[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:52

geeft niet hoor phara, ik kijk het morgen aan en anders wip ik er ff langs :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:53

xDramaQueen schreef:
AAAAAAAAAH!!

ik heb hem ik heb hem ik heb hem :):)

me moeder had gisteravond nog niet overlegd, dat zou ze in bed doen, dus vanochtend om 9 uur gesmst en en en?
en toen kreeg ik een sms dat ze allebei mij wijs genoeg vonden om die keuze zelf te maken ja dus!

AAAAAAAAAAAAAAAAAH dus ik helemaal rond dansen op me werk als een skippybal :):) nou, toen moest ik nog tot 12 uur werken, zwaaar hyper natuurlijk. toen naar magic tattoo gegaan, en ik was er al bang voor, het kon niet teveel adertjes, maar het viel me op daar zeggen ze heel veel nee, en na 5 jaar laat ik die droom niet aan diggelen vallen, écht niet.

Op naar 1 van me andere favo's namelijk ray, van skinart, geweldige vent, heel er zen, kalm en toch snel en prof. ik god smeken ondertussen please please please :') een ander meisje werd afgewezen, te dikke tongspier en die kwam ook van magic af, nou toen mee naar beneden, ff kieken... nog ff kieken... en ineens kreeg ik puntjes!!! en een streep :') de ader waar hij niet bij mocht komen had hij ff getekent :j

nou eigenlijk ging het vrij snel, geen pijn, maar ook geen lieve prik, ik zo, je bent me held voor vandaag :D hij ook helemaal blij haha

hij heeft hem heel ver naar achter gezet, ik zo ohh geweldig!! haha heel blij, je ziet hem totaal niet! er hangt nu uiteraard een staaf van een meter in en joekels van een ballen, en jullie wéten hoe erg ik een hekel heb aan supersize ballen, maaaaar genoeg geluld! FOTOOOO

Afbeelding
even als een idioot :')

Afbeelding
JAAAA hij zit er écht doorheen *\o/*
mn tong is nu al erg gezwollen, en boos, maar heb geen pijn, totaal niet en nog geen last met praten :D maar ik heb nog niet ontbeten, dus ik ga nu eten halen

hehe eindelijk :D :D *\o/*
gefeliciteeeeerd mop :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:57

aaaah peerijsje lucht echt mega op! dat word vanacht ijsblokjes sabbelen :))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:04

met "die van mij" bedoel ik overigens mijn kerel. Ik zelf heb geen tongpiercing :') Maar het was meerin de zin van: "het kan zijn dat je staafje wel te kort is." En dan kan je beter snel terug gaan, want toen hij er eenmaal een langer staafje in had was de zwelling op een dag weg.... :) Dus als jij er sneller bij bent kan het je een hoop leed besparen :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:12

wanneer merkte hij het? ik heb overigens nu gewoon wel ruimte over als ik er tegen aan duw :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:14

Je zag heel goed dat beide balletjes al haast in zijn tong zaten... Plus dat het aardig veel pijn deed. :j Er stond precies heel veel druk op de piercing (was natuurlijk ook zo)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:15

ze liggen wel op mn tong, maar drukken er niet zwaar in, onderkant van het balletje hangt ook nog gewoon vrij, maareh we zijn er nog niet ;)
ik hou het in de gaten :j

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 23:49

Joonsel schreef:
Vrouwtje bij de piercingshop zei dat mn neus na 2 weken genezen zou zijn, maar dat geloof ik toch niet >;) Mocht dan ook een andere piercing in. Weet iemand na hoeveel weken het mag/kan?
Ben wel bang dat ik het eng ga vinden, andere piercing erin. Werd ook een beetje misselijk toen ik 'm voor het eerst schoon ging maken.

Zoals ik al zei, neus is eigenlijk een heel makkelijke piercing! Maar wanneer hij genezen is, verschilt totaal per persoon en dat kun je zelf het beste beslissen. Mijn voelde al na een paar dagen goed aan en na 2 weken ben ik inderdaad gewisseld van piercing, omdat die er in zat heel groot (en opvallend) was. Overigens, dat je van sieraad kunt wisselen betekent niet dat je piercing genezen is! Dat duurt nog wel langer. Je moet 'm dus ook niet te lang uitlaten (lees: een paar minuten), want dan groeit 'ie weer dicht.

