[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 07:48

Ik heb m'n tragus nou een jaar of 3/4, maar kan me eigenlijk niet echt meer herinneren hoe ik dat ding heb schoongemaakt. Volgens mij gewoon met douchewater en na het douchen met een nat wattenstaafje ofzo. Geloof dat ik wel een spulletje had meegekregen, maar dat ik dat de eerste tig maanden niet heb gebruikt, omdat mijn oor echt zoveel pijn deed :=

Serieus DQ? En dan krijg ik geen last met de zwaartekracht enzo? En hoe weet ik dat die kleinste maat groot of juist klein genoeg is?

Trouwens nog een ander vraagje aan de mensen met een tepelpiercing: Vriendin van mij heeft 'm 3 maanden geleden laten zetten, ze kreeg een groot staafje erin. Nu heeft ze er bijna geen last van gehad en ergert zich dus dood aan het lange staafje. Probleem bij haar is dus dat als het gewoon is, het staafje maar een paar mm's uitsteekt, maar als het bijv. erg koud is en de tepels erop reageren, is het halve staafje te groot. Nadeel is dat ze nu dus best eens blijft hangen.
Nij mij is-ie heel anders gezet, ik kreeg een staafje wat er nu nog inzit, maar de mijne verschillen ook niet zo met warm of koud... Wat zou ze nou moeten doen, kleiner staafje of juist niet?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:36

Kleinere in doen! Ik heb hem ook sinds januari en heb er een kleinere in gedaan en verder geen last mee gehad, alleen vervangen doet pijn :=

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:06

Als hij normaal wel de juiste lengte heeft, zou ik 'm niet verwisselen.
Ik heb ook dat de piercing op 'bepaalde (koude) momenten' te groot is, maar als m'n tepels normaal doen ( :Y) ) dan is het wel de juiste lengte. Heb in het begin weleens een kleinere gehad, maar dan is hij gewoon te klein.

Ik heb trouwens ook geen groter staafje gekregen toen hij net gezet was, heb nog steeds het eerste staafje erin zitten volgens mij.

Kan me ook niet herinneren dat ik m'n tragus ooit heb schoongemaakt eigenlijk. Voelde er na de eerste dag al niks meer van, dus wat droogdeppen na het douchen en daarna vergat ik 'm weer. Gaat eigenlijk bij al m'n piercings zo :o

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:59

Jasterina schreef:
heeft er iemand hier ervaring met een dermal onder je navel?
http://i42.tinypic.com/16h92zr.jpg
Dit vind ik erg mooi en wil ik ook graag alleen is dat niet vervelend met je broek ?
En doet het pijn? :+

deze vind ik wel heel erg gaaf!
Ben ook wel benieuwd of mensen hier ervaring hebben:j

Ik ben nog steeds in discussie met m`n moeder over een tragus.. Van haar mag ik hem niet
omdat die te veel pijn doet. En ik heb zo iets van: maar ik heb die pijn, en jij niet:? :=
Eerst heb ik 4 mei nog een operatie en ik denk dat ik hem na die tijd ga laten zetten :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-04-10 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto uit quote gehaald

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:04

Tragus vind ik ook zo mooi... ik mag hem ook niet van me moeder :( Die vind dat ik al te veel gaten heb.. (lees: navelpiercing en helix)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 19:07

Tragus doet inderdaad ontiegelijk veel pijn :j! Althans, bij mij dan :+. Da's bij mij ook de enige piercing die je ziet en ik heb 'm laten zetten zonder toestemming. Toen ik thuis kwam en m'n pa 'm zag, ging-ie onwijs tekeer, maar toen ik zei dat hij zich niet aan moest stellen en dat het gewoon een oorbel is, was het van 'ooooh, oké' :=. Eind vorig jaar, toen had ik 'm dus al een jaar of 4 geloof ik, kwam ik erachter dat hij meteen wel doorhad dat het een piercing was, maar dat hij het maar op het oorbel-gebeuren gooide, omdat hij niet wilde toegeven dat het best een mooie piercing was :+. Eigenwijs?? Nee hoor :+. Piercing is piercing he, volgens hem whahaha!

Sja, denk dat ik m'n vriendin dan toch niet zo blij ga maken.. Als ze in stijve toestand zijn, heeft ze er echt gewoon last van met blijven haken enzo. En ze heeft sinds kort een nieuwe lover, dus neem van mij aan dat het geen incidentele momentjes zijn _O- ..
Wat ben ik dan toch eigenlijk blij met de mijne :D.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:01

Ik heb ook geen last dat staafje te lang is in stijve toestand, haha :+ _O-
Van de week was het balletje er wel af gegaan.. maar gelukkig lag die nog in bed!..

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden is mij altijd gezegt! En tragus vind ik echt zo mooi :) Weet alleen nog niet in welke oor ik hem doe.. in 1e oor heb ik 4 gaatjes.. en de andere 3 en 2 int kraakbeen..

ow en binnenkort ook tattoo.. (maar dat is weer een ander topic := :+ :P)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:10

Ik zou als ik een tragus neem hem in mijn rechteroor doen, links heb ik mijn helix. Ik denk dat het mooier is als je hem in je andere oor laat zetten en niet bij die andere 2 kraakbeen piercings, dan lijkt het zo vol, vind ik :)

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:19

Mijn tragus deed nog minder pijn dan het schieten van normale oorgaten :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:28

Yv_ schreef:
Ik heb m'n tragus nou een jaar of 3/4, maar kan me eigenlijk niet echt meer herinneren hoe ik dat ding heb schoongemaakt. Volgens mij gewoon met douchewater en na het douchen met een nat wattenstaafje ofzo. Geloof dat ik wel een spulletje had meegekregen, maar dat ik dat de eerste tig maanden niet heb gebruikt, omdat mijn oor echt zoveel pijn deed :=

Serieus DQ? En dan krijg ik geen last met de zwaartekracht enzo? En hoe weet ik dat die kleinste maat groot of juist klein genoeg is?

