Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar dat komt omdat ik bepaalde verwachtingen heb omdat ik zelf ook zo ben. Mijn psych. zegt je moet geen dingen verwachten van een ander want dat wordt je (bijna) altijd teleurgesteld, ik moet haar helaas gelijk geven. Probeer hier ook op te letten en maak me minder druk om een ander, heb al genoeg aan mezelf. Als ze vragen hoe het met me gaat dan kunnen ze te horen krijgen dat het niet goed gaat maar dan hadden ze het maar niet moeten vragen of laten ze het wel een volgende x.
  maar dat komt omdat ik bepaalde verwachtingen heb omdat ik zelf ook zo ben. Mijn psych. zegt je moet geen dingen verwachten van een ander want dat wordt je (bijna) altijd teleurgesteld, ik moet haar helaas gelijk geven. Probeer hier ook op te letten en maak me minder druk om een ander, heb al genoeg aan mezelf. Als ze vragen hoe het met me gaat dan kunnen ze te horen krijgen dat het niet goed gaat maar dan hadden ze het maar niet moeten vragen of laten ze het wel een volgende x.                                                         

Ik vind het knap dat je toch weer hulp zoekt! Heb je nog gereden? Ik kan zelf ook niet rijden als ik niet goed in mijn vel zit.
 Ik vind het knap dat je toch weer hulp zoekt! Heb je nog gereden? Ik kan zelf ook niet rijden als ik niet goed in mijn vel zit. Soms is het moeilijk te onderscheiden wanneer je echt iets onder de leden hebt of wanneer het van het psychische afkomt. he? Sterkte meid en doe lekker rustig aan!
 Soms is het moeilijk te onderscheiden wanneer je echt iets onder de leden hebt of wanneer het van het psychische afkomt. he? Sterkte meid en doe lekker rustig aan! pff, ik stond gewoon te trillen. Ik heb gevraagd of ze toevallig van de loopgroep waren. Dit waren ze en ze vroegen of ik hier vaker trainde. Ik zei ja, sinds kort wel, ik ben nog maar een beginner. Toen vroegen ze hoe het ging enz, heel positief eigenlijk. Toen zei ik dat ik ze afgelopen week een mail had gestuurd, met mijn verhaal.
  pff, ik stond gewoon te trillen. Ik heb gevraagd of ze toevallig van de loopgroep waren. Dit waren ze en ze vroegen of ik hier vaker trainde. Ik zei ja, sinds kort wel, ik ben nog maar een beginner. Toen vroegen ze hoe het ging enz, heel positief eigenlijk. Toen zei ik dat ik ze afgelopen week een mail had gestuurd, met mijn verhaal.  
  Ik was best teleurgesteld eigenlijk. Maar... ik zou angela niet zijn als ik me uit het veld liet slaan. Ik heb precies dezelfde mail gestuurd naar een loopgroep in Boxmeer. En, meteen reactie!
 Ik was best teleurgesteld eigenlijk. Maar... ik zou angela niet zijn als ik me uit het veld liet slaan. Ik heb precies dezelfde mail gestuurd naar een loopgroep in Boxmeer. En, meteen reactie! 

maar het lucht toch wel op, zit wel met tranen in mn ogen want nu wordt het wel heel echt als je het zo typt.
  maar het lucht toch wel op, zit wel met tranen in mn ogen want nu wordt het wel heel echt als je het zo typt.                                                         

. Knap dat je die loopgroep op hebt gezocht, had alleen niet verwacht dat het zo zou lopen, ze waren wel erg direct maar nu weet je het wel. Ik las het en had er gewoon spijt van dat ik het had gezegd, mensen moeten jou niet zo behandelen, beperking!? Hoe durven ze
. Knap dat je die loopgroep op hebt gezocht, had alleen niet verwacht dat het zo zou lopen, ze waren wel erg direct maar nu weet je het wel. Ik las het en had er gewoon spijt van dat ik het had gezegd, mensen moeten jou niet zo behandelen, beperking!? Hoe durven ze  en wat dan nog als je die zou hebben, ben je dan minder dan hun? Volgens mij kun je ze beter kwijt dan rijk zijn. Wel fijn dat je bij die andere groep met open armen werd ontvangen, dat doet dan toch goed? Knap ook dat je niet bij de pakken neer bent gaan zitten maar door bent gegaan, daar mag je trots op zijn, petje af voor jou!
  en wat dan nog als je die zou hebben, ben je dan minder dan hun? Volgens mij kun je ze beter kwijt dan rijk zijn. Wel fijn dat je bij die andere groep met open armen werd ontvangen, dat doet dan toch goed? Knap ook dat je niet bij de pakken neer bent gaan zitten maar door bent gegaan, daar mag je trots op zijn, petje af voor jou!

Hier dus weer een flinke terug zak, maar goed, we blijven door ploeteren, en dan komt het uit eindelijk weer goed niet waar?
 Hier dus weer een flinke terug zak, maar goed, we blijven door ploeteren, en dan komt het uit eindelijk weer goed niet waar?
 Is een klein stukje verder.
 Is een klein stukje verder.  Van de week nog maar een keer aan gaan zitten,
 Van de week nog maar een keer aan gaan zitten,