[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:30

Zit wisselen bij jou dan niet in de prijs inbegrepen?
Anders zou ik het idd gewoon zelf doen.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:34

Kim_89 schreef:
Tof Eshaa!

Hee ik heb een vraagje. Zaterdag dus mijn tongpiercing overnieuw laten zetten. Het gaat supergoed en hij is lang zo dik niet meer. Ik mocht over 2 weken terugkomen om te wisselen maar ik twijfel nu even of ik dat wel moet doen. Ik weet immers hoe ik een tongpiercing moet wisselen door de vorige keer en als ik naar de shop ga moet ik daar een piercing kopen om te laten wisselen. Daarom overweeg ik nu om gewoon zelf een titanium piercing te bestellen en zelf te verwisselen (niet nu, nog even laten genezen maar over ongeveer 1,5 week). Wat raden jullie aan? (en met name DQ door haar ervaring ;) ) Bij de shop of kan ik het net zo goed zelf?

Dankuuuu *\o/*

Ik heb ook nog een vraagje , hoe merk je dat een navelpiercing uitgroeit?
Ik heb mijn in augustus 1 jaartje, maar soms heb ik opeens pijn daarzo, en is t rood eromheen, en dn denk ik dt mijn velletje kleiner is geworden.Hij is ook nog maar klein, maar is dat nou dat ik gek word, of is dat normaal, zo'n klein velletje?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:35

Dan is hij waarschijnlijk toch aan het uitgroeien.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:53

Lous: de vorige keer moest ik gewoon een nieuwe piercing kopen en die heeft hij voor me gewisseld..

Eshaa: dan groeit 'ie uit denk ik ja :) Volgens mij wordt het stuk huid waar de piercing doorheen zit, steeds dunner. Dat moet je ook aan je staafje kunnen zien want die heeft een bepaalde maat. Als je ineens heel veel ruimte hebt erop dan denk ik dat 'ie aan het uitgroeien is ja!
Laatst bijgewerkt door Kim_89 op 28-03-11 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:55

Kim_89 schreef:
Lous: de vorige keer moest ik gewoon een nieuwe piercing kopen en die heeft hij voor me gewisseld..

Stom zeg. Hoeveel heb je dan betaald voor het zetten van je piercing als ik vragen mag?

Kim_89

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:55

€50,- voor het zetten :) Was 2 jaar geleden ook al zo.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:57

Okee dan valt het nog mee als het exclusief verwisselen is.
Maar goed ik zou hem gewoon zelf verwisselen. Ook omdat het niet de eerste keer is dat je hem laat zetten. En dus wel zo'n beetje weet hoe en wat er in moet.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 00:02

neeeee:( mijn navelpiercingetje is mijn trots:( pff:(

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 00:05

Eshaa schreef:

Anders misschien terug gaan naar je piercer. Misschien dat er iets te regelen valt?

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 00:13

Ja ik hoop het maar pff, was ie eindelijk genezen, krijg ik dit weer :(

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 00:20

Ik vind dit nog steeds huiveringwekkend..

Afbeelding

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 00:22

jammer dat die piercings boven de lippen scheef zitten.

tjsa, vraag me af hoe dat voor elkaar is gekregen verder.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 00:25

Kim_89 schreef:
Tof Eshaa!

Hee ik heb een vraagje. Zaterdag dus mijn tongpiercing overnieuw laten zetten. Het gaat supergoed en hij is lang zo dik niet meer. Ik mocht over 2 weken terugkomen om te wisselen maar ik twijfel nu even of ik dat wel moet doen. Ik weet immers hoe ik een tongpiercing moet wisselen door de vorige keer en als ik naar de shop ga moet ik daar een piercing kopen om te laten wisselen. Daarom overweeg ik nu om gewoon zelf een titanium piercing te bestellen en zelf te verwisselen (niet nu, nog even laten genezen maar over ongeveer 1,5 week). Wat raden jullie aan? (en met name DQ door haar ervaring ;) ) Bij de shop of kan ik het net zo goed zelf?

je kan het net zo goed zelf maar dan moet je wel zeker zijn van je zaak :)
ik ben nooit terug geweest naar de shops, niet voor mn clithood,tepel, tongpiercings etc, altijd alles zelf gedaan :j ik vind het zonde van de tijd om naar de shop te gaan :+

de foto hierboven is photoshop :)

