang op de planning staat, daar ben ik nog niet helemaal van uit hoe het 1 geheel moet worden. Maar wel een ander die ik graag zou willen, stuk kleiner als de ander dus qua kosten wat makkelijker in te passen momenteel. Alleen nog nadenken waar ... waarschijnlijk links onder op mijn rug, dat die net boven een broek zit en dan een toltende ijslander naar links toe. Zodat eventueel de naam van mijn IJsco (Ský-Iðinn = ijverige wolk) er ooit nog rechts naast kan :D Nog best lastig een plek te kiezen, want dan denk ik weer: nee daar wil ik dat nog ... nee daar moet eventueel dat komen... misschien daar, nee dat staat niet mooi of dan past er geen naam naast.

Zucht ik = verslaafd! Maar beter aan inkt en piercings dan aan drugs, alcohol of sigaretten :+

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:45

:wave:

Nou, hij staat erop hoor :D
Deed eigenlijk totaal geen pijn :n

Hij is mooi geworden! Ik maak zsm een foto :j

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 08:14

Oeeh we zijn benieuwd! :D

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:38

Nou oke, dit is 'm dan........... :D
Let vooral niet op mijn hoofd met keimodieus operatiemutsje (heb de foto ff snel op mijn werk gemaakt).

Afbeelding

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:03

Paintlinger schreef:
Nou oke, dit is 'm dan........... :D
Let vooral niet op mijn hoofd met keimodieus operatiemutsje (heb de foto ff snel op mijn werk gemaakt).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CNPYFBZN.jpg

heel erg mooi!
de grootte vind ik ook erg mooi!
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 31-08-11 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in quote omgezet in link.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 07:36

Mooi hoor!
Vind de foto ook wel wat hebben, met operatiemuts en die container op de achtergrond. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:06

Mooi hoor!

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:49

Ik had hier eerder iets gepost over Peter Aurisch, en ben nu toch wel op zoek naar ideeën om door hem te laten tatoeëren. Alleen ben ik een beetje gaan zoeken naar ervaringen, sommigen denken dat zijn tattoo's na een tijdje zullen vervagen en lelijk worden.
Heeft iemand enig verstand ervan (Marsha?), zouden dit soort tattoo's mooi blijven?

Afbeelding

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:14

RoseK schreef:
Ik had hier eerder iets gepost over Peter Aurisch, en ben nu toch wel op zoek naar ideeën om door hem te laten tatoeëren. Alleen ben ik een beetje gaan zoeken naar ervaringen, sommigen denken dat zijn tattoo's na een tijdje zullen vervagen en lelijk worden.
Heeft iemand enig verstand ervan (Marsha?), zouden dit soort tattoo's mooi blijven?

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 2HD_H0uZtg

Ik vind ze eerlijk gezegt afschuwelijk. Gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:23

@paintlinger oeh mooooi!

ik vind die anderen niet zo.. ik heb liever een netjes ingekleurde tat :o

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:41

3bengels schreef:
RoseK schreef:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 2HD_H0uZtg

Ik vind ze eerlijk gezegt afschuwelijk. Gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak

Maakt niet uit :D , vraag me dus vooral af of dat wel mooi blijft

LisaDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:53

Hallo,ik meld mij hier ook even.
Ik ben al een tijdje aan het nadenken over het nemen van een tattoo.
Nu de tattoo op zich is geen probleem,de plaats ook niet,maar wel wat er zal staan.

Ik had graag een kort zinnetje gehad of enkele betekenisvolle woorden, die te maken hebben met mensen die je verloren hebt,het leven een rollercoaster is,en vertrouwen, zoiets... Ik heb me al gek zitten denken maar vindt niet echt iets passends.
Ook zou ik kiezen voor een tattoo die heel fijn en uiterst vrouwelijk uitgewerkt is in kleur,geen zwart

De tattoo zal gezet worden aan mijn zijkant,waar je sliprand komt,zodat deze altijd bedekt kan zijn,ook naar de toekomst toe.

Nu is enkel nog de vraag,wat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:04

LisaDG schreef:
Hallo,ik meld mij hier ook even.
Ik ben al een tijdje aan het nadenken over het nemen van een tattoo.
Nu de tattoo op zich is geen probleem,de plaats ook niet,maar wel wat er zal staan.

Ik had graag een kort zinnetje gehad of enkele betekenisvolle woorden, die te maken hebben met mensen die je verloren hebt,het leven een rollercoaster is,en vertrouwen, zoiets... Ik heb me al gek zitten denken maar vindt niet echt iets passends.
Ook zou ik kiezen voor een tattoo die heel fijn en uiterst vrouwelijk uitgewerkt is in kleur,geen zwart

De tattoo zal gezet worden aan mijn zijkant,waar je sliprand komt,zodat deze altijd bedekt kan zijn,ook naar de toekomst toe.

Nu is enkel nog de vraag,wat :D

Oeh dat moet je toch echt zelf bedenken. Het is jouw tattoo en jouw tekst. MAar als ik toch een opzetje zou mogen geven:

Life is a rollercoaster
Live the future, love the past
Make happines to share

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:53

ik vind het wel wat hebben
bij tattoos waar de kleur de huid aanraakt, en dus zonder zwarte outline
moet je uitkijken dat je het contrast en kleuring hard genoeg maakt, tegenwoordig werk ik veel met speciale gekleurde ouline inkt, die werkt heel fijn
maar ik neem aan, dat wanneer je een goed beoefend tattooeerder zoiets laat zetten, dat het helemaal goed moet komen

mocht het desondanks niet goed genoeg blijven, dan kan je nog altijd een contrasterende kleur ernaast zetten, zoals bv blauw, dan knalt het altijd goed eruit
voor een voorbeeld hierin vraag Lola
succes

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:08

@ shasha: Mooi hoor! Mooie kleur blauw ook!

Dankjewel allemaal!!
@ chaos: Ik zou zeggen, doen! haha :D

@ paintlinger: Heel mooi! Mooi lettertype ook, sierlijk!

Beetje druk gehad, maar hier dan ff een foto van de zijkant! Die is net gemaakt, moet zeggen dat deze echt heel snel geneest! Zitten nog een paar korstjes op (zoals je rechts op de foto wel een beetje kan zien :P )

Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:15

ben echt verliefd deadxstar haha... mijn wederhelft vind het voor mij (jammer genoeg) niet zon goed plan haha

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:23

Hahaha :D

Ahw das jammer, maareh, tis jouw lichaam he! :P Hahaha ;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:24

haha ja idd... dalijk na de bruiloft nog maar eens proberen ;)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:17

Oeh hij is écht gaaf DeadxStar!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:13

Moooi DeadXStar!! :j
Jij hebt duidelijk meer werk met invetten dan ik heb _O-

Mijn tattoo heelt ook megasnel.........het was gisteren (toen stond ie 1 dag) al niet meer rood en ik voel er niks meer van.
Dus ik doe er ook maar niet teveel aan, 2 á 3 x per dag een heel dun laagje uierzalf.