dag 1 = donderdag
dag 2 = vrijdag
dag 3 = zaterdag
dag 4 = zondag
dag 5 = maandag
dag 6 = dinsdag
dag 7 = woensdag
dag 8 = donderdag
Je begint dan dus op de achtste dag, weer een donderdag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kellyy schreef:Ik ben gisteravond de pil vergeten, (einde van de 2e week.)
Mijn moeder zegt dat zij het zelf nooit inneemt als ze het vergeet, terwijl de bijsluiter zegt dat ik hem gewoon moet innemen. Ben je dan wel even beschermd of toch minder? Ook heb is het de enigste pil die ik vergeten ben deze strip. Heb hem nu wel ingenomen trouwens.
Imitador schreef:Over een maand ga ik trouwen dus ben bij de dokter geweest voor de pil.
Pistasche schreef:Ik had een tijdje geleden al eens een vraag gepost over meerdere strippen achter elkaar nemen, en nu heb ik weer een vraag
Ik heb nog een week over, daarna heb ik een stopweek, maar die week komt me weer heeeeelemaal niet uit (lees uitgaan etc) kan ik nu ook al een stopweek nemen of moet dat perse aan het eind van de strip? Want mijn strip loopt nog tot zondag, maar dan zou ik het liefst nu woensdag mijn laatste pil nemen en dan een stopweek. Kan dat?
Of hoeveel strippen kan je maximaal achter elkaar nemen? Dus dat ik nu gewoon doorslik en en weer aan de volgende begin? (als ik nu aan de volgende strip begin is dat de 3e, want mijn vorige bericht was de 12e en toen ben ik een van die dagen daarna aan mijn 2e strip begonnen)
Wat denken jullie dat het verstandigste is?
_Kellyy schreef:Ik ben gisteravond de pil vergeten, (einde van de 2e week.)
Mijn moeder zegt dat zij het zelf nooit inneemt als ze het vergeet, terwijl de bijsluiter zegt dat ik hem gewoon moet innemen. Ben je dan wel even beschermd of toch minder? Ook heb is het de enigste pil die ik vergeten ben deze strip. Heb hem nu wel ingenomen trouwens.
Pistasche schreef:zonnebloem18 : Dit is mijn 2e strip zonder stopweek ertussen, dus dan kan ik gewoon beginnen aan de 3e? Dus in principe kan je gewoon zoveel strips achter elkaar nemen als je wilt?
Bedankt voor het snelle antwoord!
lillytjuh schreef:De kilo's die er aan komen gaan er meestal niet vanzelf af is mijn ervaring!
Yaz24+4 ervaring: na de 2e strip nagenoeg niet ongesteld geweest. Het gevoel was er wel maar er kwam niets. Een paar mini druppels maar that's it. Ben nu aan de 3e strip begonnen. Ben wel benieuwd hoe het zich voortzet! Tot nu toe ben ik erg tevreden en migraine-vrij!
Imitador schreef:Hoi!
Kom even binnenvallen met een vraag. Over een maand ga ik trouwen dus ben bij de dokter geweest voor de pil. Hij zei dat ik op de vijfde dag moet beginnen, toen ik bij de dokter was zat ik op de negende dag. Ik ben nu al op de veertigste dag en ben nog niet ongesteld (is voor mij geen uitzondering hoor), maar zou wel graag nu een keer met de pil beginnen. Want stel dat het allemaal niet bevalt, dan kan ik misschien nog wat anders vragen of regelen. Zou ik nu eventueel de pil (Microgynon) een week kunnen slikken en dan stoppen, bij wijze van een stopweek? Of moet ik dan gewoon de strip afmaken?
En waarschijnlijk nog een hele domme vraag, moet ik nog ergens op de strip beginnen? Aangezien er geen 1,2,3 opstaat maar ma,di,wo? Het is een 1-fase pil en dan maakt dat niet uit he?
Alvast bedankt.