[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:27

er is voor mij maar één monster piercing en dat is tepel, zowel links als rechts, dat doet echt zó'n vreselijke pijn, ik laat me liever 700x tattooeren :')

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:33

Hahaha dat lijkt me ook wel een monsterpiercing ja.. Maar dat vond ik van een vch ook altijd :o Dus ben benieuwd!

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:18

Yv_ schreef:
Ik heb ze gewoon allebei :P.

Ik vind zelf de FH mooier, hij is subtieler en valt niet zo in het oog als de tragus. En daarbij zie je 'm ook nogeens bij veel minder mensen.
Ook qua pijn en genezing lijkt deze het stukken beter te gaan doen dan mijn tragus, maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk.

okee, ik ga het aan mn moeder vragen welke zei mooier vind.
bedankt!!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:24

Ik vond tepelpiercing eigenlijk niet heel pijnlijk. := Wil de andere kant straks ook laten doen maar eerst deze kant laten genezen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:48

Mayniac Val: Het is ook zeker een kwestie van smaak. Ik heb zelf in mijn tragus een steentje van 2 mm, maar nog vind ik 'm meer in het oog springen dan het standaard (en dus grotere) bolletje van mijn FH. Mensen zien ook altijd eerst de tragus, pas als ze goed kijken vinden ze ook de FH.

ShirleyM: Dat ligt er denk ik aan hoelang geleden hij gezet is?

Vidalyssa: Inderdaad, zoals DQ zegt: 1 sec een felle prik, daarna is het echt meteen over. Ik ben iig na het zetten élke McDonalds ingegaan die ik tegen kwam in Amsterdam, want ik was er elke keer van overtuigd dat hij weg was :') .

Hahaha grappig DQ, ik zou juist nog 10x liever een tepelpiercing laten zetten dan nog eentje in mijn kraakbeen! Alhoewel toch mijn tweede FH er nog moet komen en wellicht de derde ook nog.

Er was iemand die vorige week vrijdag (of die week ervoor alweer?) voor de Triple Helix ging toch? Hoe beviel dat? Hoe gaat het met het genezen? Foto?

Freyatjee: Ik stuur je wel even een PBtje..

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:02

@Yv_ Klopt de triple forward helix was ik ook :D Die komt er ook nog steeds, alleen was het even mis gegaan met mijn salaris waardoor ik ze nu nog niet heb :(
Dus nu staan er 4 piercings op de wachtlijst en die gaan er stuk voor stuk komen binnen nu en een paar weekjes :D

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:10

Yv hij zit er nu 1,5 jaar in..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:37

Dan moet-ie niet zomaar dicht gaan als je 'm eruit haalt..
Waarom moet-ie eruit en hoe lang?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:55

Die forward helix vind ik ook een stuk mooier dan tragus! Maar tragus ben ik helemaal niet weg van.
Ahh ja die VCH deed bij mij ook wel even pijn :P Maar die prik was wel meteen weg en idd ieder kwartier ff het toilet bezoeken om te kijken of die nog zit. hahaha.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:13

Ik Ben wel van de tragus piercing. Helaas heb ik maar 2 tragussen haha

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:18

mwoh kYliieJ neem je er toch een surface bij vlak voor je tragus. Heb je 3 bolletjes!
(nee niet doen hoor, dat wordt 9 van de 10 x lelijk als hij uitgroeit)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:44

Vraag voor mensen met een tongpiercing: Hoe vaak krijgen jullie een opmerking van mensen dat jullie een tongpiercing hebben? Hoe goed is de piercing te zien, tijdens praten, eten, etc.

