Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Palmbierlove

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 20:21

Ik heb tegenwoordig ook last van waarschuwende dromen, bijvoorbeeld als ik de volgende dag iets belangrijks NIET moet vergeten, dan droom ik erover dat ik het wel vergeten ben, het lijkt altijd zeer levensecht, dus ik schrik me altijd kapot.. maar hierdoor vergeet ik het niet gelukkig..

Paarde_bloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 20:22

.
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 08:49

Palmbierlove schreef:
Ik heb tegenwoordig ook last van waarschuwende dromen, bijvoorbeeld als ik de volgende dag iets belangrijks NIET moet vergeten, dan droom ik erover dat ik het wel vergeten ben, het lijkt altijd zeer levensecht, dus ik schrik me altijd kapot.. maar hierdoor vergeet ik het niet gelukkig..

Ik wou dat ik dat ook had, nooit meer naar het straflokaal omdat je je boeken vergeten ben :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 08:53

Palmbierlove dat is niet echt een gave :P heeft iedereen wel! ik heb heel vaak als ik ergens aan denk overdag of zoiets dat ik er dan in de nacht over droom, dat is een verwerkingsproces en vaak kan dit ook met angsten en fantasieën worden gecombineerd :P ik heb wel eens in mijn droo gehad dat er 20 mobiels met mijn ringtone afgingen :') en kon mijn mobiel niet vinden. Op dat moment werd ik wakker en ging mijn mobiel af := dat is meer iets dat in je onderbewustzijn gebeurd :P

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:37

Mijn dochter begon gisteren een liedje te zingen wat ik al heel lang niet meer heb gezongen maar wel dacht ik op dat moment aan dat liedje.Ik wilde het net gaan zingen maar ze was me voor.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:40

Mijn 6de zintuig zei de hele week al dat Spanje ging winnen met 1-0 van Nederland.Natuurlijk wilde ik hier niet aan,maar helaas was het wel gelijk,die stem in me.

hinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:51

ja, die Paul heeft ook een 6de zintuig, hij had het immers weer goed voorspeld!
lang leve de octopus!!

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:03

ik maak mezelf met name er helemaal gek mee...
sommige zeggen oh dat is gewoon een déjà vu... maar ik denk van niet. He zit zo:
Vroeger lette ik er niet echt op, maar nu steeds meer. Ik heb 1 nacht gedroomd over dat ik een zwart paard had. Of dat ik met me ouders naar friesland reed. waarvan 1 keer alleen met me vader dan zat ik achterin. Of dat als ik iets roze aandoe tijdens het rijden en aanspring in galop in een bepaalde hoek dat ze me eraf gaat gooien. Of dat als ik met mijn geschiedenis toets naast een bepaalde vriendin ga zitten ik hem heel slecht ga maken.

Ik had ook gedroomd dat ik ineens heel slecht was in hockey en echt geen bal meer "voor mijn doen" normaal kon spelen. En dat me vriendin me na 5 jaar niet meer normaal tegen me kon doen...
^Dit is er nu gaande,, ik ging slecht met hockey, en inderdaad spreek ik me vriendin niet meer.
Kan toeval zijn maar dat dacht ik niet..

Ik heb het verteld aan me moeder, maar die toonde niet echt interesse.. Daarna aan die vriendin maar die dacht volgens mij dat ik gewoon gek was... En Toen aan mijn vader. Daar ligt het.
Hij heeft het ook!! Dus kon ik al mijn verhalen bij hem kwijt. Hij voelt aan bij mensen of ze zegmaar "Goed of Fout" zijn om mee te gaan werken. Of zoiets:
ik ging een keer naar het bos met 2 vriendinnen en een pony. Na een heel gebeuren hebben we de politie gebeld en terwijl wij een heel verslag moesten zeggen tegen de politie werd ik gebeld door mijn vader! Hij voelt dat aan.
Er zijn zoveel dingen die ik zie.. en die ook gebeuren. Maar als ik het "weet" kan ik er een eigen draai aan geven, heel apart.

wat ik nog meer heb "gezien" is dat mijn meisje weg wordt gereden met de trailer door een man. En ik heb zwarte kleren aan. Me moeder staat naast me en zegt: Het is beter zo.
Soms baal ik er enorm van, maar me vader zegt dat ik het als positief moet beschouwen en er gebruik van moet maken.

Hoe gaan jullie hiermee om?

*sorry als er een te lange tijd tussen de geposte berichten zit, maar ik zit er erg mee*

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:06

Wat mooi... Doet me denken aan wat sommige mensen zeggen 'als je de toekomst eenmaal hebt gezien, verandert het'.

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:20

Ja, of je kan het zelf veranderen.. of zo laten.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:19

Ik denk niet wat ik heb een gave is maar ben er wel blij mee. Ik kan aanvoelen of mensen goed of slecht aanvoelen. Ik vertrouw er 100% op en ga zoveel mogelijk van mijn intuitie uit. Mijn gevoel over anderen klopt bijna altijd. Iedereen heeft een aura om zich heen en ik kan die helaas niet zien, maar wel aanvoelen of het positief of negatief is.

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:36

@jennasliver
Dat heeft mijn vader dus ook, en ik weer op een andere manier.
Het is wel handig als het klopt :)

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 02:18

Heb vorige week zaterdag gedroomd dat mijn paard was overleden, en dat ik naar haar 'graf' ging.
Precies een week erna, gister dus, is mijn paard ingeslapen...

