en hopen da het niet ontsteekt 
met mijn pijngrens zal het zel goed komen
maar het is dus niet perse gezegd dat als je hem nog eens laat steken dat het dan weer misloopt? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en hopen da het niet ontsteekt 
maar het is dus niet perse gezegd dat als je hem nog eens laat steken dat het dan weer misloopt? LaUrOssssss schreef:hehe ik zal gezoon goed twee keer per dag spoelen met zeezouten hopen da het niet ontsteekt
met mijn pijngrens zal het zel goed komenmaar het is dus niet perse gezegd dat als je hem nog eens laat steken dat het dan weer misloopt?
LaUrOssssss schreef:zijn er eigelijk mensen met een positieve ervaring bij een tzeede keer?

sinds vandaag? zie je het liteken nog bij jou? 
(kan je nagaan hoe stom hij gezet geweest is.) Je ziet het dus wel nog.
en er is een topic over bio-oil dat zou helpen bij litekens :p
Toch zou ik het niemand aanraden. Bah wat een snertpijn. Hij zei het wel terwijl hij het deed. Maar het ging echt zo van er heel traag tot de helft in steken, dan effe stoppen, naald naar onder drukken en weer heerlijk traag verder steken (zodat hij dus niet in het "buisje" van de eerdere terecht kwam). Hij zei ook dat het door het littekenweefsel kwam, dat dat dus veel stroever is... Ja dat heb ik geweten :|
pijn of niet
Ik hoopte daar op 
dus ze hadden toch een beetje te doen met me
Ik wist nooit goed of, als ze trager staken, de pijn niet minder gemeen zou zijn (ondanks dat het langer duurt) maar bij deze weet ik wat ik verkies
Ram die naald der maar zo snel door als je kan
snel ervan af
hoelang na dat ze eruit was heb je ze terug laten steken?
dus dat was dan begin maart voor me, wilde eigenlijk wachten tot september maar ja
Wat de bovenste gaat doen weet ik natuurlijk niet... Over twee weken moet ik even langs gaan