Als je denkt dat het niet gaat lukken om zelf je piercing te vervangen, zou ik het bij de shop laten doen. Als je daar een nieuw sieraadje uitkiest, willen ze 'm er vaak wel voor je in doen. Je kan zeker de eerste keer vervangen misschien beter door de piercer laten doen en als je piercing dan echt volledig genezen is, kun je het zelf proberen. Want als je de eerste keer zelf gaat zitten pielen, dan is dat ook niet echt bevoordelijk voor je 'wond'.

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 23:53

Mijn neuspiercing mocht ik pas na een maand uithalen om te verwisselen, wat al over een week is maar ik laat hem er nog even inzitten. Het is niet z'on groot steentje en zo opvallend is hij niet, bovendien is het beter later uithalen dan vroeger :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 11:50

DQ; Dat had ik ook en ik ben terug gegaan naar de piercingshop, maar ze zei dat het staafje lang genoeg was. Ik had ook nog ruimte over aan de onderkant en ongeveer een dag erna was ie al afgezakt :) Maar je kan altijd naar je piercer toegaan en vragen :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:56

de zwelling is al gezakt! pijn was vanochtend ook voor groot deel weggetrokken :D slis nog wel heel erg, maar tis al heel wat. wel nog erg dikke tong, maar niets om me zorgen over te maken, slapen ging redelijk! was heel erg moeilijk zonder duim, maar ben toch in slaap gevallen :)

krisjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:00

Hallo allemaal,
ik weet totaal niet of ik hier mijn vraag kan stellen, maar zit zo in de stress dat ik het uit paniek toch maar even doe.
In april heb ik mijn navelpiercing laten zetten. Nooit geen last van gehad. Heel goed verzorgt enz. Nou in de zomer lekker m'n buik in de zon, en natuurlijk bruin worden. Nou alles wordt lekker bruin. Nu ben ik alleen gister even naar het strand geweest, maar naar mijn idee niet raar gelegen.
Nu komt het... rondom mijn piercing wordt mijn huid helemaal wit. Net of ik in de schaduw heb gelegen.. maar dat kan toch niet? Ik ben dus bang dat ik pigment verlies rondom mn piercing. Ik ben echt bang dat ik zo meteen een hele witte vlek om mijn buik krijg.
Dus ik net mijn piercer opgebeld, hij kon niet veel zeggen, ik moet langskomen. Maar ik zit nu best gestrest achter de computer en ben benieuwd of hier ook mensen zijn die er ervaring mee hebben? Kan het echt zo zijn dat ik pigment verlies door mijn navelpiercing, of is het echt de schaduw geweest?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:02

als het idd pigment verlies is, is het nu toch te laat om je er druk over te maken. Uitbreiden doet zich dat in principe niet (meer) en verhelpen kan je het ook niet. Kan ook zijn dat je glanzende balletje de zonnestralen weerkaatst heeft...

krisjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:04

Zou je echt denken dat uitbreiden het niet meer doet? Het valt namelijk nu wel mee.. maar ik ben dus bang dat het erger wordt. Oke, daar heb ik nog niet over gehoord. Ik heb 1 glanzend balletje erin, zou idd misschien ook nog kunnen. Dankje.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:11

Volgens mij kan je van een piercing sowieso geen pigmentverlies krijgen. Pigmentverlies is door een bepaalde ziekte of aangeboren... := Dus dan zou ik persoonlijk eerder richting het "glanzende bolletje dat stralen wegkaatst" verhaal gaan.

krisjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:21

ahaaaa nou dat hoop ik dan maar! Dus voortaan als ik in de zon ga liggen haal ik dat ding eruit.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:39

Of je doet er een plastic piercing in, volgens mij weerkaatsen die geen zonlicht en vind je het niet zonde om hem er uit te halen als je gaat zonnen? (want als je hem april dit jaar heb laten zetten, krijg je hem er volgens mij weer moeilijk in als je hem zo kort hebt)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:39

Ik heb vanmiddag een tragus en navelpiercing laten zetten! :D
En wel bij Magic in Utrecht.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:25

ook ik heb eindelijk me tondpiercing :D

2 dagen geleden in een verveel bui toch maar even op internet gekeken en daar zag ik dat je zonder afspraak terecht kon; ik meteen een vriendin gesmst en nog geen half uur later stonden we in de shop!

heb er eigenlijk ook helemaal geen pijn aan gehad; enige puntje is dat ik een slappe lach kreeg toen die klem op me tong stond dat was wel ff een raar gevoel maar prikken zelf deed echt geen pijn; heb met eten enzo ook helemaal geen last gehad en me tong is niet abnormaal dik; nu 2 dagen later heb ik eigenlijk meer t idee dat t weer helemaal goed is, heb vandaag zelfs weer een big mac gegeten haha

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:27

Rondom mijn MD's is het ook altijd wat witter als ik in de zon heb gelegen :) Zal wel komen door de schaduw die er rond zit ofzo? Ik heb me er in ieder geval nog niet druk om gemaakt :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 00:02

Ik kom me hier even melden.

