Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elsskippy schreef:In Amerika Kansas is een kind besmet met een varkensgriepvirus dat dat normaal niet bij mensen voorkomt.Het kind raakte hiermee besmet door kontact met varkens.
Het zou wel weer goed met haar gaan.
Familieleden van het kind raakte niet besmet.
Caye schreef:Voor me kindjes. Mijn jongste is net 1 geworden. Zelf ben ik vroeger astmatisch geweest. En heb jaren de griepprik gehad. Maar al paar jaar niet meer gehad.
Maar ben gauw panisch als ik wat voel of merk, dan denk ik weer dat ik ernstig ziek ben ofzo![]()
ja ben raar..
Mss valt het mee allemaal. maar de media joh.. die maakt je gek!!!!
ThePast03 schreef:Elsskippy schreef:In Amerika Kansas is een kind besmet met een varkensgriepvirus dat dat normaal niet bij mensen voorkomt.Het kind raakte hiermee besmet door kontact met varkens.
Het zou wel weer goed met haar gaan.
Familieleden van het kind raakte niet besmet.
Wat is de bron? En heeft het iets te maken met de Mexicaanse Griep?
Ik begrijp dit bericht niet zo goed eigenlijk.
Elsskippy schreef:Lijkt mij nogal logisch.
Weer een nieuwe varkens ziekte, ik, hoop dat het bij 1 geval zal blijven.
Elsskippy schreef:Dit is een varkens griep die veel bij varkens in noord amerika voorkomt.
Het is dan misschien lastig te begrijpen maar de mg had ook de oorsprong bij varkens.
Zo ik al geschreven had, het is niet normaal dat het bij mensen voorkomt.
En dat het bij 1 geval zal blijven.
Wat dus daar bij een kind wel is gebeurt.
Jetje1985 schreef:Elsskippy schreef:Dat een vogelgriep virus vele malen gevaarlijker is, kun je niet zomaar zeggen.
Dit virus kan zich veranderen.
En dat is geen bang maken, maar realiteit.
Je maakt mensen wel bang, want over zoiets wordt amper gesproken.
Elsskippy schreef:Dat een vogelgriep virus vele malen gevaarlijker is, kun je niet zomaar zeggen.
Dit virus kan zich veranderen.
En dat is geen bang maken, maar realiteit.