Volgens mij heb je zo CSI, geen idee, ik ga ook nog een bakkie pakken en dan lekker slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je kijkt gewoon op hardloopkalender.nl of dutchrunners.nl

Zo'n lamp heb ik wel eens van gehoord inderdaad
Misschien voor volgend jaar eens wat meer over lezen... 
Soms even de plantjes snoeien enzo. Of gewoon even ervoor zitten en naar m'n visjes kijken
Of naar de winkel, shoppen voor m'n visjes
Ja dat zijn zoetwatergarnalen
Je hebt heel veel zoetwatergarnalen in allerlei kleuren. Blauw, geel, wit, rood/wit, bruin/wit enz.
Maak ik 'm morgen wel online. Vind dat altijd wel leuk. Al ben ik in hoofdrekenen een ramp.
Kom ik buiten van 't schoonmaken, band weer plat... Moest ik naar huis lopen, 3 kwartier onderweg geweest.
Heb ik toch nog twee keer gelopen deze week dus niet heel gek dan. Wilde eigenlijk 3 keer maar oke.
Hoop daar dan toch ook minimaal 1 keer een rondje te doen
Blauwe garnalen
nooit van gehoord.
Leef met je mee 
Wel hele drukke 8 uurtjes, 3 vergaderingen, waarvan er 2 notuleren, nog een verslag van dinsdag uitwerken en mijn PWC-POP vorbereiden..... Weinig bokken
Heerlijk om even door het bos een rondje te lopen. Wel zwemspullen mee, vooral die oranje glijbaan is errug leuk
Vreselijk moet ik in bikini
(Laat staan dat ik 3 paarden moet rijden!)

Ik denk dat het een positief gesprek wordt, ook al heb ik geen idee wat er gevraagd gaat worden. Een manager van een andere afdeling had het toevallig ter oren gekregen en zij gaf mij nog wat tips voor een nog positiever gesprek. Maar zoals ik al zei, de champagne gaat pas knallen als er een handtekening staat!

Morgen weer hardlopen. Wilde eigenlijk het weekend gaan maar ik denk dat ik daar geen puf voor heb
Zaterdagochtend schoonmaken in de dierenkliniek, snel naar huis en douchen, 's middags komt m'n zusje naar Utrecht, gaan we naar de theatershow van so you think you can dance van 5 tot 7 ongeveer, terug naar het station, eten bij Burger King, zusje weer richting Limburg, ik naar m'n vriend of m'n vriend komt dan naar mij. Zondag is dan hang-niks-doen-dag

Dat scheelt...
En wel een gedeeld huishouden.
). Heb een klein stukje afgesneden op het laatst, dus niet 10.5 km maar 10 rond gelopen in 1 uur, 4 minuten en 3 seconden. Vond ik nog wel netjes, want het was nog verradelijk glad zeg! Gleed een paar keer bijna onderuit. Echt hard durfde ik dus niet omdat je niet kon zien wat wel en niet glad was. Daarbij loop je dan toch altijd wat gespannen. Anyway, ik ben d'r moe van haha... Het is trouwens wel fantastisch lekker weer! 
Al deed 't vanmorgen wel pijn aan m'n ogen, net wakker en dan die zon zo in je gezicht.
http://link.marktplaats.nl/412930590 Moet ik 'm wel met de fiets/OV ophalen maar dat komt wel goed. Hoop dat 'ie niet al verkocht is

Beetje luie dag vandaag.