_sparta_ schreef:Zoveel zie ik er niet steigeren bij het woord sterilisatie. Ik heb er zelfs om gevraagd bij de huisarts, maar moest nog maar even wachten. Wie weet ging de klok nog wel tikken. Alsof ik mezelf niet ken, maar goed, daar moet je het dan maar mee doen. Maar ik vind het wel raar dat sterilisatie heel gewoon is, maar een abortus mag van vele niet (ook niet onder de 16 weken) want het leven is niet altijd zoals je wilt krijg je dan als argument. Of je had maar op moeten letten. Gelukkig ben ik in al die jaren nooit zwanger geworden door de pil heen, maar als het me zou gebeuren wil ik het kind niet. Ik heb niets met kinderen. Vindt ze gewoon niet leuk. En ons leven is er dan ook totaal niet op ingericht en wil wil het er ook niet op in gaan richten. Ik haat kinderen niet, maar als ik punten moet geven of liefde of haat een hoger punt heeft, dan komt haat denk ik toch hoger uit. En zo’n troela als ik wil je dan toch geen moeder laten zijn?
Oh je, ik wordt heel erg droevig wanneer ik dit lees en naar de leeftijd in je profiel kijk
Ik wil niet zo lang moeten wachten....
Met de rest van je post ben ik het ook helemaal eens...!