Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Sjee, ik was hier wat aan t lezen, en kwam op een site terecht waarbij je kon uitrekenen hoeveel cal. je per dag moet hebben.
Ik moet er 1953.
Hoe kom ik daar ooit aan.![]()
Maar wat ik hier eigenlijk wilde vragen. Ik eet al tijden heel slecht, en het word steeds erger. Op het moment eet ik alleen avondeten (wat ook nog niet noemenswaardig is).
Brood vind ik vies, dit vind ik vies, dat vind ik vies. Ik word er niet vrolijk van. Vroeger vond ik álles lekker, maar nu?
Ik heb nooit honger, vergeet dus te eten. Eten zit ook niet meer in mijn levenspatroon. Ik kan gerust 1, of heel soms 2 dagen niet eten. Gewoon omdat ik dat niet eens merk.
En nee, ik ben niet superdun hoor, heb ook vetjes op mn BBB zone. (Wat heel logisch is, want alles wat ik eet, word opgeslagen).
Iemand die mij kan helpen met hoe ik dit moet aanpakken? Waar te beginnen om weer meer te gaan eten, maar wel gezond en de juiste dingen. En er mag ook wel wat vetjes af.
Maar dan krijgen we het probleem. Brood lust ik dus niet. Ik heb een hele tijd tosti's en broodje met gebakken ei gegeten, want dat vond ik nog redelijk te eten, maar dat begin ik nu ook niet lekker meer te vinden. Ik heb een eeuwigheid op rijstewafels en crackers geleefd, maar daar moet ik ook niet meer aan denken. Rijst/macaroni al die zooi lust ik ook niet. Yoghurt en alles in die richting houd ik ook niet van.
Ik vraag me ondertussen af wat ik nog wél te eten vind.(Broccoli, bloemkool, met een kaassausje, daar maak je mij blij mee)
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, want dit kan zo écht niet meer.