Aaaaah! Ik ben weer lekker dom bezig! Heb last van mn tong ga ik weer op internet zoeken en kom op een erge ziekte uit, nu voel ik alle pijntjes in m'n hoofd weer opkomen die daar mee te maken hebben. Vreselijk ben nu weer in paniek. Ik moet in de hefstvakantie weer naar het ziekenhuis om de test te bespreken die ik gemaakt had daar een paar weken geleden. Ik hoop echt dat ze me daar kunnen helpen. Het ging een tijdje zo goed maar nu ga ik weer alles voelen en opzoeken, enz. Moest dit even kwijt...
nee nooit gelezen, wel veel artikelen en dergelijke, maar een heel boek nog nooit eigenlijk
Jockey_my
Geplaatst: 05-10-11 10:36
Hallo, allemaal ben al lang niet meer hier geweest maar even een updatje:
Ondertussen ben ik gestopt met roken, gezond gaan eten en gaan sporten. EN ik heb ondertussen een wereld van verschil, heb al een paar maanden geen aanval meer gehad.
Wel kleintjes, maar die waren ook zo weer weg, hoe meer ik het accepteer hoe eerder het weg is.
De laatste aanval die ik had was trouwens zo erg dat zelfs de ambulance is geweest, mijn hart hoorde je gewoon van de buitenkant kloppen toen dacht ik echt dat ik het loodje zou leggen.
Vraagje herkennen jullie het als je loopt je in eens duizelig word en als je dan gaat zitten het over gaat? Ik heb namelijk tijden mij gedurende hyperen nog nooit zo duizelig gevoeld dus dit is nieuw voor mij
Ja dat is dus heel raar want op het moment dat ik ga zitten is het weg hahaha,
EsmeexRoosz
Geplaatst: 07-10-11 11:00
Dat heb ik ook, vooral de laatste tijd. Maar komt ook omdat ik slaap tekort heb en niet goed eet. Drinken doe ik nu wel veel meer, omdat ik laatst blaasontsteking had, maar het komt weer een beetje terug.
Okeee,, ik ben me vanmiddag echt rot geschrokken! Ik was uit school ff naar iemand toe gegaan. Ik had al niet heel veel gegeten enz. Maar toen ging ik haastig naar huis lopen, omdat het regende, ik voelde me duizelig worden dus heb even wat gegeten en gedronken. Toen het weer wat beter ging, ging ik naar de bushalte om naar m'n paardje toe te gaan. En ja hoor toen ging het fout... Ik werd helemaal duizelig, zakte bijna door m'n benen heen, had het vreselijk benauwd en ik kreeg een dood gevoel in m'n handen. Echt heel eng. Een vrouw die naast me zat, zag me niet goed worden en liep snel weg. Dus ik weer naar huis lopen, m'n moeder met een brok in m'n keel opgebeld of ik naar haar werk toe mocht komen. Gelukkig kon ik daar nog heen fietsen en ze heeft me geholpen rustig te worden. Bahh, ik wist niet dat aanvallen zo erg konden zijn, dacht dat ik het ergste wel had gehad, maar nee dus. :S Had bijna 112 gebeld omdat ik echt dacht dat ik dood ging ofzo. Maar ben zoooo blij dat ik m'n eerste bus gemist had, anders had ik waarschijnlijk wel in een ambulance gezeten. Dus ik heb weer wat meegemaakt vandaag. Voel me nu nog niet helemaal goed, maar al stukke beter. Kan niet wachten om in de herfstvakantie naar het ziekenhuis te gaan! Ik wil er echt vanaf, ik weet dat ik er niet in een keer vanaf ben maar goed.
Herkenbaar, dat dode gevoel krijg ik bij een heftige aanval in mn handen/armen, benen en in mn gezicht!
Toen ik mijn eerste aanval had, zat ik midden in de nacht in de berm, naast mn scootertje en de politie is toen 2 of 3x langs gereden en hebben niet eens gevraagd of het wel goed ging. Dus ik verwacht tegenwoordig van niemand meer hulp
EsmeexRoosz
Geplaatst: 07-10-11 22:25
Pff, wat is iedereen tegenwoordig asociaal zeg. Die vrouw had me niet perse hoeven helpen, maar ze had ook niet weg hoeven rennen. xD
Wat bedoelen jullie met dat dode gevoel? Alsof je hand slaapt? Dat heb ik namelijk wel..
IceQueen
Geplaatst: 07-10-11 22:57
Ik lees voor t eerst mee maar wat herkenbaar. Ook dat dode gevoel ken ik. Alles begint te tintelen echt doodeng. Of een heel zwaar gevoel in mijn benen zodat t voelt dat ik niet meer kan bewegen. Ik ga meestal een poosje in de buitenlucht zitten of lopen en daarna een met de dekens op de bank met de tv aan. Ik gebruik sinds een paar dagen Bach rescue remedy en magnesium tabletten. Ben benieuwd of t wat gaat helpen....
Laatst bijgewerkt door IceQueen op 07-10-11 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt
joyce2
Geplaatst: 07-10-11 22:58
Ja klopt, ik heb bij een wat heftigere aanval meestal een gevoelloos of slapend/tintelend gevoel.
Inderdaad.. Ik heb me gisteren wel rustig kunnen houden door te denken ik fiets even naar mijn moeder en dan komt het wel weer goed. Wat ik echt zo vervelend vindt is continu dat hongergevoel, zelfs als ik net gegeten heb! Maarja, volgens mij verbruik je ook best wel wat met die aanvallen en verkeerd ademen.
Ja idd je moet niet vergeten dat je behoorlijk wat energie verbruikt met die aanvallen en dus ook meer suikers. Dus je krijgt sneller honger dat heb ik ook.