Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:10

Weet je wel wat dit betekent? Ze gaan er met jou verhaal voor zorgen dat die klootzak jou NOOIT meer aanraakt! Je bent vrij van hem voor de rest van je leven. Denk daar het meeste aan ;)

Ik ben er van overtuigd dat je het kan, je bent al zover gekomen! Je bent echt, zoals anderen hier al zeggen, niets anders dan een KANJER!

Ik denk aan je meisje :(:) Zet hem op; Voor bokt, voor je moeder, voor hem maar het meeste voor JEZELF!

Yes you can +:)+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:13

Meid, ik heb ook tweemaal aangifte moeten doen wegens de redenen die jij hier opgeeft.
Het is heel zwaar. Ik was daarna echt helemaal kapot en heb een paar dagen nodig gehad om bij te komen, maar uiteindelijk is het het echt waard! Je voelt je daarna zoveel sterker en er zal ook hulp aangeboden worden.

Heel veel succes!

Desty

je kan het :)
heel erg veel suc6!!

intral

Je KAN het vandaag, heel bokt gelooft in je, en uiteraard je moeder en je zus ook.... onwijs veel succes vandaag!!! +:)+

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:36

ben een stille meelezer

maar ik wil je ontzettend veel sterkte wensen
kom op he meid je kunt het !!!!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:38

misschien ben je nog niet terug...

maar hoe is het gegaan?? en hoe voel je je nu??

groetjes

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:38

je kunt het.

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:56

je bet goed op weg, je kan het écht, wij hier en je moeder en zus geloven in je, het komt echt helemaal goed ;)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 13:17

Nou ik ben terug.. :)
Gesprek duurde 2 uur, had gewoon een zere kont van het zitten :o

Heb nog geen aangifte gedaan, praten ging echt totaal niet... kon het gewoon niet, het deed veel te veel met me...
Veel heb ik wel verteld, een aantal dingen heb ik opgeschreven, maar aangifte doen kan ik niet aan.. zeggen ze bij de politie ook, de vragen die ze bij een aangifte stellen kan ik nog niet beandwoorden :n
Ik heb m'n best gedaan, maar sommige dingen kreeg ik er gewoon niet uit, baal vreselijk...

Ik heb tot maandag de tijd om te bedenken wat ik wil; Toch aangifte, Het hier bij laten of gesprek met m'n buurjongen.
Als ik er voor die tijd niet uit kom kan ik langer de tijd krijgen, maar dan moet ik iig een mailtje sturen of bellen.

1000 Maal dank Shanna, dat je met me mee wou en vond het ook erg gezellig bij de bakker! :)
Ik ga nu wandelen met m'n pony in het bos, samen met mijn zus en haar vriendin :)

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:21

Je mag al trots zijn dat je heen bent gegaan en je best hebt gedaan!
Dat je nu nog niet alles eruit krijgt is logisch, daar zal je tijd voor nodig hebben. Vooral omdat je dit al zooo lang voor jezelf hebt gehouden.

Heb je een vertrouwenspersoon waarbij je je verhaal wel tot in de details zou kunnen/durven vertellen? Misschien kan dat je helpen bij het voorbereiden op een eventuele aangifte. Het is natuurlijk dubbel moeilijk dat je daar 2 vreemden voor je hebt terwijl je dit nooit eerder kwijt hebt gekund.

Ik ben in ieder geval trots op je dat je al zo ver bent gekomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:39

Geweldig dat je zo ver bent gekomen meid, super dat je dit hebt gedurfd. Sterkte nog met alles en ik hoop dat je geniet van de wandeling.

Shanna, klasse dat je mee bent gegaan!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:54

super meis!!
je komt er wel :j

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:55

hee meid!

Echt super van je hoor!! vind het zooo knap!
Veel plezier in het bos en hoop dat het je lukt aangifte te doen!

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:00

Meis, ik vind het super van je! Echt heel knap idd!
En heel veel plezier in het bos. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:20

Graag gedaan hoor, het kaasbroodje was zekers lekker en gezellig! Als je besluit toch aangifte te doen (wat ik je echt aanraad, dan komt hij er niet mee weg) wil ik best wel weer mee, geen probleem. :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:31

Tof, respect voor de mensen die haar zo lief hebben opgevangen en mee zijn gegaan.
Bokt heeft dus ook nog een mooie/lieve kant :D.

