Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:25

Op zich niet lang van te voren en het gaat helemaal makkelijk als ik in mijn niet-vergader week zit. Da's volgende week, kan zo even niet vinden of dat oneven of even is.

Volgens mij heb je zo CSI, geen idee, ik ga ook nog een bakkie pakken en dan lekker slapen :Z

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:32

Bom, zoek idd maar lekker op tijd je bed op, dat helpt. :(:)
Tara, ik loop zondag mijn derde loop. :D Mooi zo'n aquarium, geeft best rust alleen zo veel werk. Kunnen jouw garnalen in zoetwater?
Je krijgt ook meer energie van hardlopen, een betere therapie bestaat niet! :D

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:50

Zo weer bijgelezen kan het echt niet allemaal onthouden :oo
Maar heb wel gelezen dat Mirkam verhuist is ...dicht bij waar ik ben opgegroeid zag ik.

Leuk zo'n loop fanneke moet je dan lid zijn ergens van?
Hoe werkt zo'n dag nu eigenlijk?

Truste Bom en niet ziek worden hoor.
Garnalen lust ik niet dus ik pas.

Wat leuk wenk zo'n project maar dan zijn ze voor de verkoop neem ik aan ?
heb je van jezelf ook een paard?

Net weer naar de sportschool geweest daar 40 min op de band gelopen ging erg lekker maar het blijft wat saai.
Mannetje zit de iqtest te maken nou bij het rekenen heb ik het opgegeven haha

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:58

Nee hoor Scooby, je hoeft niet lid te zijn van een vereniging, ben ik ook niet :+ Je kijkt gewoon op hardloopkalender.nl of dutchrunners.nl

Die Iq-test heb ik gemist. Moet spulletjes klaarleggen voor morgenavond en het gesprek voor bereiden, ben bijna klaar! :D

Waarom ga je niet lekker buiten lopen, het weer is heerlijk buiten. :D

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:20

Spannend dus morgen succes zal duimen voor je.

Werk een aangepast programma af op de sportschool vandaar dat ik daar nu zoveel loop.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 00:34

WenK, dat is inderdaad wel leuk, als je ook echt merkt dat 't beter gaat :j
TV kijken is soms heel erg fijn, zeker als je inderdaad moe bent. Gewoon even zitten en niks doen.

Bom, ze worden nooit groot :P Zo'n lamp heb ik wel eens van gehoord inderdaad :j Misschien voor volgend jaar eens wat meer over lezen...
Het is ook een HK toch, dan mag 't ook wel over andere dingen gaan zo nu en dan toch :P

Fan, en de vorige twee heb je ook 5 km gelopen?
Het kost wel wat tijd inderdaad, zo'n aquarium. Maar ik vind dat wel lekker juist :j Soms even de plantjes snoeien enzo. Of gewoon even ervoor zitten en naar m'n visjes kijken :P Of naar de winkel, shoppen voor m'n visjes :D Ja dat zijn zoetwatergarnalen :j Je hebt heel veel zoetwatergarnalen in allerlei kleuren. Blauw, geel, wit, rood/wit, bruin/wit enz.

Scooby, ik open altijd 1 pagina waarin ik bijlees en 1 pagina waarin ik dan reageer. Kan ik niks vergeten :P
Was de IQ-test vandaag? :oo Maak ik 'm morgen wel online. Vind dat altijd wel leuk. Al ben ik in hoofdrekenen een ramp.

Ik heb m'n beweging ook wel weer gehad voor vandaag. M'n fiets was al een tijdje wat stuk. Iedere keer was de band lek als ik buiten kwam. Maar dan pompte ik 'm op, fietste ik gewoon en de volgende dag was 'ie weer leeg. Alleen vandaag dus niet :') Kom ik buiten van 't schoonmaken, band weer plat... Moest ik naar huis lopen, 3 kwartier onderweg geweest.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:10

Goodmorning!! :O

Dat is ook beweging Tara :j 45 minuten wandelen is ook goed voor je. :D

Mijn haartjes zitten mooi, kleertjes mooi, heb ik eigenlijk gedaan voor het feest vanavond. Mooie bijkomstigheid dat vanmiddag het gesprek is :D Nu hopen op goed nieuws! :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:27

Zo nou gisteren toch niet meer aan toegekomen, druk druk druk. Was ook pas heel laat thuis van het werk en we gingen boerenkool eten, maar dat duurt altijd zo laaaaangggg :O
Maar we hebben wel besloten dat we de afspraak van aanstaande zaterdag even afzeggen, dat is gewoon te kortdag.

Dus vanavond moet het dan maar worden en dan ga ik zaterdag weer :j Heb ik toch nog twee keer gelopen deze week dus niet heel gek dan. Wilde eigenlijk 3 keer maar oke.

