word er stil van.
Ben er ook heeeeeel erg blij mee!
Is indd wel een gevoelig plekje... maar als ik moet geloven dat dat de pijnlijkste plek is... dan laat de rest maar komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin84 schreef:Mo, mooie tattoo. Die wilde je dus op je 8ste al?
Vind ook niet dat je een bepaald type hoeft te zijn voor een tattoo, al denken veel mensen er anders over helaas. Ik zet mijn tattoo ook voor mezelf, niemand zal die zien (i.v.m. werk)
Vicky_88 schreef:karin84 schreef:Mo, mooie tattoo. Die wilde je dus op je 8ste al?
Vind ook niet dat je een bepaald type hoeft te zijn voor een tattoo, al denken veel mensen er anders over helaas. Ik zet mijn tattoo ook voor mezelf, niemand zal die zien (i.v.m. werk)
ja veel mensen hebben een beeld bij tattoo's helaas.
nou moet ik ook wel zeggen dat dat niet geheel onterecht is
Myukii schreef:Ja, ben benieuwd Vicky!
En ook naar jouw ontwerp Karin! Of laat je 'm pas zien als ie helemaal goed is, haha?![]()
Die skinburning tattoo's vind ik helemaal niks, ieeeh! Ik ben al zo'n watje met een vrij lage pijngrens (daarom durf ik alleen een kleine tattoo te nemen, dan ben ik er zo vanaf), zo eentje zou ik echt niet trekken denk ik.
Maar dat verklaart wel die vreemde tattoo's die ik bij een (donkere) jongen zag, op een housefestival. Ik dacht nog: als een tattoo er op mijn huid ook zo uit komt te zien, baal ik hard. Want het was meer paarsig en een beetje opgezet, net als zo'n litteken. Zag er op zich wel gaaf uit, hij had overal sterren (56), over zijn armen en hals.
Maar niet wat ik zelf zou willen..