Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:@KylaLover
Er is nooit naar mijn blinde darm gekeken,'vroeger' had ik daar ook al last van.Had er een poosje zó'n pijn aan dat ik amper kon lopen.Later was het weer over gegaan.Maar nu heb ik dus al jaren pijn als ik op mijn linkerzijde lig,net of er iets uit elkaar getrokken word rechts onderin me buik.
Endometriose is ook nooit onderzocht.
Heel vreemd maar ik denk al jaren dat er iets niet goed zit in me buik.Waarom?ik weet het eigenlijk niet precies.Maar als ik ook maar 1 á 2 kg aankom,zie je dat alleen aan me buik,alleen die word dikker [niet vet].
Soms zo dik dat ik wel zwanger lijk.
In aug. moet ik weer naar de gyn. een uitstrijkje maken,dus ik wacht het maar weer af.
gohya schreef:Ik ben meestal te laat met de menstruatie,ik moest het gister worden,maar nog steeds nix.
Ik slik wel de pil,dus miss. komt het daardoor?
gohya schreef:Mijn rug brand al een poosje elke dag,ook als ik dus niet ongesteld ben.Vooral uit bed stappen,moet echt me rug even heel krom maken voor ik opsta.
Heb gister de menstruatie gekregen,3 dagen 'te laat' en niet normaal zo erg.Dit noem ik echt geen 'pilbloeding' meer.Ik loop zowat leeg.
gohya schreef:Weet iemand of het klopt dat als je laat je eerste menstruatie krijgt je ook later in de overgang komt?
Ik werd pas met 18 jaar voor het eerst ongesteld.Ben nu bijna 51 maar nog geen tekens van de overgang.
gohya schreef:@tinkermina
Dat was ik,ik heb die klachten al heel erg lang.
Maar het zijn geen steken rechts onder in de buik,maar net of er iets uit elkaar getrokken word.En alleen als ik op men linkerzijde lig heb ik dat,doet echt heel pijn.Opgeblazen buik heb ik zowat altijd,vooral na het eten.
Ik ben nu bijna 51 maar nog geen tekenen v.d. overgang.