Melanie, fijn dat het zo goed gaat!
Ik heb zojuist contact gehad met de poli, moet volgende week even terugbellen. Dan kunnen ze een afspraak voor me maken bij het pre-operatief spreekuur. ben benieuwd!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

*
 *
 !
 !                                                         

) Maandags, dinsdags, donderdags en dan soms nog zaterdags.
 ) Maandags, dinsdags, donderdags en dan soms nog zaterdags. ), is wel weer even fijn haha.
 ), is wel weer even fijn haha.

Heb een beetje een zeurlichaam ook hoor. En was ook best heel erg moe vd narcose, heb de 1e dag hele dag eigs geslapen.. en de 2e dag ook zeker de halve dag en de nacht natuurlijk. (Heb nog nooit zoveel geslapen, ben geen slaapmens haha)
 Heb een beetje een zeurlichaam ook hoor. En was ook best heel erg moe vd narcose, heb de 1e dag hele dag eigs geslapen.. en de 2e dag ook zeker de halve dag en de nacht natuurlijk. (Heb nog nooit zoveel geslapen, ben geen slaapmens haha) ) maar daarna bleef alles binnen haha. Maarja, de ene kan beter tegen zulke dingen dan ik, mijn lichaam reageert altijd heftig op vreemde dingen.
 ) maar daarna bleef alles binnen haha. Maarja, de ene kan beter tegen zulke dingen dan ik, mijn lichaam reageert altijd heftig op vreemde dingen.  

Ben zo moeilijk te prikken, dat ze het opde hand doen en dat doet auwa...
 Ben zo moeilijk te prikken, dat ze het opde hand doen en dat doet auwa... 

en waarbij geopereerd wordt in die omstreken: heupen, knieën enz.
 en waarbij geopereerd wordt in die omstreken: heupen, knieën enz.                                                         

hielp echt super.
 hielp echt super. Wou mevrouw eerst wel, maar ik zei dat ze dan maar die flesjes van bed af moest halen (drains) en dan kon ik wel lopen haha.
 Wou mevrouw eerst wel, maar ik zei dat ze dan maar die flesjes van bed af moest halen (drains) en dan kon ik wel lopen haha.
 Morfine heb ik niet gebruikt, werd ik ook misselijk van..
 Morfine heb ik niet gebruikt, werd ik ook misselijk van..

maargoed voor mij hielp het dus niet, werkte juist tegen.
 maargoed voor mij hielp het dus niet, werkte juist tegen.  
                                                         MelanieB schreef:Nou voor de operatie mag niets meer via de mond gaan dus moet het maar zomaargoed voor mij hielp het dus niet, werkte juist tegen.

Li_lee_yang schreef:hoelang duurt de operatie eigenlijk?

geen idee maar moeders weet t wel), of calendula oid. Zodat de laatste korstjes ook eraf gaan.
 geen idee maar moeders weet t wel), of calendula oid. Zodat de laatste korstjes ook eraf gaan.