Ik zat al langer te denken aan een tongpiercing of een labret, maar durfde het nooit, ook omdat mijn ouders er heel erg op tegen zijn.
Ik ben volwassen, maar toch acceptatie van je ouders (en vooral niet uit huis geschopt worden) zou fijn zijn :))

Nu het uit is met mijn vriendje wil ik toch wat meer van mijn leven genieten en ik wil stiekem een tongpiercing laten zetten.
Nu kun je op internet heel veel horrorverhalen lezen, maar wat is er waarheid van?
Gaat het snel ontsteken? Doet het pijn? Levert het geen irritatie aan je tanden/gehemelte?
Help me van die horrorverhalen af te komen anders durf ik het nooit :))

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 13:05

krisjje schreef:
Zou je echt denken dat uitbreiden het niet meer doet? Het valt namelijk nu wel mee.. maar ik ben dus bang dat het erger wordt. Oke, daar heb ik nog niet over gehoord. Ik heb 1 glanzend balletje erin, zou idd misschien ook nog kunnen. Dankje.

meid, je wereld is niet voorbij, want pigment verlies is aangeboren
ik heb een wolkjes buik:
http://img149.imageshack.us/img149/2850/hpim32495zk.jpg (dit is trouwens een foto van járen terug tis nu erger volgens mij, maar ik vind het wel wat hebben :D )
schijnt ook wel Pityriasis Versicolor genoemd te worden, ik noem het gewoon wolkjes, zolang je niet eindigd als mij, hoef je je geen zorgen te maken, tis waarschijnlijk gewoon de schaduw geweest :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 13:10

urselin schreef:
Ik kom me hier even melden.

Ik zat al langer te denken aan een tongpiercing of een labret, maar durfde het nooit, ook omdat mijn ouders er heel erg op tegen zijn.
Ik ben volwassen, maar toch acceptatie van je ouders (en vooral niet uit huis geschopt worden) zou fijn zijn :))

Nu het uit is met mijn vriendje wil ik toch wat meer van mijn leven genieten en ik wil stiekem een tongpiercing laten zetten.
Nu kun je op internet heel veel horrorverhalen lezen, maar wat is er waarheid van?
Gaat het snel ontsteken? Doet het pijn? Levert het geen irritatie aan je tanden/gehemelte?
Help me van die horrorverhalen af te komen anders durf ik het nooit :))

Ik heb sinds maandag een tongpiercing, labret heb ik gehad, maar die schuurde me hele tandvlees weg dus die is eruit, mn tongpiercing zit heel ver naar achteren, dus hij raakt totaal niet mn tanden, kan er ook niet mee spelen :))

ik vond het geen pijn doen, voordat je trouwens auw kan zeggen is het allang voorbij, tongpiercing is 1 van de makkelijkste piercings qua genezen, dus zullen niet snel ontsteken.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:02

Jeej, ik heb net mijn navelpiercing laten zetten! Ben er helemaal happy mee!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:53

Ukkiee schreef:
Zoals ik al zei, neus is eigenlijk een heel makkelijke piercing! Maar wanneer hij genezen is, verschilt totaal per persoon en dat kun je zelf het beste beslissen. Mijn voelde al na een paar dagen goed aan en na 2 weken ben ik inderdaad gewisseld van piercing, omdat die er in zat heel groot (en opvallend) was. Overigens, dat je van sieraad kunt wisselen betekent niet dat je piercing genezen is! Dat duurt nog wel langer. Je moet 'm dus ook niet te lang uitlaten (lees: een paar minuten), want dan groeit 'ie weer dicht.

Als je denkt dat het niet gaat lukken om zelf je piercing te vervangen, zou ik het bij de shop laten doen. Als je daar een nieuw sieraadje uitkiest, willen ze 'm er vaak wel voor je in doen. Je kan zeker de eerste keer vervangen misschien beter door de piercer laten doen en als je piercing dan echt volledig genezen is, kun je het zelf proberen. Want als je de eerste keer zelf gaat zitten pielen, dan is dat ook niet echt bevoordelijk voor je 'wond'.

Nee, dat wist ik, dat het nog niet genezen is als je mag wisselen :j Bedankt voor de info!
Denk dat ik tegen die tijd wel langs de piercer ga om te laten vervangen.