Over abortus enzo.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jackiejtjj

Re: Over abortus enzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 11:06

ik denk dat dit ook een discussie is zonder eind:P
ik snap TS ook wel... en heb ook gewoon respect dat ze dit kon en er zo luchtig over is en andere mensen ook!! ik was zwanger toen ik 17 was alleen abortus was voor mij geen optie ik kon het niet en heb met 18 een prachtige zoon op de wereld gezet en ben tot de dag van vandaag nog trots op mezelf me kleine is nu inmiddels 15 maanden oud en geniet nog elke dag van hem..

en als je zelf 100 procent achter abortus staat nou dan is het toch goed het is je eigen keuze!! ze wouden mij ertoe dwingen!! maar niemand die het uit me kreeg echt niet heb gevochten en blijf voor me kindje vechten heel veel mensen hadden ook commentaar op mij omdat ik te jong was en zou zijn maar er is nu niemand die zegt dat ik het slecht doe met hem of nog commentaar heb..

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 11:55

Het belangrijkste van je keuze, maakt niet uit welke. Is dat je er zelf voor de volle 100% achter staat en dan maakt het niet uit wat anderen ervan vinden. Eigenlijk is het niet aan die mensen om over je te oordelen, want ze moeten jouw keuze respecteren. Wat deze keuze ook mocht zijn.

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 11:57

precies!!!!:D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:01

Cabelona schreef:
Het belangrijkste van je keuze, maakt niet uit welke. Is dat je er zelf voor de volle 100% achter staat en dan maakt het niet uit wat anderen ervan vinden. Eigenlijk is het niet aan die mensen om over je te oordelen, want ze moeten jouw keuze respecteren. Wat deze keuze ook mocht zijn.

Hier ben ik het ook mee eens!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:12

Idd Cabelona!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:16

Adil schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik heb nu de deal met mijn vent dat er GEEN kinderen komen.. Of zijn leidingen worden doorgeknipt, of mijn boeltje laat ik eruit halen.. Maar geen koters voor mij.. IEHHH.. Ben geen kindermens. Nooit een kinderwens gehad ook! :n

Ik denk niet dat dat zomaar even gedaan wordt gezien je leeftijd (en ik neem aan dat je voor de rest helemaal gezond bent...).

Mensen, iedereen voelt en ervaart anders en tenzij jullie God in persoon zijn, denk ik niet dat het aan jullie is om over de TS te (ver)oordelen.

Zou jij het niet gedaan hebben, prima! Jouw buik, jouw beslissing...Maar dat geldt ook voor de TS! Bevalt je de schrijfwijze niet? Lees het dan niet. Voor de een is een zwangerschap een last, een kwelling, een helse ervaring en wanneer deze voorbij is, is het logisch dat je dan opgelucht bent.

De ander ziet een zwangerschap als een hemels geschenk en is daarom, logisch, erg blij. Aan de andere kant ook erg verdrietig wanneer de zwangerschap misloopt.

Waarom dit "Nu ben ik op mijn teentjes getrapt"-gedrag? Ik vind dat echt onbehoorlijk, egoistisch ook. Alsof het om jullie gaat? Nee, het gaat hier om de TS.

En nogmaals mijn vergelijking: Mag ik niet meer schrijven/zeggen dat ik van het leven geniet omdat de kans bestaat dat een terminaal-patient (of aangehorigen) dit lezen/horen en zich gekrenkt voelen?

_/-\o_