Zag ook wat bloemen zonder donkere lijnen voorbij komen. Dat vind ik toch ook wel erg mooi. Gaat meteen weer kriebelen, erg he! Heb er 2 maanden terug nog 1 gezet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bo0tjeee schreef:Men, wat komen er weer een mooie dingen langs. Mars, wat maak jij ook een mooie kunstwerkjes zeg!
Zag ook wat bloemen zonder donkere lijnen voorbij komen. Dat vind ik toch ook wel erg mooi. Gaat meteen weer kriebelen, erg he! Heb er 2 maanden terug nog 1 gezet
mlc schreef:Nog even als reactie op die wolf tattoo een aantal pagina's terug, dit vond ik op internet. Zo vind ik 'm eigenlijk ook wel mooi
http://fc05.deviantart.net/fs19/f/2007/ ... obinCZ.jpg
Al kijkt hij wel heel zielig
ciska_sando schreef:_lola_ naast dat ik je tattoo heel mooi vind, vind ik ook dat hij nu beter op je staat, je bent volgens mij veel afgevallen!
Sijs15 schreef:Jongens, kunnen jullie me vertellen wat de invloed van zonlicht is op tattoo's? Ik heb dr een op mn schouder en loop in de zomer graag met hempjes. Dan vergeet ik nog wel eens te smeren... Heb de tattoo in januari laten zetten, dus hij is nog mooi zwart enzoMaar wil natuurlijk niet dat hij door de zon gaat verbleken/uitlopen oid... Wat gebeurd er met een tattoo in direct zonlicht?
Tatyana schreef:Ik ben heel slecht als ik dat zo lees...
Ik smeer amper (deed ik ook niet toen ik nog niet getattooeerd was).
Nu verbrand ik ook eigenlijk nooit. En mijn tatts zien er nog erg mooi uit...