Volgende week gaan we lekker een weekend naar het Land van Bartje en dan gaan de hardloopschoenen ook mee :j Hoop daar dan toch ook minimaal 1 keer een rondje te doen :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:37

Tara, we zitten niet in de HK maar in MW, maar dan nog... Als 't maar gesjellie is :D Blauwe garnalen :wow: nooit van gehoord.
Fan, ben benieuwd wat deze dag je gaat brengen :j Leef met je mee ;)
Sas, goed dat jullie even pas op de plaats maken, jezelf een slag in de rondte rennen, daar heb je niets aan. En ik denk dat het bij mij voorlopig ook even bij 2x per week rennen blijft, vrijdag en zondag, de andere dagen zitten gewoon erg vol.
Ha Scoob, bij hoofdrekenen haak ik ook af.

Nou de weg naar het werk weer gevonden... Nog 8 uurtjes en dan heb ik weekend *\o/* Wel hele drukke 8 uurtjes, 3 vergaderingen, waarvan er 2 notuleren, nog een verslag van dinsdag uitwerken en mijn PWC-POP vorbereiden..... Weinig bokken :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:38

O en lekker vooruitzicht Sas :j Heerlijk om even door het bos een rondje te lopen. Wel zwemspullen mee, vooral die oranje glijbaan is errug leuk _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:49

Ja die gaan wel mee :j Vreselijk moet ik in bikini :=

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:50

Even vette EGO post....

Heb gister heerlijk 9 km in 50 min. gelopen!!!
Zo, nu eerst vergadering en daarna kom ik even bijlezen en reageren...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:54

Woooow Juud!! Wat goed!! *\o/*
SAK, wat een fijn vooruitzicht een weekje rustig aan, lekker zwemmen, hardlopen in het bos! Dat komt wel goed met genieten! :j
BOM, je vindt vast tijd om te bokken! :j

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:13

Fan, wat voor feest heb je vanavond?
Ja 45 minuten is zeker goed, maar niet wat ik gepland had gisteravond :P

Bom, ik zie 't. Dacht dat er een HK voor stond. Je hebt echt de gekste kleurtjes garnalen :j

Judith, wat goed!

Sak, lekker hoor, land van bartje is in Drenthe toch? Dadelijk zeg ik 't helemaal verkeerd :=

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:40

Daar ben ik weer! :wave:

@Mirkim Wat leuk dat je nu een baan hebt bij je "oude" stageplek! Heel veel succes en gelukk in Noord Holland!
@Fanneke Heeeeeeel veeeeeeel succes straks! Ik ga voor je duimen dat je vanavond wat te vieren hebt!!
@Wenk Respect!! Ik kom al tijd te kort met 1 fulltime baan, 1 paard, 1 man en 1 huishouden... :D (Laat staan dat ik 3 paarden moet rijden!)
@Tara Mooi auqarium! Wij hebben ook jaren een tropisch aquarium gehad. Een jaar of 3 geleden de boel weggedaan. Ging toch wel erg veel tijd in zitten om de boel goed te houden.
@Bom Niet ziek worden hoor! Hoop dat je vanacht goed hebt geslapen! Ennne, jezelf bannen van bokt werkt heus heel goed... :j
@Scooby Ik vindt lopen op de loopband ook zooooooo saai! Maar ja, soms heb je niet veel keus. Ik denk altijd maar "ben in ieder geval in beweging!"

Gister weer fijn op knollie gereden. Nog steeds is ie wel erg jolig, maar ik kan dan ook zo genieten van hem!
Vandaag helaas niet naar knollie, heb een Nieuwjaars bijeenkomst van mijn werk in het midden van het land... Slecht 2,5 uur rijden voor mij... Wordt dus een latertje vanavond!
Ondanks dat ik best moe was gister toch nog lekker in de schoenen gestapt en heerlijk 9 km gelopen!
Inderdaad, wat een energie krijg je van hardlopen!
Nu maar weer hard aan het werk!
:evaw:

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:31

Zo Juud, jouw dag kan niet meer stuk, paardje goede bui, lekker gelopen, baasje ook in een goede bui :+
Tara, ik heb een feestje bij Arjan van Dijk, ken je dat? Organiseren themafeesten. Is altijd zo leuk! Vanavond moet het helemaal groots worden. :D

Begin nu een beetje sjenuwachtug te worden :+ Ik denk dat het een positief gesprek wordt, ook al heb ik geen idee wat er gevraagd gaat worden. Een manager van een andere afdeling had het toevallig ter oren gekregen en zij gaf mij nog wat tips voor een nog positiever gesprek. Maar zoals ik al zei, de champagne gaat pas knallen als er een handtekening staat! :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:44

Fan, heb ik nog nooit van gehoord :=

Ben echt heel benieuwd hoe je gesprek dadelijk gaat!

