Cool! Echt grappig zeg.. misschien toch ook maar eens proberen. Ik hoor mijn ouders al weer zuchten. Mijn vader vraagt soms of ik naar het front moet met meteen daar achteraan... kind van je moeder... die ging op jou leeftijd ook met oorlogskleuren de deur uit
Roosch
Geplaatst: 19-01-11 21:46
Gaaaf hoor.
Vond het vroeger helemaal niks. Bij nepwimpers dacht ik aan van die enorm opzichtige duidelijk-dat-het-nepwimpers-zijn types. Maar zie dat het ook heel mooi kan uitzien.
Fijn dat je me een gil wil geven als je er nog wat bestelt, vind ik fijn! Vind dat wat betrouwbaarder dan ebay en zeker vanuit het buitenland bestel ik niet graag.
Had ik ook maar bij ebay kun je ook het percentage van tevreden afnemers zien. De meeste zitten op de 98% en dan hebben ze al duizenden verkopen gedaan ofzo. Dan vertrouw ik er wel op dat het aankomt. Hele dure dingen schaf ik trouwens wel gewoon in de winkel aan... maar dat is ook omdat het er op internet soms anders uit ziet dan in werkelijkheid. Met make-up zoals de palettes weet ik nu wel hoe het er uit ziet + kwaliteit en de prijs is niet heel hoog dus dan durf ik het wel aan.
Daihyo
Geplaatst: 20-01-11 12:40
Suus___ schreef:
Maar aman.. Het was toch 1+1 waarom heb je er dan geen 4 gekocht?
Heb ik ook gedaan. Maar 1 geef ik weg Ik heb aan 3 wel genoeg
Was straks even bij etos geweest alleen had ik een verkeerde die helaas geen bourjois had... Toen even bij de kruidvat binnen gewipt (zit er langs) Daar heb ik wat leuke pruts dingetjes gescoort:
paars/ lila eyeliner van gosh (waterproof dus hopelijk blijft ie goed zitten) fushia oogpotlood van essence zachte roze met grijs potlood van essence turquoise potlood van essence glitter eyeliner van essence rose glitter lipgloss van essence
Dat spul van essence kost geen drol dus kunnen we wel ff testen! Ben benieuwd!
Yasmine
Geplaatst: 20-01-11 21:41
xFioon schreef:
ik heb de groene van bourjois gekocht, hoop dat het staat bij mijn blauwe ogen, maar vond het een mooie kleur
Ik weet niet welke haarkleur je hebt, maar ik had gisteren groen uitgeprobeerd dat in één van mijn kleurensetjes zit en met mijn blauwe ogen (heb blond haar) vloekte dat ontzettend
donkerblond vond het wel okee, ben alleen niet zo goed in smokey eyes maken zal morgen ofzo wel even een foto uploaden
996981
Geplaatst: 21-01-11 22:25
ik vroeg me af of jullie nog tips voor mij hebben?? ik heb blond haar, met in bepaald licht een rossige gloed. en middel blauwe ogen. normaal heb ik alleen mascara en soms een lijntje oogpotlood op (zwart/donkerblauw) zelf vind ik zwart wat te zwaar
even een recente foto (dinsdag gemaakt) hier alleen mascara
zonder make-up is niet mooi hoor maar ik heb nooit foudation ofzo op... vin dik te veel werk en denk idd niet dat het mooi is bij mij. zomers heb ik wel heel veel sproeten... dat vind ik wel jammer, maarja ze horen bij me
bruine mascara ga ik eens proberen
Stopcontact
Geplaatst: 21-01-11 22:49
Frozenstar schreef:
Ik heb (redelijk) licht blauwe ogen. En rond Wat zou mooi staan bij mij?