Ik wil een tongpiercing, maar mijn baas wil dat niet... "Je blijft die piercing toch altijd zien"...
Ik zit achter de receptie... maar ik ga echt niet tegen iedereen aan de balie mijn tong uitsteken... en ik eet ook netjes met mijn mond dicht... lijkt mij dat het mee moet vallen... toch?
Ik wil 'm dus eigenlijk gewoon gaan laten zetten... maar ik wil niet mijn baan verliezen... :=

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:50

Ik krijg nooit opmerkingen over mijn tongpiercing. De mijne zit vrij ver naar voren maar valt eigelijk niet op met praten etc.
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 01-09-11 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:50

Bij de een zie je het veel meer als bij de ander. Daar is echt geen zinnig woord over te zeggen. Het duurt ook even voordat je er zelf aan gewend bent en hoever je m naar achteren (kan) laten zetten.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:11

ik wil 'm dan _als ik het ga laten doen_ zo ver mogelijk naar achter laten zetten... :)

Mijn baas zei ook al "Piercings zijn maatschappelijk lang niet zo geaccepteerd als tattoo's..."

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:22

Het ligt er ook aan hoe je praat. Sommige mensen praten ook heel erg met een 'open mond' of gebruiken hun tong heel actief tijdens het praten ( :+ ) Ik ken best veel mensen met een tongpiercing, en bij de meeste valt het niet op, tenzij je er intensief op gaat letten.

Ik wil ook super graag eentje, alleen mijn ouders zijn er zwaar tegen. Die hebben het idee dat alleen aso's het hebben, en dat gigantisch opvalt :\

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:23

Ik zal mijn vriend eens vragen of hij op wil letten hoe ik praat... maar qua tong-gebruik ( :') )valt het volgens mij wel mee... :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:24

Wist ook niet hoe ik het moest omschrijven _O- Ik vind het bij de mensen die ik ken echt niet opvallen, en volgens mij moet je al hele vreemde tongbewegingen maken met praten, wil het opvallen :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:45

Bonjoy schreef:
Wist ook niet hoe ik het moest omschrijven _O- Ik vind het bij de mensen die ik ken echt niet opvallen, en volgens mij moet je al hele vreemde tongbewegingen maken met praten, wil het opvallen :)

Das dus echt niet waar. Bij de een zie ik het meteen en bij de ander helemaal niet.
Dus ik zou hier niet vanuit gaan...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:35

bij mij zie je hem helemaal niet, maar hij zit heel ver naar achteren :) alleen als ik la la la zing :')

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 19:40

@Yv mijn tandvlees deed zeer omdat hij te lang van maar heb bij crazy factory nieuwe besteld die korter zijn die heb ik vandaag binnen gekregen. Heb er nu geen last meer van:)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 20:03

Hallo,

Ik lees hier vaak mee, maar post weinig.. Alleen ik heb een vraagje..

Mijn oren (oorbellen/helix) zijn vrijwel altijd ontstoken.. Doe er niks geks mee, en heb al wat materiaal geprobeert. Bij titanium leek het (de helix, oorbellen niet geprobeerd) beter te gaan, helaas was dit van korte duur.. Onsmam kan piercings niet verdragen, en ik ben bang dat ik dit ook heb :\ alleen ik wil ze liever niet uit doen :+ . Iemand enig idee / een optie :) ?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 20:20

Je hebt ook een soort plastic toch? Misscien werkt dat?

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 20:25

Dat heb je idd ook, dat heb ik nog niet geprobeert! Maar ook mijn oorbellen.. Ik heb graag diamantjes in, en dat gaat denk ik niet met plastic?

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 20:34

Ik heb vandaag na heel veel moed verzamelen een piercing laten zetten.. Wilde het al heel lang en die triple forward helix vond ik zo gruwelijk mooi dat dat het laatste duwtje was geloof ik :+

Was supernerveus, vond op zich het piercen zelf meevallen maar ben daarna nog wel flauwgevallen := oeps.. Ben er wel vreselijk blij mee, ik vind hem zo mooi :') Wil hem toch even showen! :D

Afbeelding
Webcam, beter krijg ik hem er niet op, solly :o En heb onderin niet heel mooie sieraadjes nu maar dat waren de enige waar ik nog setjes van had, en het was toch vakantie :')

Ik hoop nu héél erg dat ie niet al te vervelend gaat doen met genezen.. Heb veel info gekregen van de piercer maar als iemand hier nog absoluut-niet-doen of absoluut-wel-doen tips heeft zijn die altijd welkom.. :)