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 00:31

Zeker in de zin van; dat het wisselen al kan? Door m'n vorige weet ik wel wanneer ik er een kleinere in kan doen.. Ik denk dat ik het dan toch maar zelf ga doen en dan bestel ik gewoon even een paar verschillende mm staafjes en dan kijk ik wel even welke ik erin doe. Deze lange zit me nu al mega in de weg in elk geval :')

Edit: oh ja, ik las ergens dat het een slecht idee is om meteen acryl op je eerste wisselpiercing te draaien? Waarom is dat eigenlijk? Ik ben namelijk behoorlijk voorstander van acryl vanwege mijn tandjes.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 00:35

Geen idee. Bij het verwisselen had ik er meteen acryl op. :?
En wat betreft de tandjes, daarvoor draag ik idd acryl.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 10:25

Suus_ schreef:

Lang leve Photoshop :+

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 11:11

Ik mag idd hopen dat dat geshopt is, ieuw! :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:38

Lous schreef:
Eshaa schreef:

Anders misschien terug gaan naar je piercer. Misschien dat er iets te regelen valt?

Ik zou hem er zo snel mogelijk uithalen.. ik heb mijne ook te lang laten zitten terwijl hij aan het uitgroeien was en nu heb ik een lelijk litteken bij mijn navel(wat een stuk minder geweest zou zijn als ik hem er gewoon op tijd uit gehaald had).. In mei kan ik hem weer opnieuw laten piercen. Dus zou hem er echt uithalen, laten genezen (5maanden) en dan opnieuw laten zetten, dan heb je alsnog je navelpiercing voor de zomer ;)
Kans bestaat wel dat als je hem opnieuw laat zetten nadat ie ging uitgroeien dat hij weer uitgroeit. Deze kans is ong. 50/50. Maar dan heb je het in ieder geval gewoon geprobeerd ;) succes

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 14:08

Kan je een MD laten zetten zonder toestemming van je ouders als je 16 bent? Of is dat juist weer een piercing waarvoor je 18 moet zijn zonder toestemming?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 14:10

jillie1994 schreef:
Kan je een MD laten zetten zonder toestemming van je ouders als je 16 bent? Of is dat juist weer een piercing waarvoor je 18 moet zijn zonder toestemming?

Voor zover ik weet mag je deze van je 16e laten zetten :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 14:51

Fiffill schreef:
Suus_ schreef:

Lang leve Photoshop :+

Dat zei DQ ook al ja. ;)

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:25

hmm mijn verse hele stoere 2mm stretch is nu toch een beetje aan het jeuken, had vaseline gebruikt... wat opzich niet heel ideaal werkt blijkbaar, maar ook de erg dunne rubber ringetjes die ik aan de voorkant erop heb gedaan... die lijkt wat te irriteren hmm..

Zo dadelijk even jojoba olie kopen, en dan thuis evne de grote rubbere ring (dikker vooral) erop doen, hopelijk helpt dat. Het is niet heel erg maar blijft wat roze en gevoelig :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:27

jeuken is meestal een allergische reactie op het sierraad, ik krijg dit heel erg bij dingen met nikkel (cs) en acryl..

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:36

ja ik twijfel ook even over het ringetje + allergie... maar ik heb het alleen aan de voorkant van mijn noflare... en daar heb ik een ander ringetje op zitten dan aan de achterkant. Misschien dat dat verschilt? Het zijn wel beide zwarte ringetjes... dus het materiaal verwacht ik dan niet, ofwel? Alleen de een is dus wat dunner dan de ander (voor is dunner).

Maar het jeukt ook niet echt is gewoon wat gevoeliger dan de achterkant, misschien irritatie door het (te?) kleine ringetje was mijn idee, dat dat gewoon 'niet lekker zit'

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:54

marlies85 schreef:
jillie1994 schreef:

Voor zover ik weet mag je deze van je 16e laten zetten :j

Mooizo, als ik geld en moed heb (kan verschrikkelijk slecht over het zetten van piercings), maak ik een afspraak om er 1 boven mijn navelpiercing te zetten! :)