Is het onderstaande stuk. Het mag een lang stuk zijn maar zeer de moeite waard om te lezen.
Citaat:Deze lezersreactie van Irene Schoots op de HPV-vaccinatie-artikelen hier op WantToKnow.nl willen we je graag via deze rubriek ‘NIEUWS’ laten lezen. Wij vinden hem er indrukwekkend genoeg voor. Irene heeft samen met Anneke Bleeker een informatieve website, waar je nog veel meer informatie vandaan kunt halen inzake de HPV-vaccinaties. Informatie, die eigenlijk zó belangrijk is, dat je hem zou moeten lezen, vóórdat je je laat intenten. Informatie over vaccinaties, die je NIET krijgt toegespeeld door de overheidsinstanties..!! Dit is de website van Irene en Anneke. KLIK.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinds ongeveer twee maanden ben ik mij intensief gaan bezig houden met kanker. Niet omdat ik het heb, maar omdat ik het niet wil krijgen! De aanleiding van mijn interesse was een boek: ‘Chemo? Of kan ik ook zelf kiezen?’ van Drs. H.J. Trentelman.
chemo-boek-irene-schoots
Ik kon mijn ogen niet geloven, hoewel ik natuurlijk ook zelf al mensen in mijn naaste omgeving had verloren aan kanker. Wat mij het meeste schokte in al de studie die ik sindsdien heb gedaan is dat mijn vertrouwen in de regering ernstig is beschadigd.
Ik leefde, net als velen met mij, in de veronderstelling dat als de regering een vaccinatie voorschreef, of als de dokter chemotherapie voorschreef, dat werkelijk het beste voor mij was. Maar uit die droom ben ik hard ontwaakt en ben nu beland in de nachtmerrie die de echte waarheid is:
Er is geen dokter meer die niet opgeleid wordt door de farmaceutische industrie, want er is geen universiteit meer die niet zwaar gesponsord wordt door de farmaceutische industrie. Er zijn zelf leden van de Gezondheidsraad die betaald worden, of werden tot zij een advies moeten uitbrengen, door de farmaceutische industrie. Ik heb bewijzen dat er in Amerika meer lobbyisten zijn voor de pharma-industrie dan dat er congresleden zijn. Ik vraag mij af hoe dat hier is. (Kijk naar Tros Radar, Netwerk en Zembla).
Want, bij alle commotie omtrent de Cervarix vergeten wij één ding:
Hoe is het mogelijk dat een middel dat pas een aantal jaren op de markt is, binnen een zo korte tijd wordt opgenomen in het vaccinatiebeleid voor een ziekte waaraan ’slechts’ 200 mensen per jaar sterven!
Weet u wat de richtlijnen zijn voor opname in het Rijks Vaccinatie Programma?
* De ziekte moet ernstig zijn en ‘veel’ voorkomen,
* de vaccinatie moet vanzelfsprekend werkzaam zijn,
* het middel (incl. de bijwerkingen) moeten niet erger zijn dan de -te bestrijden- kwaal,
* het middel mag niet duurder zijn dan andere oplossingen (bijv. het uitstrijkje in dit geval..!) en
* de vaccinatie moet een urgent volksgezondheidsbelang dienen!
Bepaalt u nu zelf, aan de hand van deze lijst: Voldoet de inenting tegen baarmoederhalskanker aan deze eisen? En besef dat het noodzakelijk blijft dat al die meisjes regelmatig toch een uitstrijkje moeten laten maken en er dus van kostensparing helemaal geen sprake kan zijn?
Dus, ik begrijp de moeders die denken: ‘de regering zal het wel weten!’ Dat heb ik ook altijd gedacht en nog hoop ik heel oprecht dat de regering zich niet echt bewust is van het spelletje dat er gespeeld wordt.
Want in mijn hart wil ik eigenlijk nog steeds geloven dat de regering wel oprecht het goede voor het/ons volk wil. Maar op dit moment zijn zij echt misleidt. Daar heb ik bewijzen voor!
Wij hebben een brief in ons bezit waarin minister Klink aankondigt dat hij van plan is de campagne per 1 september 2009 te starten, wat al heel erg snel was, maar deze is nu al gestart in maart 2009. En dat brengt mij mijn dringende vraag: Waarom die haast! Het gaat niet om een cholera epedemie of zo! Van de 200 vrouwen die nu sterven per jaar zal er geen één NIET sterven door deze vaccinatie. In feite is het zo dat de meeste vrouwen sterven rond hun 60e. Dat betekent dus dat wij de resultaten pas zullen zien over 40 jaar.
