ik kan er nu weinig zinnigs over zeggen maar ben benieuwd naar het eind resultaat!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Niks voor mij zo'n paardenhoofd op mn buik, maar het ziet er mooi uit. Mensenportretten vind ik altijd een crime, ik vind vaak dat het lijkt alsof degene die afgebeeld is niet helemaal goed is in z'n hoofd ofzo. Ik zoek even een voorbeeld
Citaat:Tijdelijke tatoeages
De zogenaamde tijdelijke tattoo bestaat niet, geen enkele fabrikant van tattoo inkt geeft de schriftelijke garantie dat alles weggaat.
Stel je voor: een tattoo verdwijnt in 5 jaar, dus is na een jaar 20% weg en loop je al voor schut. Verder lossen niet alle kleuren even snel en gelijkmatig op, kortom het wordt een rommeltje. Je blijft altijd met gedeeltes zitten die NIET verdwijnen; we hebbben hier voorbeelden van gezien waarbij na 13 jaar nog restanten aanwezig waren. Deze soort inkt is vaak niet met een laser te verwijderen ondat ze dan pikzwart worden. Hier hebben we foto’s van liggen.
Als je een tijdelijke tattoo wilt is er de mogelijkheid om met heel fijne lijnen niet diep een geschaduwde tekening te maken, deze is later met een paar laserbehandelingen onzichtbaar door ons te verwijderen.
Dus bezint voor je begint en laat je niets wijs maken. Vraag een schriftelijke verklaring zodat je later verhaal kunt maken.