Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het gaat met ups en downs, het jaar maar probeer niet teveel stil te staan bij de downs, daar wordt je niet beter van. Geniet van de dingen die wel goed zijn gegaan, zo ben je al veel vooruit gegaan, je komt er wel. Succes vanavond.
dus alles is niet echt rustig, ze zitten nu binnen ivm het vuurwerk. Vanavond blijven we dan ook thuis maar dat doen we altijd ivm de huisdieren. Mn vriend wilt daarna nog even naar het dorp, heb hier niet echt veel zin in maar zal wel meegaan, hoop niet dat het laat wordt. Dan denk ik er toch serieus over na om mn paard te verkopen, er zit weer wat tegen. Als ik wist dat ze een goed plekje zou krijgen dan mocht zou ik haar wel verkopen, denk ik. Dus mocht iemand een goed huisje weten?
!
Wat fijn dat je nieuwe jaar zo is begonnen en dat het er mocht zijn. Kan zo opluchten, even je emoties laten gaan, zolang je het maar toelaat en dat deed je! Goed van je.
, nog wat vuurwerk afgestoken en nog even naar het cafe geweest, het was niet veel dus rond 2.30 uur waren wij ook weer terug thuis, vond ik niet erg. Vandaag weer de verplichtingen van de nieuwjaarswensen bij de familie, tussendoor fijn met de honden gewandeld. Vanavond de kerstboom opgeruimd en nog naar mn pa geweest want die waren we misgelopen, daarna lekker in bad en nu op de bank hangen. Zal niet laat worden vanavond. Morgen gaan we poetsen en verder weinig plannen.
. 
Angela_ schreef:Jeetje Flugeltje.. Je verhaal is erg herkenbaar! Fijn dat er een plan B is bedacht voor je paard, zal wel een druk van je schouders halen he? Voor je vriend is er ook zorgverlof he, zeker als je kinderen hebt. Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet, maar mijn vriend heeft het toen op kunnen nemen toen hij met mij naar de arboarts moest enzo.
wat vervelend dat je dag zo is verlopen. Misschien is er een middenweg te vinden? Gaat hij mee donderdag? Je mag me altijd een pb sturen en je weet me te vinden op msn als je er over wilt praten. Sterkte meisje, hoop dat jullie eruit zullen komen.
Herken het ook dat het alleen maar erger lijkt te worden, komt denk ik omdat je je niet meer verzet, het mag er nu zijn. Het moet er ook eerst helemaal uitkomen voor je kan gaan herstellen, hierna komt de weg naar herstel. Zonde dat je nu even niets met je paard kan, ik heb hetzelfde probleem gehad en nu nogsteeds. Gelukkig krijgt jou paardje wel beweging en heb je een plan B. Probeer er zelf in de berusten dat je er even niet naartoe kan, dat maakt het voor jezelf makkelijker._Pilipa_ schreef:Pw, jeetje het laatste wat me bij bleef is dat jullie zo een goed gesprek hadden zodat je even alles eruit kon gooien.
Maar in hoeverre wil hij nu weten waar hij aan toe is? met betrekking op jouw herstel? Hoop dat jullie eruit komen, maar denk aan jezelf en waarmee jij gelukkig bent! ik hoop dat hij je kan blijven ondersteunen maar als hij dat niet kan en het gaat op jouw kosten dan is het niet goed, ik weet dat het hard klinkt maar je moet wel gelukkig zijn en niet ook nog tegen hem vechten!
valt weer even tegen. Nu verder zoeken.