Tenzij, en daar hopen wij dan maar op, de 35% vrouwen die tot nu toe GEEN uitstrijkje lieten maken, dit nu toch gaan doen, en wij daardoor nu al minder sterfgevallen zullen krijgen. Waarom niet een erg gewenste verlaging van de leeftijd voor uitstrijkjes naar 20 jaar, om zo de jonge meisjes ook een garantie te bieden?
Waarom die haast?
Waarom wordt er niet eerst uitgezocht hoe het komt dat alleen in Amerika al 35 meisjes zijn gestorven en honderden voor de rest van hun leven zijn verlamd? Zij worden onderzocht door de ziekenhuizen, die, weet u het nog, door de farmaceutische industrie worden betaald of gesponsord. Wat denkt u dat er gebeurt met dat ziekenhuis of met die artsen, als zij bekend maken dat zij inderdaad gestorven zijn door de vaccinatie? Nee, ze zijn niet onder een auto gekomen en daaraan gestorven. Dat is makkelijk. Zij, helemaal gezond, zijn gestorven na één of twee weken, soms zelfs na twee weken na de derde vaccinatie en DAT geeft ze de gelegenheid de vaccinatie te scheiden van het sterfgeval.
Ik zou graag een onderzoek zien naar of te bewijzen is dat zij NIET aan die vaccinatie zijn gestorven. Was het niet zo dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is?
Mijn vertrouwen in de regering is dus geschokt. Nu wil ik echt niet beweren dat alle ministers bewust ervoor kiezen het volk te misleiden. Ook zij zijn, net als ik was, ervan overtuigd dat de commissies die zij raadplegen de waarheid zeggen. Zij hebben misschien niet de mogelijkheid zelf op onderzoek uit te gaan. Zouden zij daar de tijd voor hebben, dan zouden zij al snel, net als ik, op heel verontrustende berichten komen, zoals dat de FDA zelf zegt dat helemaal niet bewezen is dat HPV-infectie de oorzaak van baarmoederhalskanker is. En vele andere zeer opmerkelijke feiten. Dan zouden zij ook weten dat de echte cijfers over genezing door chemotherapie 3% zijn, en dat er 2-300 goede alternatieve therapieën zijn die een genezing van 80% opleveren.
Zij dienen in feite alleen maar over de grens naar Duitsland te kijken (het enige westerse land waar dit mogelijk is) om te zien dat heel veel mensen op alternatieve manier genezen. Dan zouden zij zich misschien, met mij, afvragen waarom wij in Nederland die rechten niet hebben? Waarom word ik min of meer gedwongen chemotherapie te krijgen als ik geen geld heb om naar Duitsland te gaan en het zelf te betalen? Misschien weten zij dit alles niet, en daar hoop ik dan maar op, want wat je niet weet, kun je wel leren…
Ik heb door deze campagne, ook aandacht gevraagd aan de Tweede Kamer, en kreeg van Groen Links en de Partij voor de Dieren een heel positief antwoord. Jammer dat de CDA weer alleen kon zeggen: “de Gezondheidsraad en de minister weten wel wat zij doen”. Van de Gezondheidsraad geloof ik dat onmiddellijk, maar de minister geef ik het recht van de twijfel.
Jammer is ook dat de hele regering niet bereikbaar is! Als ik de regering de bewijzen kon laten zien die ik heb, wie weet zouden zij dan besluiten de vaccinaties te stoppen tot er meer duidelijkheid is. Dat zou, als bijkomstigheid, ook nog een flinke ontlasting zijn van het uitgavenpaket.
Dus, ik begrijp die moeders die denken: de regering zal het wel weten! Dat heb ik ook altijd gedacht, en nog hoop ik heel oprecht dat de regering zich niet echt bewust is van het spelletje dat er gespeeld wordt. Want in mijn hart wil ik eigenlijk nog steeds geloven dat de regering wel oprecht het goede voor het volk wil. Maar op dit moment zijn zij echt misleidt. Daar heb ik bewijzen voor.
Wat zou het fijn zijn als wij dichterbij konden komen bij de volledig afgeschermde verantwoordelijken in ons land! Wie kent wie? Ik roep u op, al is het privé, wie kent u?
Ik wil geen paniek zaaien! Ik wil duidelijkheid en die duidelijkheid wil ik niet krijgen door af te wachten wat het experiment op de jonge meisjes oplevert. Die duidelijkheid wil ik vooraf!
Toen ik hiermee begon was ik verontwaardigd, nu ben ik haast… perplex. Ik krijg van alle kanten steeds meer afschuwelijk materiaal toegestuurd. Kent u deze website http://www.wijwordenwakker.org/content. ... =P511&l=NL Zeer interessant!!
Irene Schoots
ikbengeenproefkonijn@gmail.com