Trouwens nog een ander vraagje aan de mensen met een tepelpiercing: Vriendin van mij heeft 'm 3 maanden geleden laten zetten, ze kreeg een groot staafje erin. Nu heeft ze er bijna geen last van gehad en ergert zich dus dood aan het lange staafje. Probleem bij haar is dus dat als het gewoon is, het staafje maar een paar mm's uitsteekt, maar als het bijv. erg koud is en de tepels erop reageren, is het halve staafje te groot. Nadeel is dat ze nu dus best eens blijft hangen.
Nij mij is-ie heel anders gezet, ik kreeg een staafje wat er nu nog inzit, maar de mijne verschillen ook niet zo met warm of koud... Wat zou ze nou moeten doen, kleiner staafje of juist niet?

dat voel je gelijk, ik zou een 8 mm en een 6 mm bestellen :) en nee hoor, die van mij zit gewoon lekker te zitten, sluit mooi aan :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:29

Amigo_ schreef:
Jasterina schreef:
heeft er iemand hier ervaring met een dermal onder je navel?
http://i42.tinypic.com/16h92zr.jpg
Dit vind ik erg mooi en wil ik ook graag alleen is dat niet vervelend met je broek ?
En doet het pijn? :+

deze vind ik wel heel erg gaaf!
Ben ook wel benieuwd of mensen hier ervaring hebben:j

Ik ben nog steeds in discussie met m`n moeder over een tragus.. Van haar mag ik hem niet
omdat die te veel pijn doet. En ik heb zo iets van: maar ik heb die pijn, en jij niet:? :=
Eerst heb ik 4 mei nog een operatie en ik denk dat ik hem na die tijd ga laten zetten :)

ik heb echt serieus niets, nee echt niets van me tragus gevoeld.. niet eens een prikje := hele makkelijke piercing vind ik t ook :)

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 23:08

Jullie geven me alleen maar een beter gevoel O:)

Maar.. links of rechts? :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:38

x_manon_x schreef:
Heeft iemand ervaringen met de MD piercing in Rotterdam te zetten? Zit te twijfelen bij wie ik hem ga zetten.

Queen of rings of Tattoo Bob, maar absoluut GEEN BODYFLAIR.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 18:56

Ik heb een vraag!

Ik heb van mijn +- twaalfde tot mijn vijftiende een navelpiercing gehad. Ik ben nu 18 en overweeg dat ik opnieuw een navelpiercing wil. Kan het gewoon doorgeprikt worden of ben ik de kosten van het plaatsen a la €50,- kwijt? En is het pijnlijker dan normaal?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:24

Ja je bent opnieuw dat bedrag kwijt. Meestal is het wel pijnlijker omdat je dan door litteken weefsel pierced. Ook is er dan kans dat het gaat ontsteken, maar dit laatste hoeft niet te gebeuren.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 21:31

Ik heb vandaag een labret laten zetten en die man waar ik hem heb laten zetten zei dat ik em schoon moet houden met sterilon en ik lees hier dat dat echt not done is...

Nou moet ik er over een week of 8 een nieuwe in laten zetten maar heeft er iemand ervaring met deze piercing die boven aan staat?

http://www.winkeltjes.net/piercings4u/m ... cat=Labret

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:42

@ShirleyM: Sterilon is inderdaad Not Done ;).

Ik heb zo'n flex monroe ooit gekocht voor mijn madonna, maar voor mij geen piercings van bioplast of andere soorten kunststoffen...

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:53

Oke en waarom vond je dat niks dan?

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:55

Mijn huid reageert er niet goed op...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 17:25

ik heb ook sterilon gebruikt voor mijn labret, ging prima, alleen gewoon eventjes vegen met een wattenstaafje met sterilon, binnenkant doet zijn eigen werk wel :)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:54

Sterilon is veel te heftig voor een net gezette piercing, dus open wond. Een goede piercer zal het ook afraden. En voor de binnenkant zou ik gewoon spoelen met bv. listerine.

biesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:59

Serilon droogt de uit, dood goede en slecht bacterien

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:01

Marloes__ schreef:
Sterilon is veel te heftig voor een net gezette piercing, dus open wond. Een goede piercer zal het ook afraden. En voor de binnenkant zou ik gewoon spoelen met bv. listerine.

binnenkant hoef je niet eens wat te doen dat doet je mond zelf :j (speeksel) elke huid reageert anders, en unicura droogt de huid nog veel erger uit :)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 11:21

Ja, maar ik ben ook 'tegen' het gebruik van unicura ;).

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:38

Wie weet een oplossing om mijn wenkbrauwpiercing af te plakken? Dat moet namelijk voor stage. Ik doe er nu steeds een pleister over maar dan nog komt ie er tussen uit omdat ik de pleister niet recht overheen kan plakken, dan zie ik niks, dan komr de pleister over mijn oog heen. Als ik 'm over de breedte plak dan trek ik m'n wenkbrauw eraf.