Judith, dankjewel dat je 'm mooi vindt! Het begint inderdaad wel wat te worden. Ik denk als al m'n planten even flink gaan groeien, dat 't er best leuk uit gaat zien :j

Heb m'n fiets net bij de fietsemaker gebracht, om half 1 zou 'ie alweer klaar zijn. Zou wel fijn zijn, kan ik vanavond weer lekker sporten :D Morgen weer hardlopen. Wilde eigenlijk het weekend gaan maar ik denk dat ik daar geen puf voor heb := Zaterdagochtend schoonmaken in de dierenkliniek, snel naar huis en douchen, 's middags komt m'n zusje naar Utrecht, gaan we naar de theatershow van so you think you can dance van 5 tot 7 ongeveer, terug naar het station, eten bij Burger King, zusje weer richting Limburg, ik naar m'n vriend of m'n vriend komt dan naar mij. Zondag is dan hang-niks-doen-dag :P

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:55

Ik duim voor je Fan!

Nee, de projectjes zijn niet voor de verkoop. Zijn van iemand anders.
Lis is van mijzelf... :j

Judith, ik heb geen man... :D Dat scheelt... ;) En wel een gedeeld huishouden.

Fiets weer bijna gemaakt Tara.

Vanmorgen hardgelopen, maar 's middags (na de lunch) gaat lekkerder hoor, met zulke afstanden (of het zit tussen mijn oren _O- ). Heb een klein stukje afgesneden op het laatst, dus niet 10.5 km maar 10 rond gelopen in 1 uur, 4 minuten en 3 seconden. Vond ik nog wel netjes, want het was nog verradelijk glad zeg! Gleed een paar keer bijna onderuit. Echt hard durfde ik dus niet omdat je niet kon zien wat wel en niet glad was. Daarbij loop je dan toch altijd wat gespannen. Anyway, ik ben d'r moe van haha... Het is trouwens wel fantastisch lekker weer!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:05

WenK schreef:
Judith, ik heb geen man... :D Dat scheelt... ;) En wel een gedeeld huishouden.

Dat scheelt inderdaad ENORM _/-\o_ _O-

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:24

WenK, ja ik kan 'm zo op gaan halen :D

Met wie deel je je huishouden dan?

Het is inderdaad heerlijk weer vandaag! Word er helemaal vrolijk van :D Al deed 't vanmorgen wel pijn aan m'n ogen, net wakker en dan die zon zo in je gezicht.

Ik heb trouwens net gereageerd op een advertentie op marktplaats van een aquariumpje, ben helemaal hyper ervan := http://link.marktplaats.nl/412930590 Moet ik 'm wel met de fiets/OV ophalen maar dat komt wel goed. Hoop dat 'ie niet al verkocht is :=

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:40

Hallo!

Ik ben ook weer thuis, vanmorgen om 6.00u opgestaan, gewerkt tot 10.30u. Daarna auto door de wasstraat gehaald en stof gezogen. Was ik gisteren niet meer aan toe gekomen. Vandaag dagje rustig aan doen, want heb ook nog een nachtdienst komende nacht. Desondanks ga ik eind van de middag wel even weer lopen! Daarna lekker douchen, eten en nog even slapen. Nu maar ff omkleden en met 't hondje eruit. Het is idd heel mooi weer!

Judith, wat knap toch nog even 9km gelopen gisteravond!

Wen, vandaag al weer goed bezig geweest dus. Bij mij werkt lopen op 't eind v/d dag ook beter.

Sas, wat lekker even genieten in 't altijd mooie Drenthe! :D

Bom, druk dagje vandaag, 2x per lopen is ook netjes hoor. Daarnaast beweeg je vast wel genoeg met de hondjes en kinderen toch?

Fan, ik ben heel benieuwd wat er uit je gesprek komt!

Tara, gelukkig heb je straks weer een fiets! :)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:46

Hallo :wave:

Puchje: das ook handig dat je dat allemaal met je HTC kan doen die GPS enzo!

Judith: wat goed joh!! En wat snel gelopen! :D

Ik heb niet meer hardgelopen maar heb gisteren 3 kwartier baantjes getrokken dus daar verband je ook wel wat caloriën mee :)

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:47

Dat is ook lekker Pebblesther, ik heb ook regelmatig baantjes gezwommen. Vond 't altijd heerlijk. Alleen werd er na die tijd altijd zo loom van. :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:49

Marjolein, ja ik kon 'm om half 1 al halen, heb geen zin om er naartoe te lopen :') Beetje luie dag vandaag.

Esther, hoe gaat 't met afvallen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:42

oh ik ben echt heeeeeeeel erg druk en ik denk dat het de komende tijd alleen maar meer zal worden.
Vind ik niet heel erg hoor want voel me er super bij :j

vandaag ook de eerste dag zonder Betablokker en het gaat heel erg goed, hart heeft vandaag nog geen 1 overslag gemaakt, dus het lijkt geholpen te hebben, maar juichen doe ik nog maar even niet ;)