50 euro voor 1 maand 3 stappen plan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijee schreef:Ik vond zo'n probeersetje ideaal! Gewoon lekker makkelijk en om echt om 1 weekje uit te proberen als het wel jou ding is. Ik vond het echt heel prettig. Het formaat is soms heel lastig, maar ik heb er eigenlijk weinig van gemerkt...
50 euro voor 1 maand 3 stappen plan?ik heb voor de mijne 35,- betaald
Majo schreef:Hmmm ik heb besloten dat ik het anders ga doen.
In de ochtend alleen met water mijn gezicht poetsen, in de avond ook met Clinique. Wellicht dat dat beter gaat.
abeltje_xx schreef:bah bij mij gaat het ook weer bergafwaarts. na twee hele goede weken krijg ik nu toch weer puisten overal en meeeters. ik vraag me af of dat een reactie is van m''n huid, zo'n aanpassings fase. want m'n huid voelt verder wel super, waar ik geen puisten heb is m'n huid glad en shoon. en m'n porieen zijn ook al dramatisch kleiner. gewoon stug volhouden denk ik
Marijee schreef:Super dat het nu beter gaat Ragnaa! Hoeveel producten heb jij eigenlijk al gebruikt? Naar mijn idee al behoorlijk veel binnen een korte tijd?
Tja wat moet ik van mijn huid zeggen, na reinigen voelt hij appeltjeszacht, maar later op de dag komen toch weer puistjes opzetten. Het zijn niet grote, maar gewoon kleintjes. Of kleine ontstoken bultjes wat puistjes moeten worden. Deze doen echt onwijs zeer zeg..
abeltje_xx schreef:Zut! Idd, die mee-eters heb ik nu ook soms last van, op plaatsen waar ik ze nog nooit heb gehad!bah bij mij gaat het ook weer bergafwaarts. na twee hele goede weken krijg ik nu toch weer puisten overal en meeeters. ik vraag me af of dat een reactie is van m''n huid, zo'n aanpassings fase. want m'n huid voelt verder wel super, waar ik geen puisten heb is m'n huid glad en shoon. en m'n porieen zijn ook al dramatisch kleiner. gewoon stug volhouden denk ik
Marijee schreef:Majo: Hoelang gebruik jij al Clinique dan? Misschien zit je huid nu nog in opstand, maar misschien ben je ergens wel allergische voor?
Ragnaa: Maar verwacht je dan niet te snel iets een product? Ik zou zowiezo het eerst nog wat gaan afwachten. Maar als dit werkt, zou ik dit nu door blijven doen
Marijee schreef:Dan heb je zeker heelveel kwart/halfvolle flesjes staan? Maar vind je dat dan niet zonde? Ik wil ook dat het na 1 maand al werkt, maar helaas is dat niet het geval. Anders was ik misschien ook al puist-vrij geweest