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 05:29

Jennasilver schreef:
Ik denk niet wat ik heb een gave is maar ben er wel blij mee. Ik kan aanvoelen of mensen goed of slecht aanvoelen. Ik vertrouw er 100% op en ga zoveel mogelijk van mijn intuitie uit. Mijn gevoel over anderen klopt bijna altijd. Iedereen heeft een aura om zich heen en ik kan die helaas niet zien, maar wel aanvoelen of het positief of negatief is.

Dit kan ik ook.
En vind het soms echt klote.
Je wil niet weten hoe vaak ik te horen krijg van doe toch niet zo bevooroordeeld geeft toch iedereen een kans.
Maar moet nog wel steeds lachen om 1 persoon.
Ik kreeg een nieuwe behandelaar.
Had dat vrouwtje nog nooit gezien maar toen ik haar dus uit de deur zag lopen zei ik gelijk van dat mens wil ik niet dat is een psychiater (in die tijd vertrouwde ik dit soort mensen niet nu eigenlijk nog steeds niet maar goed laat ze onder tussen wel weer een beetje in de buurt).
Mijn ander behandelaar keek me echt aan van he hoe weet jij dat nu weer.
Ken je haar da?
Ik van nee en wil haar ook niet kennen en op de vraag hoe ik dit weet ik zie het aan haar rot kop :o .
Hij van nee ff serieus.
Dus ik van nee voel dit soort dingen aan had ik toch wel eens vertelt.
Hij van ja maar had niet verwacht dat je dat dus zo goed kon.
Verder zei ik van dat vrouwtje blijft niet lang die ligt niet goed in de groep en inderdaad denk een kleine 2 maanden was ze weg.
Maar goed heb dit een tijdje genereert zo goed als het kon maar dit heeft me een hoop leed gekost.
Dus sinds een tijdje luister ik er weer naar.
En negeer de mensen waar ik geen goed gevoel bij heb niet altijd even makkelijk.
Maar het schilt een hoop verdriet.
al is het soms ook best eenzaam.

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 05:49

Is misschien heel raar en heb het ook alleen daarmee maar mijn vriend zit bij de brandweer en ik voel feilloos aan wanneer zijn pieper gaat. Heb nou al paar keer gehad dat ik zei je pieper gaat zo en goed en wel 5 sec later gaat zijn pieper best wel raar omdat ik het alleen daarmee heb..

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 06:26

Dat is ook heel erg appart.
Misschien dat er iets van straling vrij komt voor dat hij af gaat.
Is toch vaak met een telefoon ook dat als je die te dicht bij een radio legt dat hij dan gaat storen.
Misschien doet dat kasje dat ook???

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 06:51

ja maar ook heel vaak dat me vriend niet eens in de buurt is dat ik het voel.. Af en toe denik ik dat ik debiel begin te worden.. :)

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 06:55

Ik heb soms dat ik iets droom wat een tijdje daarna gebeurd.
Bijvoorbeeld ik droomde dat mijn verzorgpaard met een hele grote kudde in
het weiland tegenover de weg zou staan. En een paar weken later gebeurde het.

Ik heb ook iets met geesten.
Op kamp toen de vader van een meisje precies
1 jaar geleden was overleden zag ik een schim achter haar.
Hij kwam steeds dichter bij dat meisje en uiteindelijk legde hij
zijn hand op haar schouder. Sindsdien hoor ik nog wel eens mijn
naam terwijl niemand mij roept.

En ik weet niet of dit een gave is, want veel mensen lachen mij daarom uit.
Als ik bij een paard mijn hand op zijn neus leg en ik praat in gedachten tegen
het paard dan ontspannen ze volledig en staren ze strak voor zich uit alsof ze echt
naar me luisteren.

laurahi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 12:10

Ik heb de gave om met dieren te kunnen communiceren. Ik kan informatie over dieren opvangen over hoe ze zich voelen, hoe ze iets ervaren, etc. Al noem ik dit zelf geen gave.

Tara_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 12:13

jillie1994 schreef:
Heb vorige week zaterdag gedroomd dat mijn paard was overleden, en dat ik naar haar 'graf' ging.
Precies een week erna, gister dus, is mijn paard ingeslapen...

Wow, dat is raar. Sterkte ermee ook.

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 12:55

Wooow. ik zie af en toe echt heftige dingen in dit topic..
Wat ik heb is dat ik iets droom, en dan een paar dagen later gebeurt het ook echt..
Zoals bijvoorbeeld vorige week, droomde ik dat ik 10:00 wakker zou worden, en ging omkleden & daarna naar de manege ging.
daar bleef ik dan tot 17:00 ofzo.
& Ik ging nog wat met n vriendin doen, en toen zei ik tegen haar "ik denk dat (naam van iemand, k weet niet of die op bokt zit) vanavond op msn wéér heel klef gaat doen...." & in de avond was dat dus zo.
En dat overkwam me een paar dagen geleden dus, precies dit!

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 12:56

btw, TS: waar woon je? misschien wil je een keertje langs komen hier, aangezien hier een pony op de manege staat, die bijt en bokt uit het niets.. Ik wil echt weten wat er met hem is, niemand weet het...

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 17:01

He Duifje ik heb niet dat ik weet wat ze zijn het is meer de soort energie de ze hebben. Mensen met een slechte energie hou ik uit mijn buurt. Ik heb al een tijdje ziek en kan me moeilijk weren tegen dat soort mensen. Ik denk het in mijn geval intuitie en lichaamstaal lezen is.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 17:06

Vadaag gaf ik iemand een Reconnective healing,ik keek naar mijn handen en het leek als of er rook uit mijn vinger toppen kwam. Zo zag het er uit, maar het was pure helende energie.Dreamstable waar woon jij.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 17:09

ik weet niet of het een gave is, maarik kan geesten zien ( op foto's )..