Onassa schreef:mick75 schreef:Ik vind het trouwens wel anders als het gaat zoals bij Onassa. Dat je wel kinderen wil maar het niet lukt. Vind het wel heel knap dat je je daarbij neer kan leggen, dat is toch een heel ander uitgangspunt.
Je hebt geen andere keus he??
Heb het er best lang moeilijk mee gehad hoor, maar nogmaals....soms snap ik nu niet eens meer dat ik zo'n sterke kinderwens had.
Soms speeld het nog wel eens op, maar ik zie dan weer heel snel de "nadelen"ipv de "voordelen".
Vaak zie ik tegewoordig ook te vaak dat men een kind "neemt"als een soort van status symbool en dat vind ik helemaal om te kotsen!
ik zie in mijn omgeving ook nu iedereen zwanger raken. ik ben 23 , en mij wordt ook al gevraagt, nou ook nog kinderen?!?! nou nee dank je wel. ik ga straks de opleiding kinderdagverblijf doen, en hoop dan ook in een kinderdagverblijf te kunnen gaan werken. maar als ik dan thuis kom, kan ik denk ik geen kind meer zien. dan ben ik blij even lekker rust te hebben.
en als ik soms denk aan hoe t zal zijn als ik per ongeluk zwanger zou worden.....dan wordt ik misselijk bij de gedachte alleen al aan de bevalling......en nooit meer lekker echt met z'n tweetjes te zijn.....want je relatie zal wel ook minder spannend worden, als er kinderen in het spel zijn. dus nee, voor mij ook geen kinderen.