Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TijnieJjJ schreef:Emmaa_ schreef:
Haha dan moet je niet hier zijnals m'n vriendinnen koopdrang hebben is mijn standaard antwoord : gewoon doen!
Ja maar, ja maar, ja maar, ja maar dat ****** geld.![]()
Hahaha.
maar ja, ik moet sparen voor londen, en dat is iets wat ik echt héél graag wil..
Ik had de hele maand augustus krantjes gelopen, maar ik dacht dat ik tot 13 augustus weg zou zijn. dat hebben ze dus opgeschreven, en nu heb ik de helft van m'n poen niet gekregen.. dus dat wordt even naar dat huissie toe.. Heb d'r totaal geen zin in want ik zal wel weer lekkere argumenten krijgen.. maar goed.
Emmaa_ schreef:TijnieJjJ schreef:
Ja maar, ja maar, ja maar, ja maar dat ****** geld.![]()
Hahaha.
Ik ken het idee hoor.. Ik wil gewoon álle kleurtjes kopenmaar ja, ik moet sparen voor londen, en dat is iets wat ik echt héél graag wil..
M'n salaris klopt ook niet.. Het zal ook eens niet héIk had de hele maand augustus krantjes gelopen, maar ik dacht dat ik tot 13 augustus weg zou zijn. dat hebben ze dus opgeschreven, en nu heb ik de helft van m'n poen niet gekregen.. dus dat wordt even naar dat huissie toe.. Heb d'r totaal geen zin in want ik zal wel weer lekkere argumenten krijgen.. maar goed.