Ik hoop mee dat het je lukt om een aangifte ervan te maken!
Fijne wandeling :)!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:14

complimenten aan shanna!
we lezen hier in cayenne's post dat het idd erg moeilijk is. dat je nu baalt is uiteraard terecht maar dat het niet lukte blijkt dus ook terecht te zijn. maar in elk geval een hele stap voorwaarts dat je geweest bent! ik heb er geen ervaring mee maar toch zou ik hoe dan ook er een aangifte van maken. zo'n eikel MOET gewoon aangepakt worden. wie weet hoeveel levens hij hierna (of misschien in de afgelopen periode gelijk met jouw lijdensweg) nog verwoest of heeft verwoest?
kom op meis, heel bokt staat achter je, je kunt het! misschien dat je reeds nu al ietsiepietsie meer van het leven kunt gaan genieten. geniet in elk geval maar vast van de bossen

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:14

top dat je bent gegaan!
naast dat je nu eindelijk vrij van hem kan komen, betekent het ook dat hij je nooit helemaal in zijn macht heeft gehad. hij heeft je wil niet kunnen breken, je bent blijven vechten en kan nu langzaam stappen vooruit doen! je kunt ongelofelijk trots zijn op jezelf.. +:)+

veel plezier met je pony!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:16

Goed gedaan.
Het is nu gemeld bij de politie. Je moeder en zus weten het. Je bent nu niet meer alleen in je strijd.
Neem maar even lekker rust. Even niets moeten. Geef jezelf tijd om al deze moedige grote stappen te verwerken. En aangifte kan altijd later nog, als je zelf besluit om dat te doen. Het allerbelangrijkste is dat je familie het nu weet en je helpt en steunt en dat het misbruik stopt.
De rest kan later.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:26

Inderdaad goed gedaan, het is al een stapje in de goede richting om het af te sluiten. Gewoon nog even uitstel vragen (dat kon begreep ik uit je verhaal) en dan alle moed verzamelen en dan aangifte doen, maar komt vast goed!

Fijn dat Shanna mee was en ook heel fijn dat je familie nu helemaal op de hoogte is, kan er denk ik nog maar weinig met je gebeuren!

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:36

goed gadaan hoor!
het maakt niet uit dat het niet in een keer gelukt is
zet gewoon nog effe door en zorg dat ze die eikel pakken
ga weer heen en doe echt aangifte hoor
zet je verstand op nul en vertel het gewoon allemaal (makkelijk gezegd ik weet het)
doe anders gewoon of je op bokt aan het vertellen bent ;)
maar ik ben in ieder geval nu al trots op je dat je al een hele goede poging gedaan hebt
en met mij vele andere bokkers

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:43

Heel knap wat je gedaan hebt! Sterkte met het vervolg!

johnvannim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:53

Wat verschrikkelijk dit. Als je lekker anoniem wilt praten, mag je me best PB-en, lekker van je afpraten tegen iemand die objectief is. En gezien mijn naam lijk ik waarschijnlijk een man, maar ik ben een jonge vrouw. Heb godzijdank niet dezelfde ervaringen, maar kan misschien een fijne praatpaal voor je zijn, ik ben bereid een luisterend oor te zijn.

Oh, nu even iets minder objectief: bijt die kl**tzak zijn e*ikel eraf! Wat een idioot!
Zo... dat lucht op :)

Succes meis.

Trouwens'; ik heb op mijn 15e een SOA test gedaan omdat ik na een vrijwillige vrijpartij bang was voor een SOA. Even langs de RIAGG of Rutgerhuis en je wordt geholpen.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:26

Nou je bent al ver gekomen hoor! Laat het maar even bezinken en wie weet sta je de volgende keer wat sterker in je schoenen om wel alles te zeggen. Succes meis je kan het!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 17:46

Heel erg bedankt :)

Bij de politie zeiden ze dat ik me niet hoef te schamen, dat ze het al zo vaak hebben gehoord dat het niet vreemd meer is...
Dat snap ik ook best, maar ik ben 15, ook waarneer ik niet misbruikt werd zou ik het niet fijn vinden om met 2 totaal onbekenden over seks etc te praten :o

Wat me ook heel erg dwars zat was dat dat ding waarmee ze het gesprek opnamen..
Alles wat ik opschreef las die vrouw hard op omdat alles opgenomen moest worden :\
En wat had ik op die momenten graag een gat van 20 meter diep gehad waarin ik in kon zakken, schaamde me zo!

Het was trouwens super in het bos :)
Heb ook nog even op het paard van mijn zus haar vriendin gereden, wat een rust straalt dat paard uit.. heerlijk in draf (Galoperen kan hij nog niet, hij is 3 ;) ) over een mega groot mooi felgroen weiland, wat heerlijk! :~
Mijn pony had helaas weinig zin om mee te gaan, (Pensioengenieter :+ )dus heb haar maar laten staan...

Midden in ons weiland nog een kikker gevonden (en laten zitten ;) ), en vlindertjes, en heersbeesjes (schrijf ik vast verkeerd :Y) )

Helaas ben ik nu echt mega down, maar zometeen ga ik naar mijn andere pony, haar even rijden en ho-pe-lijk voel ik me vanavond weer wat beter :)

Edit; Bijna vergeten :+
Mijn vader weet het sinds vanmiddag ook.
Toen ik naar de wei was, heeft mijn moeder het hem verteld.
Hij heeft beloofd niks te doen :)